Shortlist
1. Print
Barbora Nevolníková, Adam Bača
Ležiak hodný kopírovania |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: My Slováci sme už raz takí. Všetko zahraničné je lepšie, ako to, čo máme doma. Aj ak nie je. Preto slovenské pivo podceňujeme, aj keď sa kvalitou viac než vyrovná pivu z exportu.
Napríklad taký Zlatý Bažant 73: je tak vymakaný, že jediné, čo mu chýba k dokonalosti, je jeho fejková verzia. Veď nie nadarmo sa vraví, že imitácia je najvyššou formou lichotenia. Preto je len otázkou času, kedy si v zahraničí všimnú kvalít nášho piva a vytvoria “same, but different” verziu. A možno práve to bude ten impulz, ktorý nám ukáže, že máme doma pivo, na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Napríklad taký Zlatý Bažant 73: je tak vymakaný, že jediné, čo mu chýba k dokonalosti, je jeho fejková verzia. Veď nie nadarmo sa vraví, že imitácia je najvyššou formou lichotenia. Preto je len otázkou času, kedy si v zahraničí všimnú kvalít nášho piva a vytvoria “same, but different” verziu. A možno práve to bude ten impulz, ktorý nám ukáže, že máme doma pivo, na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Pivo z tieňa chutí vždy lepšie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenské pivo je zatienené tým českým. Musíme to však nutne brať ako nevýhodu? Veď pivo z tieňa predsa chutí lepšie.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Čistá kvalita zo Slovenska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý skutočný fanúšik piva vie, že keď sa dobrý ležiak pije z dobre vyčisteného pohára, zanecháva na ňom po každom odpití krúžok.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Zoznam príspevkov
Matúš Kováč, Adam Mészáros
A pritom naše slovenské |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako vzniká skutočná hrdosť? Uznaním. Prečo sa tešíme z víťazstva v hokeji a lyžovaní? Pretože sa nám dostalo uznania od iných krajín. Všetci sa tešíme, keď vieme, že sa o Slovensku šíria pozitívne správy. Naše pivo má svetovú úroveň a tak chceme, aby ho Slováci aj vnímali. Chceme jednoduchou cestou zbúrať mýtus, že české, nemecké a akékoľvek iné pivo je lepšie. Vytvorili sme sériu, ktorá ilustruje pozitívny zážitok cudzincov s našim pivom a ich pochvalu, na ktorú im sebavedomo dopovedáme, že síce možno by to neboli povedali, ale pivo, ktoré ochutnali, je naše slovenské.
Zoznam príspevkov
Michal Roháček, Ivana Danišková
Ochutnajte 858 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant nepotrebuje reklamu. Je to naše najväčšie a najznámejšie pivo. Preto radšej preberie zodpovednosť za budúcnosť celého slovenského pivovarníctva a spraví výnimočný krok: vyzve ľudí k podpore všetkých slovenských značiek, pokojne aj konkurencie. Pripravili sme print kompletne bez klasického brandingu, dokonca aj plechovka na vizuále je prekrytá rukou. Vďaka farebnosti, fontu a podobnosti nápisu 858 (označenia slovenských výrobkov) s 73 je však priraditeľnosť k značke jasná a Zlatý Bažant môže z tohto svojho gesta čerpať kopec goodwillu.
Zoznam príspevkov
Vladimír Popovič, Marco Dvořák
Legendy pochádzajú zo Slovenska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zo Slovenska pochádzajú legendy z oblasti športu, kultúry aj umenia. V našej práci sme sa zamerali práve na vizuálnu paralelu z oblasti umenia a využili ikonickú paletu pop art umelca Andyho Warhola. Pretože 73ka aj Andy Warhol majú jedno spoločné - patria medzi legendy, ktoré pochádzajú zo Slovenska, a na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Našim výstupom je print, ktorý okrem optimistického pohľadu na svet vizuálne povznáša pivo Zlatý Bažant 73 na svetovú a ikonickú úroveň. Vieme si predstaviť funkčnosť takejto kampane aj mimo rozmer nášho printu, napr. vo forme limitovanej edície etikiet inšpirovaných práve touto nezameniteľnou farebnou paletou, prípadne sériou zberateľských posterov vytvorených dnes veľmi populárnou technikou tlače risografom.
Našim výstupom je print, ktorý okrem optimistického pohľadu na svet vizuálne povznáša pivo Zlatý Bažant 73 na svetovú a ikonickú úroveň. Vieme si predstaviť funkčnosť takejto kampane aj mimo rozmer nášho printu, napr. vo forme limitovanej edície etikiet inšpirovaných práve touto nezameniteľnou farebnou paletou, prípadne sériou zberateľských posterov vytvorených dnes veľmi populárnou technikou tlače risografom.
Zoznam príspevkov
2. PR
Daniel Vachuna, Michal Roháček
INDEX VZDUCHU |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetko ide hore. Zdražovanie teraz rieši úplne každý a preto túto tému využijeme, aby sme získali potrebnú mediálnu pozornosť. Vyhlásime, že po benzíne a plyne zdražie aj tá najdôležitejšia komodita. Vzduch. Pretože čím je naše prostredie znečistenejšie, tým väčším luxusom sa čistý vzduch stáva. A keď to chceme zastaviť, treba podporiť kvalitné eko projekty. Ako najväčšia banka na Slovensku vyvoláme ohlas v médiách tým, že čistý vzduch zaradíme do nášho investičného portfólia. Vytvoríme index vzduchu, ktorého hodnota bude rásť podľa miery znečistenia a klesať podľa počtu prihlásených projektov.
Zoznam príspevkov
Jakub Kováč, Soňa Čásárová
Správy z budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj napriek tomu, že väčšina Slovákov považuje klimatickú krízu za významný problém, majú reálne zelené riešenia malú podporu. Ľudia si konkrétne dôsledky klimatického problému jednoducho nevedia predstaviť. Vytvoríme preto sériu správ z budúcnosti, kde v spolupráci s renomovanými médiami prinesieme články z roku 2072 s realitou, ktorá môže nastať, ak nič neurobíme. Túto silnú emóciu využijeme na komunikáciu grantového programu Nadácie Slovenskej sporiteľne na podporu zelených riešení a inovácií.
Zoznam príspevkov
Kristína Puškelová BeeContent s.r.o. , Paulína Ščepková
BOL SOM TU: Pre budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý náš krok, každé naše rozhodnutie ovplyvňuje našu budúcnosť a zanecháva stopu v našej
prítomnosti. Ovplyvňuje naše budúce JA. Preto chceme kampaňou BOL SOM TU upozorniť na
minulosť, prítomnosť aj budúcnosť našich činov a aktivít v prírode. Chceme touto kampaňou upozorniť
na aktuálne najväčšie environmentálne problémy Slovenska, ktoré si dokáže všimnúť každý z nás vo
svojom okolí, a priblížiť tak lokálne problémy, ktoré sa nás bezprostredne týkajú. Zároveň chceme
motivovať odbornú verejnosť k tomu, aby využili možnosť tieto problémy postupne riešiť práve
projektami, na ktoré môžu získať dotáciu od Nadácie Slovenskej sporiteľne až do výšky 15 000 €. Naše
komunikačné aktivity zároveň majú odbornej verejnosti poskytnúť aj inšpiráciu na projekty a aktivity,
ktoré môžu realizovať vo svojom okolí a zároveň výsledky z projektov odprezentovať. Teda ukázať, že
BOL SOM TU znamená = dokázal som urobiť niečo pre zelenšiu budúcnosť a nezanechať za sebou
spúšť.
Kreatívny a komunikačný koncept: Vieme, že mnohé obce, starostovia, občianske združenia, školy,
ale aj jednotlivci chcú pomáhať, no možno nevedia kde začať. Práve preto chceme aj prostredníctvom
našej podpornej aktivity - webovej stránky a progresívnej aplikácie - ktorá bude slúžiť na nahlasovanie
aktuálnych environmentálnych problémov na Slovensku, ponúknuť priamo možnosti a aktivity, o ktoré
by sa odborná verejnosť mohla uchádzať. Zároveň by tieto podnety slúžili aj ako komunikačné témy pre
novinárov, či zobrazenie daných miest PRED a PO. V rámci komunikačných aktivít, by sme zároveň
vedeli výzvy rozdeliť na tie, ktoré sú určené odbornej verejnosti a na tie, o ktoré by sa mohla uchádzať
aj široká verejnosť v rámci dobrovoľníctva.
Myšlienkou tohto konceptu je využiť "gamification", pričom po dosiahnutí/splnených určitých výziev, by
daný jednotlivci, mohli byť aj odmenený. Bol by to "geochaging" na environmentálne problémy. V rámci
komunikácie na sociálnych sieťach budú mať influenceri aj verejnosť k dispozícií aj špeciálne stickersi.
Využité komunikačné platformy a nástroje: Media Relations, Webová stránka, Influencer marketing.
prítomnosti. Ovplyvňuje naše budúce JA. Preto chceme kampaňou BOL SOM TU upozorniť na
minulosť, prítomnosť aj budúcnosť našich činov a aktivít v prírode. Chceme touto kampaňou upozorniť
na aktuálne najväčšie environmentálne problémy Slovenska, ktoré si dokáže všimnúť každý z nás vo
svojom okolí, a priblížiť tak lokálne problémy, ktoré sa nás bezprostredne týkajú. Zároveň chceme
motivovať odbornú verejnosť k tomu, aby využili možnosť tieto problémy postupne riešiť práve
projektami, na ktoré môžu získať dotáciu od Nadácie Slovenskej sporiteľne až do výšky 15 000 €. Naše
komunikačné aktivity zároveň majú odbornej verejnosti poskytnúť aj inšpiráciu na projekty a aktivity,
ktoré môžu realizovať vo svojom okolí a zároveň výsledky z projektov odprezentovať. Teda ukázať, že
BOL SOM TU znamená = dokázal som urobiť niečo pre zelenšiu budúcnosť a nezanechať za sebou
spúšť.
Kreatívny a komunikačný koncept: Vieme, že mnohé obce, starostovia, občianske združenia, školy,
ale aj jednotlivci chcú pomáhať, no možno nevedia kde začať. Práve preto chceme aj prostredníctvom
našej podpornej aktivity - webovej stránky a progresívnej aplikácie - ktorá bude slúžiť na nahlasovanie
aktuálnych environmentálnych problémov na Slovensku, ponúknuť priamo možnosti a aktivity, o ktoré
by sa odborná verejnosť mohla uchádzať. Zároveň by tieto podnety slúžili aj ako komunikačné témy pre
novinárov, či zobrazenie daných miest PRED a PO. V rámci komunikačných aktivít, by sme zároveň
vedeli výzvy rozdeliť na tie, ktoré sú určené odbornej verejnosti a na tie, o ktoré by sa mohla uchádzať
aj široká verejnosť v rámci dobrovoľníctva.
Myšlienkou tohto konceptu je využiť "gamification", pričom po dosiahnutí/splnených určitých výziev, by
daný jednotlivci, mohli byť aj odmenený. Bol by to "geochaging" na environmentálne problémy. V rámci
komunikácie na sociálnych sieťach budú mať influenceri aj verejnosť k dispozícií aj špeciálne stickersi.
Využité komunikačné platformy a nástroje: Media Relations, Webová stránka, Influencer marketing.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Jakub Svetlík
Predpoveď budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na Slovensku ešte stále existuje veľa ľudí, ktorí neriešia klimatickú krízu a jej dopad na našu budúcnosť. Pritom si však neuvedomujú, že stavu klímy podriaďujú svoje každodenné fungovanie - prispôsobovaním sa počasiu na nasledujúce dni. Preto Nadácia Slovenskej sporiteľne prináša Predpoveď budúcnosti, v ktorej nepriaznivá predpoveď počasia motivuje ľudí k tvorbe jasnejšej budúcnosti - prostredníctvom Grantu Pre budúcnosť. Ako motiváciu na prihlásenie sa do Grantu Pre budúcnosť využijeme najvážnejší prejav klimatickej krízy - globálne otepľovanie. Bežnú predpoveď počasia - v televízii, v novinách, na internete, v aplikáciách, rádiách a podcastoch doplníme o predpoveď ovplyvnenú globálnym otepľovaním. V druhej fáze kampane na rovnakých miestach odkomunikujeme projekty podporené Nadáciou Slovenskej sporiteľne, ktoré prispievajú k udržateľnejšej budúcnosti - a tým aj k zmierneniu globálneho otepľovania.
Zoznam príspevkov
Soňa Belyusová, Adela Holubčíková
Prírodná rezervácia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Podľa štatistík je v slovenských mestách len 0,6 - 2,7 % mestskej zelene. Je
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
Zoznam príspevkov
3. Marketers
Anton Dúbravec, Michaela Gerbocová
Abeceda budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Veríme, že rozhľadení rodičia, ktorí stíhajú svojim deťom, sú jednou z ciest, ako ich motivovať k budovaniu digitálnych zručností a viesť k lepšej uplatniteľnosti na pracovnom trhu budúcnosti. Preto sme pre nich vytvorili Abecedu budúcnosti, knihu, ktorá im pomôže pochopiť digitálnu dobu, v ktorej žijeme.
Zoznam príspevkov
Filip Kuchar, Paulína Vozárik Zlochová
Digitálna Družina |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po škole o škole - Digitálna Družina je voľnočasová aktivita pre deti všetkých vekových kategórií. Vďaka projektu ENTER a Digitálnej Družine môžete čas využiť zmysluplnejšie. Projekt ENTER prináša digitálnu budúcnosť dnes. Deťom v školských laviciach a aj Vám, do vášho mobilného micro:sveta, ktorý držíte v ruke aj teraz.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Ivana Masarovičová
ENTERASA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Téma digitálnej gramotnosti je stále pre väčšinu ľudí príliš abstraktná a mnohí si ani nedokážu predstaviť, čo všetko sa pomocou jednoduchých Micro:bitov dá naprogramovať. Poďme im to ukázať netradičným spôsobom.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Zoznam príspevkov
4. Film
Ivana Viteková, Lukáš Krist
Čunder |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tendre, ktoré sú zdĺhavé, majú veľa kôl a je na ne málo času, nie sú férové. Aj keď my kreatívci sme zvyknutí pracovať pod časovým tlakom, spravidla sa nakoniec každý stres na kvalite výstupov podpíše. Takže voľné večery, a predovšetkým víkendy, si všetci určite zaslúžime.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Petra Stanová
Tender na úrovni |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Neprofesionálne vyhlásený tender škodí hlavne samotnému zadávateľovi. Z pohľadu agentúr pôsobí zadávateľ nekompetentne a vzniká tak chaos najmä v oblasti komunikácie, čo smeruje k postupnému znižovaniu kvality výstupov. Iniciatíva férový tender pomáha zadávateľom tender správne uchopiť a neklesnúť tak na nižšiu úroveň.
Zoznam príspevkov
Katarína Chudá, Martin Luther
Pripraviť sa, pozor, STOP! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre výhru v súťaži sú ľudia ochotní obetovať veľa času a úsilia. No niekedy ich zabrzdia vyššie sily a snaha, tvrdá práca a príprava nestačia.
Zoznam príspevkov
5. Media
Alexandra Jánošíková, Peter Holán
NIE JE ČAS NA VÝHOVORKY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: "Tá dnešná mládež" je dnes vnímaná ako stratená generácia so zapichnutým nosom v mobile, bezprízorne sa pohybujúca po nákupných centrách. My si myslíme opak. Dnešnú mládež vnímame ako cieľavedomú generáciu, ktorú je však potrebné dostatočne motivovať a odchytiť v prirodzenom prostredí. Preto sme sa rozhodli ukázať vám, ako sa môže aj nákupné centrum stať bránou k láske k športu.
Navrhovanou mediálnou stratégiou chceme odbúrať najzásadnejšie bariéry cieľovej skupiny, ktoré vyplývajú z krátkeho prieskumu realizovaného 28.3.2022 pri príležitosti účasti v súťaži Young Lions, vytvoriť ideálne podmienky, ktorými predídeme všetkým výhovorkám a nenásilne motivovať k účasti na športoviskách.
Navrhovanou mediálnou stratégiou chceme odbúrať najzásadnejšie bariéry cieľovej skupiny, ktoré vyplývajú z krátkeho prieskumu realizovaného 28.3.2022 pri príležitosti účasti v súťaži Young Lions, vytvoriť ideálne podmienky, ktorými predídeme všetkým výhovorkám a nenásilne motivovať k účasti na športoviskách.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
Začať je ľahké |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pri cvičení je najťažšie začať. Avšak často stačí urobiť aj malý prvý krok, ktorý naštartuje poriadny tréning.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
MADE FOR SPORT - tenisky, ktoré ťa vezmú na športovisko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako zatraktívniť novootvorené športoviská v očiach večne znudenej bratislavskej mládeže? V našej kampani zistia, že majú k športu oveľa bližšie, než sami čakali. Jordany na basket, Nike airmax na beh, Adidas ultraboost na fitness… mladým ukážeme, na čo skutočne slúžia ich ikonické kúsky a pošleme ich vyskúšať si ich skutočný účel na naše športoviská od Nadácie ČSOB. Využijeme k tomu moment, ktorý v nich vzbudzuje najväčší excitement - doručenie nových tenisiek.
Zoznam príspevkov
Peter Funka, Peter Povyšil
Zastávky na cvičenie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hlavnou úlohou Zastáviek na cvičenie je búranie bariér, ktoré bránia väčšine ľudí cvičiť na mestských športoviskách. Či už je to fyzická (je to ďaleko, nemám na to čas) alebo mentálna nedostupnosť (hanbím sa, neviem ako na to) - Zastávky riešia oba tieto problémy. Branding električky, ktorá chodí popri nich a zapojenie ambasádorov pomôže odbúrať všetky tieto bloky a navnadí na strávenie času na týchto a ďalších športoviskách.
Zoznam príspevkov
6. Design
Karin Hykšová, Veronika Holásková
Sunfollowers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vojna so sebou prináša smútok a strach. Týchto negatívnych emócii už majú Ukrajinci utekajúci z krajiny dosť. My ich privítame žiarivými kvetmi a povzbudíme ich, aby mali hlavy vždy otočené k slnku.
Zoznam príspevkov
Vladimír Krajčovič, Gabriela Križanová
We Take Care of U |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our idea is strongly connected with 3 words - protection & care & love. Those are three main things that are really important for every human being - especially for Ukrainian refugees.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
Zoznam príspevkov
7. Digital
Barbora Jozefíková, Martin Sprušanský
Svet bez imigrantov |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vynálezy, objavy a inovácie imigrantov prvej, druhej i tretej generácie prenikli takmer do všetkých aspektov našej kultúry. Ľudia iných národností, náboženstva emigrovali zo zahraničia, utekali pred vojnovými konfliktmi, alebo za lepším životom, priniesli množstvo nových nápadov, produktov, patentov a umenia počas celej našej histórie. A pokračujú v tom aj dnes. Mnohé z týchto myšlienok pomohli formovať svetový a slovenský život, ako ho poznáme. A preto si bez nich nevieme predstaviť svet...
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Gabriel Jakubkovič
Spájame svety pekným gestom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia majú dlhodobú motiváciu prispievať na veci, ktorým veria, ak sú ich priamou súčasťou. Cez benefit samotného Klubu M dávame prispievateľom jedinečnú možnosť sadnúť si za stôl s ľuďmi z iného sveta. Výmenou za ich pekné gesto.
Zoznam príspevkov
Filip Kuchar, Paulína Vozárik Zlochová
Dočkaj času |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Niekedy skratky neexistujú a veci potrebujú čas. Mareena v spolupráci s vybranými umelcami prinesie svojim prispievateľom unikátne umelecké dielo v limitovanom počte kusov, na ktoré si počkajú. Rovnako ako ľudia hľadajúci si nový domov v cudzej krajine.
Zoznam príspevkov
Hugo Paulíny , Tomáš Ščipák
Jazyková bariéra |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čo sa vás pýta či nie ste robot a používa to denne 60 000 000 ľudí?
Zoznam príspevkov
Katarína Sopková, Sabina Lukačová
Slippers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insightom je, že utečenci museli opustiť svoju krajinu, rodinu, svoj domov. Mnohí Slováci ich však odsudzujú a nechcú prijať aj napriek tomu, že nikdy nechodili v ich topánkach. Práve preto sme sa rozhodli ako nosnú formu komunikácie využiť topánky, ktoré nám najviac charakterizujú domov, o ktorý prišli.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Jakub Svetlík
Zoznám sa s Mareenou |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Postoj Sloveniek a Slovákov k neznámym cudzincom je väčšinou odmietavý. To však neplatí na zoznamkách, kde sú pre nich naopak nevšední a atraktívni. Preto predstavujeme kampaň Zoznám sa s Mareenou, ktorá hacknutím zoznamovacej appky pomáha nájsť lásku k pomoci druhým.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Ladislav Macko
Blabla |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Utečenci musia prekonávať prekážky neustále. Žiaľ, ani po príchode do bezpečia cudzej krajiny sa horor nekončí.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Rudolf Sakač
PREKRIČ DEZOLÁTA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Menšina dezolátov, ktorá okolo seba robí krik, vytvára slušnej väčšine na Slovensku v očiach (alebo ušiach) utečencov zlú vizitku. My dávame náladu v spoločnosti na pravú mieru a miesto veľkohubých rečí nechávame hovoriť činy. Prispievanie na pomoc gamifikujeme, a tak vyzývame cieľovku s jasným názorom a spájame ju do klubu.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Marek Uličný
DOBROFOND |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej zložitej dobe plnej negativity sú určité témy háklivejšie ako iné. Práve téma cudzincov na Slovensku je jednou z nich. Ak od Slovákov chceme, aby im finančne pomohli, musíme to spraviť bez prekážok, bez zložitých mechaník a najmä bez zbytočných negatívnych emócií. V našom prístupe sa na cudzincov nebudeme pozerať ako na ekonomickú záťaž, ale ako na investíciu. Klub Mareena v spolupráci s najobľúbenejšou bankovou appkou predstavujú Dobrofond, sporenie, ktoré obohacuje slovenskú spoločnosť.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.