Výsledky Young Lions Slovakia 2022
Výsledky
1. Print
Iveta Valentová, Václav Kudělka
1. miesto: Pivo z tieňa chutí vždy lepšie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenské pivo je zatienené tým českým. Musíme to však nutne brať ako nevýhodu? Veď pivo z tieňa predsa chutí lepšie.
Zoznam príspevkov
Matúš Kováč, Adam Mészáros
3. miesto: A pritom naše slovenské |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako vzniká skutočná hrdosť? Uznaním. Prečo sa tešíme z víťazstva v hokeji a lyžovaní? Pretože sa nám dostalo uznania od iných krajín. Všetci sa tešíme, keď vieme, že sa o Slovensku šíria pozitívne správy. Naše pivo má svetovú úroveň a tak chceme, aby ho Slováci aj vnímali. Chceme jednoduchou cestou zbúrať mýtus, že české, nemecké a akékoľvek iné pivo je lepšie. Vytvorili sme sériu, ktorá ilustruje pozitívny zážitok cudzincov s našim pivom a ich pochvalu, na ktorú im sebavedomo dopovedáme, že síce možno by to neboli povedali, ale pivo, ktoré ochutnali, je naše slovenské.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
3. miesto: Čistá kvalita zo Slovenska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý skutočný fanúšik piva vie, že keď sa dobrý ležiak pije z dobre vyčisteného pohára, zanecháva na ňom po každom odpití krúžok.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Zoznam príspevkov
2. PR
Jakub Kováč, Soňa Čásárová
1. miesto: Správy z budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj napriek tomu, že väčšina Slovákov považuje klimatickú krízu za významný problém, majú reálne zelené riešenia malú podporu. Ľudia si konkrétne dôsledky klimatického problému jednoducho nevedia predstaviť. Vytvoríme preto sériu správ z budúcnosti, kde v spolupráci s renomovanými médiami prinesieme články z roku 2072 s realitou, ktorá môže nastať, ak nič neurobíme. Túto silnú emóciu využijeme na komunikáciu grantového programu Nadácie Slovenskej sporiteľne na podporu zelených riešení a inovácií.
Zoznam príspevkov
Soňa Belyusová, Adela Holubčíková
2. miesto: Prírodná rezervácia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Podľa štatistík je v slovenských mestách len 0,6 - 2,7 % mestskej zelene. Je
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
3. miesto: INDEX VZDUCHU |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetko ide hore. Zdražovanie teraz rieši úplne každý a preto túto tému využijeme, aby sme získali potrebnú mediálnu pozornosť. Vyhlásime, že po benzíne a plyne zdražie aj tá najdôležitejšia komodita. Vzduch. Pretože čím je naše prostredie znečistenejšie, tým väčším luxusom sa čistý vzduch stáva. A keď to chceme zastaviť, treba podporiť kvalitné eko projekty. Ako najväčšia banka na Slovensku vyvoláme ohlas v médiách tým, že čistý vzduch zaradíme do nášho investičného portfólia. Vytvoríme index vzduchu, ktorého hodnota bude rásť podľa miery znečistenia a klesať podľa počtu prihlásených projektov.
Zoznam príspevkov
3. Marketers
Ivana Viteková, Ivana Masarovičová
1. miesto: ENTERASA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Téma digitálnej gramotnosti je stále pre väčšinu ľudí príliš abstraktná a mnohí si ani nedokážu predstaviť, čo všetko sa pomocou jednoduchých Micro:bitov dá naprogramovať. Poďme im to ukázať netradičným spôsobom.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Zoznam príspevkov
Filip Kuchar, Paulína Vozárik Zlochová
3. miesto: Digitálna Družina |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po škole o škole - Digitálna Družina je voľnočasová aktivita pre deti všetkých vekových kategórií. Vďaka projektu ENTER a Digitálnej Družine môžete čas využiť zmysluplnejšie. Projekt ENTER prináša digitálnu budúcnosť dnes. Deťom v školských laviciach a aj Vám, do vášho mobilného micro:sveta, ktorý držíte v ruke aj teraz.
Zoznam príspevkov
4. Film
Katarína Chudá, Martin Luther
1. miesto: Pripraviť sa, pozor, STOP! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre výhru v súťaži sú ľudia ochotní obetovať veľa času a úsilia. No niekedy ich zabrzdia vyššie sily a snaha, tvrdá práca a príprava nestačia.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Petra Stanová
2. miesto: Tender na úrovni |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Neprofesionálne vyhlásený tender škodí hlavne samotnému zadávateľovi. Z pohľadu agentúr pôsobí zadávateľ nekompetentne a vzniká tak chaos najmä v oblasti komunikácie, čo smeruje k postupnému znižovaniu kvality výstupov. Iniciatíva férový tender pomáha zadávateľom tender správne uchopiť a neklesnúť tak na nižšiu úroveň.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Lukáš Krist
3. miesto: Čunder |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tendre, ktoré sú zdĺhavé, majú veľa kôl a je na ne málo času, nie sú férové. Aj keď my kreatívci sme zvyknutí pracovať pod časovým tlakom, spravidla sa nakoniec každý stres na kvalite výstupov podpíše. Takže voľné večery, a predovšetkým víkendy, si všetci určite zaslúžime.
Zoznam príspevkov
5. Media
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
1. miesto: MADE FOR SPORT - tenisky, ktoré ťa vezmú na športovisko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako zatraktívniť novootvorené športoviská v očiach večne znudenej bratislavskej mládeže? V našej kampani zistia, že majú k športu oveľa bližšie, než sami čakali. Jordany na basket, Nike airmax na beh, Adidas ultraboost na fitness… mladým ukážeme, na čo skutočne slúžia ich ikonické kúsky a pošleme ich vyskúšať si ich skutočný účel na naše športoviská od Nadácie ČSOB. Využijeme k tomu moment, ktorý v nich vzbudzuje najväčší excitement - doručenie nových tenisiek.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
2. miesto: Začať je ľahké |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pri cvičení je najťažšie začať. Avšak často stačí urobiť aj malý prvý krok, ktorý naštartuje poriadny tréning.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Zoznam príspevkov
6. Design
Karin Hykšová, Veronika Holásková
1. miesto: Sunfollowers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vojna so sebou prináša smútok a strach. Týchto negatívnych emócii už majú Ukrajinci utekajúci z krajiny dosť. My ich privítame žiarivými kvetmi a povzbudíme ich, aby mali hlavy vždy otočené k slnku.
Zoznam príspevkov
Vladimír Krajčovič, Gabriela Križanová
3. miesto: We Take Care of U |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our idea is strongly connected with 3 words - protection & care & love. Those are three main things that are really important for every human being - especially for Ukrainian refugees.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
Zoznam príspevkov
7. Digital
Monika Farkašová, Marek Uličný
1. miesto: DOBROFOND |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej zložitej dobe plnej negativity sú určité témy háklivejšie ako iné. Práve téma cudzincov na Slovensku je jednou z nich. Ak od Slovákov chceme, aby im finančne pomohli, musíme to spraviť bez prekážok, bez zložitých mechaník a najmä bez zbytočných negatívnych emócií. V našom prístupe sa na cudzincov nebudeme pozerať ako na ekonomickú záťaž, ale ako na investíciu. Klub Mareena v spolupráci s najobľúbenejšou bankovou appkou predstavujú Dobrofond, sporenie, ktoré obohacuje slovenskú spoločnosť.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.
Zoznam príspevkov
Katarína Sopková, Sabina Lukačová
2. miesto: Slippers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insightom je, že utečenci museli opustiť svoju krajinu, rodinu, svoj domov. Mnohí Slováci ich však odsudzujú a nechcú prijať aj napriek tomu, že nikdy nechodili v ich topánkach. Práve preto sme sa rozhodli ako nosnú formu komunikácie využiť topánky, ktoré nám najviac charakterizujú domov, o ktorý prišli.
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Gabriel Jakubkovič
3. miesto: Spájame svety pekným gestom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia majú dlhodobú motiváciu prispievať na veci, ktorým veria, ak sú ich priamou súčasťou. Cez benefit samotného Klubu M dávame prispievateľom jedinečnú možnosť sadnúť si za stôl s ľuďmi z iného sveta. Výmenou za ich pekné gesto.
Zoznam príspevkov
Barbora Jozefíková, Martin Sprušanský
3. miesto: Svet bez imigrantov |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vynálezy, objavy a inovácie imigrantov prvej, druhej i tretej generácie prenikli takmer do všetkých aspektov našej kultúry. Ľudia iných národností, náboženstva emigrovali zo zahraničia, utekali pred vojnovými konfliktmi, alebo za lepším životom, priniesli množstvo nových nápadov, produktov, patentov a umenia počas celej našej histórie. A pokračujú v tom aj dnes. Mnohé z týchto myšlienok pomohli formovať svetový a slovenský život, ako ho poznáme. A preto si bez nich nevieme predstaviť svet...
Zoznam príspevkov