Zlatý klinec 2011 - výsledky
A - PRINT
A1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
MADE BY VACULIK
Bankomaty pre nevidiacich | Tatra banka
Seriál: nie
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Vladimír Križan
Art Director: Juraj Šútovec, Viera Šindelárová
Media planner: Karin Psotková
Media buyer: Karin Psotková
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Naším cieľom bolo poskytnúť ľuďom náhľad do sveta nevidiacich a poskytnúť im príležitosť vyskúšať si pocit čítať dotykom rúk. To malo ukázať verejnosti, že aj taký jednoduchý úkon akým je výber z bankomatu, môže byť ťažkým a nepoholdlným pre nevidiacich. Text, ktorý sa objaví po dotyku termosenzitívnej fólie informuje o novej funkcionalite, ktorá umožňuje aj nevidiacim a slabozrakým komunikovať s bankomatom. Dôležitou súčasťou cieľov kampane bolo posilnenie vnímania Tatra banky ako sociálne zodpovednej inštitúcie.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are innovating ATMs and teach them to talk. From now on, thanks to the audio output, we enable blind and weak-eyed people to use any of the Tatra banka ATMs without assistance.
Zoznam príspevkov
A1.10 - Médiá, kultúra, publikácie, vzdelávanie, zábava, šport a oddych
Jandl, marketing a reklama
Nenechávajte si to pre seba (Milovník hudby, Mladý bojovník, Upratovačka) | Wikipedia SK
Seriál: áno
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Adam Rovný
Art Director: Matúš Nemčík, Pavel Fuksa
Fotograf: Miro Minarových
Vedúci produkcie: Michal Hlavačka
Produkčná spoločnosť: Protos Production
Vyplnil: Elena Hrdá
Stručná charakteristika: Vizuál povzbudzujúci každého potenciálneho autora a zdôrazňujúci open source charakter encyklopédie.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Share your knowledge on the subject you are an expert in on Wikipedia.
A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
A3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Pripravujeme sa na svetlá reflektorov | Vysoká škola múzických umení
Seriál: áno
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Juraj Vaculík, Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Fotograf: Miro Minarových
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Istropolitana Projekt je medzinárodný festival divadelných škôl, ktorý sa každé dva roky koná v Bratislave.
Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – vo svetle reflektorov.
Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – vo svetle reflektorov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights
B - POSTER a OUTDOOR
B1.04 - Kozmetika, krása - starostlivosť o osobný vzhľad. osobná starostlivosť, fitness, výživové doplnky, farmaceuticke produkty
Istropolitana Advertising
AVON Zrkadlo-outdoor | Avon Cosmetics, s.r.o
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Programátor: Zaraguza Digital
Art Director: Michal Mazán, Michaela Basandová
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: AVON je 20 rokov na Slovensku. Táto kampaň prináša ženám dôkaz, že sú aj vďaka AVONU z roka na rok krajšie. Tým dôkazom je hovoriace zrkadlo, ktoré im lichotí na ulici.
B1.11 - Rôzne
BRANDY creative services
Príslovja | Štúrovci
Seriál: áno
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Ilustrátor:Martin Bajaník
Vyplnil: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: Séria imidžových plagátov pre bratislavskú kaviareň, ktorá nesie v názve a celom svojom koncepte meno kodifikátora slovenčiny Ľudovíta Štúra. Podtitul kaviarne je &home made cafe& a snaží sa ponúkať jedlo a nápoje v domácej kvalite z čerstvých surovín. Pre imidž boli zvolené notoricky známe slovenské príslovia, ktoré prešli malými zmenami, aby prezentovali &domáci& produkt, no po novom. Samozrejmosťou je archaický jazyk, ktorý kopíruje pravidlá štúrovskej slovenčiny.
Anglický preklad nosnej myšlienky: A series of image posters for Bratislava coffee shop, which is called after the 19th century Slovak language codificator - Ludovit Stur. The &home made cafe& offers products in a home made quality. The visuals are based on a well-known Slovak proverbs.
B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
B3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Živý bigboard | Vysoká škola múzických umení
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Juraj Vaculík, Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Media planner: Miroslav Hrivňák
Media buyer: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň pre 18. ročník medzinárodného festivalu divadelných škôl Istropolitana Projekt.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svelte ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani. Jedným z nich bolo aj prvé bigboardové divadlo, ktoré predviedli študenti na lávke bigboardu v centre mesta.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svelte ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani. Jedným z nich bolo aj prvé bigboardové divadlo, ktoré predviedli študenti na lávke bigboardu v centre mesta.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights
Zoznam príspevkov
C - TV a Kinoreklama
C1.07 - Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
MUW Saatchi & Saatchi
ČSOB - Večerníček | ČSOB
Seriál: nie
Creative Director: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Katka Kurečková
Art Director: Braňo Mladý
Ilustrátor:Ladislav Čapek / Karol Holubčík
Hudba: Jaroslav Celba / Marián Čurko
Produkčná spoločnosť: Agencia
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: ČSOB ponúka ako jediná na trhu najrýchlejšiu hypotéku do 24 hodín. Tento benefit predstavujeme pomocou hlavnej postavy – deduška Večerníčka, ktorého sme po desaťročiach presťahovali do novej chalúpky.
Zoznam príspevkov
C1.08 - Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
Istropolitana Advertising
Dede a MS vo futbale - séria TV | Slovak Telekom
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vlado Janček, Braňo Bezák, Peter Darovec
Art Director: Vlado Ďurajka
Režisér: Jakub Kohák
Kamera: Ján Šťastný
Strih: Petr Stanek
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Globe Production
Media planner: MEC
Media buyer: MEC
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: Séria TV spotov o bezpochyby najväčšom fanúšikovi futbalového kapitána Mareka Hamšíka na južnej pologuli.
C1.11 - Rôzne
Respect APP
PPE Fiction | gorila.sk
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák, Yolka Udičová, Ondrej Štefánik
Copywriter: Peter Michalka, Andrea Kotulová
Art Director: Tomáš Makovický, Pavol Bohunický
Režisér: Juraj Janiš
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Puding Pani Elvisovej
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Yolka Udičová
Zoznam príspevkov
C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
C3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Pripravujeme sa na svetlá reflektorov | Vysoká škola múzických umení
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Juraj Vaculík, Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Režisér: Roman Valent
Kamera: Jakub Dvorský
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň pre 18. ročník medzinárodného festivalu divadelných škôl Istropolitana Projekt.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights
Zoznam príspevkov
D - Rádio
D1.07.Finančné služby, Obchod, Poisťovne a Zdravotné poisťovne
Wiktor Leo Burnett
+421 903 255 647 | J&T Banka
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo
Stručná charakteristika: V rádio spote vystupuje skutočný privátny bankár J&T Banky
s jeho reálnym telefónnym číslom.
s jeho reálnym telefónnym číslom.
Zoznam príspevkov
D1.08. Komunikačné produkty a služby /mobilní operátori, telekomunikačné služby, pevné a satelitné telefonne a internetové pripojenie, poštové a kuriérske služby, iné komunikačné služby /
Istropolitana Advertising
Ako sa volá? - séria rádio | Slovak Telekom
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec,Braňo Bezák
Copywriter: Braňo Bezák, Vlado Janček
Režisér: Braňo Bezák, Vlado Janček
Hudba: Creative Music House
Media planner: MEC
Media buyer: MEC
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: Niektoré veci je lepšie povedať prostredníctvom pevnej linky. Pevná linka tak zachráni povesť nejednej rodiny.
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
D3 - Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie
Istropolitana Advertising
Nadácia VÚB Munch - Mondrian - rádio | VÚB banka
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Copywriter: Rado Olos
Režisér: Rado Olos
Produkčná spoločnosť: Surosound
Media planner: Unimedia
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: Rozhlasový spot je postavený na absurdnej predstave, že výtvarné diela možno plnohodnotne transformovať do zvukovej podoby. Využíva tak vo svoj prospech „slabú“ stránku média, cez ktorý je šírený.
Zoznam príspevkov
E - Interactive & online
E1 - Webovské stránky a mikrostránky pre spoločnosti, značky alebo produkty, promo-webové stránky, webové stránky ku kampaniam,
Zaraguza Digital
Bezkontaktný web | Tatra Banka
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Mirka Kasanická, Michal Pastier, Miro Šifra
Programátor: Michal Dúžek
Art Director: Marek Polakovič
Vedúci produkcie: Lubomír Matejovič
Vyplnil: Marko Kolár
Stručná charakteristika: Našou úlohou bolo predstaviť bezkontaktné platby Tatra banky a ich benefity na internete. Vytvorili sme preto atrakciu – Bezkontaktný web. Stránka je ovládaná len pohybom rúk, tak ako pri platení bezkontaktnou kartou. Unikátny web sa výborne šíril na Facebooku aj vďaka svojej prezývke: Minority report web.
Zoznam príspevkov
Istropolitana Advertising
Podeľte sa o úspech-online | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec,Michal Pastier
Copywriter: Mirka Kasanická,Michal Pastier,Miro Šifra
Programátor: Jakub Novota,Marek Dérer
Art Director: Matej Toman,Vladimír Ďurajka
Produkčná spoločnosť: Zaraguza digital
Media planner: Vladimír Paštinský, MEC
Media buyer: MEC
Stručná charakteristika: Najvirálnejšia B2B online kampaň v histórii Slovenska. Unikátna platforma, prostredníctvom ktorej sa mohla každá firma zadarmo pochváliť a ešte aj vyhrať atraktívnu cenu.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Petra Gbelská, Michal Pastier
Zoznam príspevkov
E2 - Online kampane
Zaraguza Digital
Moja krvná skupina - online kampaň | Dôvera
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Mirka Kasanická, Michal Pastier
Programátor: Miro Senka, Pavol Eichler
Art Director: Marek Polakovič
Vyplnil: Viera Šteffeková
Stručná charakteristika: Zdravotná poisťovňa Dôvera sa stala partnerom darcovstva krvi.
VÝZVA
Nájsť čo najrýchlejšie vhodných darcov krvi je niekedy vážny problém.
INSIGHT
Ľudia sa radi pridávajú do Facebook stránok, s ktorými sa môžu stotožniť.
RIEŠENIE
Namiesto klasickej reklamnej kampane sme preto vytvorili platformu pre potenciálnych darcov.
Miesto, kde sa môže ktokoľvek pridať ku svojej krvnej skupine. Vytvorili sme 8 Facebook komunít, ktoré reprezentujú 8 krvných skupín s vlastnými symbolmi a osobitými charakteristikami ich majiteľov. Vždy keď nám tranfúzne centrá hlásia akútny nedostatok krvi, táto info sa hneď objaví aj v požadovanej krvnej skupine. Len za prvých 7 dní sa do projektu zapojilo viac než 10.000 potenciálnych darcov.
VÝSLEDKY
Ľudia sa začali zaujímať o darovanie krvi
Ale, čo je najdôležitejšie: Do projektu sa zapojil aj Slovenský Červený kríž, vďaka čomu komunikujeme priamo s transfúznymi centrami. Len dva dni po spustení, projekt pomohol dvojročnému dievčatku Lily.
VÝZVA
Nájsť čo najrýchlejšie vhodných darcov krvi je niekedy vážny problém.
INSIGHT
Ľudia sa radi pridávajú do Facebook stránok, s ktorými sa môžu stotožniť.
RIEŠENIE
Namiesto klasickej reklamnej kampane sme preto vytvorili platformu pre potenciálnych darcov.
Miesto, kde sa môže ktokoľvek pridať ku svojej krvnej skupine. Vytvorili sme 8 Facebook komunít, ktoré reprezentujú 8 krvných skupín s vlastnými symbolmi a osobitými charakteristikami ich majiteľov. Vždy keď nám tranfúzne centrá hlásia akútny nedostatok krvi, táto info sa hneď objaví aj v požadovanej krvnej skupine. Len za prvých 7 dní sa do projektu zapojilo viac než 10.000 potenciálnych darcov.
VÝSLEDKY
Ľudia sa začali zaujímať o darovanie krvi
Ale, čo je najdôležitejšie: Do projektu sa zapojil aj Slovenský Červený kríž, vďaka čomu komunikujeme priamo s transfúznymi centrami. Len dva dni po spustení, projekt pomohol dvojročnému dievčatku Lily.
Wiktor Leo Burnett
Raj surferov | Orange Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič
Programátor: Gingers
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Režisér: Peter Ehrenberger, Lukáš zednikovič
Kamera: Tomáš Zednikovič
Hudba: Beyuz, Opak, Tomáš Haffner
Media planner: digita.sk
Media buyer: digita.sk
Vyplnil: Peter Kačenka
MUW Saatchi & Saatchi
T-MOBILE: Keď si šťastný / Rytmus | T-MOBILE
Seriál: nie
Creative Director: Rastislav Michalík, Manuel Campagnoli
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Mário Poór, Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: On line kampaň pre Mobilný internet Bez záväzkov vrátane web-stránky a virálneho videa.
Zoznam príspevkov
E4 - Interaktívne hry, aplikácie alebo prezentácie, interaktívne CD, DVD, aplikácie pre sociálne siete a pod.)
digita.sk
Preži na ulici | Empire - jazyková škola
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Katka Králiková
Art Director: Lukáš Karásek
Ilustrátor:Lukáš Karásek
Stručná charakteristika: FB aplikácia pre jazykovú školu s výučbou slangovej angličtiny, v ktorej si užívateľ vyskúša prežiť na základe svojich jazykových schopností jeden deň v nebezpečnej NY štvrti. Príbehom ho sprevádzajú autentické postavy z ulice, ktoré naňho chrlia slangovou angličtinou rôzne otázky a úlohy, a to či obstojí, závisí len od toho ako im dokáže rozumieť a splniť ich priania.
Zoznam príspevkov
E5 - Virálne internetové videá a internetové reklamné spoty, virálne emaily, virálne pohľadnice a iné formáty, motivujúce k šíreniu internetom
Respect APP
PPE Fiction | gorila.sk
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Slovák, Yolka Udičová, Ondrej Štefánik
Copywriter: Peter Michalka, Andrea Kotulová
Art Director: Tomáš Makovický, Pavol Bohunický
Režisér: Juraj Janiš
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Puding Pani Elvisovej
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Yolka Udičová
Zoznam príspevkov
MUW Saatchi & Saatchi
T-MOBILE: Keď si šťastný / viral | T-MOBILE
Seriál: nie
Creative Director: Rastislav Michalík
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková
Art Director: Mário Poór, Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič
Režisér: Karol Vosátko
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: Virálne video ku kampani Mobilný internet Bez záväzkov. Rytmus odspieval kompletnú pesničku - Keď si šťastný, s novým textom a grimasami.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Raj Surferov - web seriál | Orange Slovensko,
Seriál: áno
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Ivan Kasaj, Peter Kačenka, Dušan Mikušovič
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Režisér: Peter Ehrenberger, Lukáš zednikovič
Kamera: Tomáš Zednikovič
Hudba: Beyuz, Opak, Tomáš Haffner
Media planner: digita.sk
Vyplnil: Peter Kačenka
Stručná charakteristika: Prvý slovenský onlineový seriál, ktorý slúžil aj ako teasing k online hre Raj Surferov.
E6 - Ostatné interaktívne reklamné formáty - interaktívne reklamy pre mobilné a smart telefóny, widgety, offline interaktívne displeje a inštalácie, brandované a inovatívne interaktívne riešenia, ktoré nespadajú do žiadnej inej ikategórie
TRIAD Advertising
Google Analytics ako médium | Riesenia.com
Seriál: nie
Creative Director: Martin Woska
Copywriter: Jaro Zacko
Art Director: Michaela Čulíková
Vyplnil: Marek Mrazik
Stručná charakteristika: Analytics.sk je nový nástroj, ktorý uľahčuje SEO - optimalizáciu stránok pre výhľadávače.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We choose as our media Google Analytics. GA is the most used a web analytics tool. We managed to use it as a media for our communication message. The users could see the message among reports, on a place that was never used before as advertising media.
Zoznam príspevkov
- final-ga-22-4.mov
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_3-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_1-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_2-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_4-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_5-jpg.jpg
TRIAD Advertising
Google Analytics ako médium | Riesenia.com
Seriál: nie
Creative Director: Martin Woska
Copywriter: Jaro Zacko
Art Director: Michaela Čulíková
Vyplnil: Marek Mrazik
Stručná charakteristika: Analytics.sk je nový nástroj, ktorý uľahčuje SEO - optimalizáciu stránok pre výhľadávače.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We choose as our media Google Analytics. GA is the most used a web analytics tool. We managed to use it as a media for our communication message. The users could see the message among reports, on a place that was never used before as advertising media.
Zoznam príspevkov
- final-ga-22-4.mov
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_3-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_1-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_2-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_4-jpg.jpg
- e_interactive_online-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_5-jpg.jpg
digita.sk
Raj surferov | Orange SK
Seriál: nie
Creative Director: Peter Andráš
Copywriter: Katka Králiková
Art Director: Peter Andráš, Lukáš Karásek, Rasťo Polenkovič
Stručná charakteristika: Onlinové hra, ktorá bola vyvrcholením kampane pre Orange a potvrdila, že Slovensko je naozajstný Raj surferov. Užívatelia totiž trávili dni a noci surfovaním s animovanou postavičkou Hafnera, ktorý ich zabával a dával im tipy na zaujímavé stránky.
Vďaka atraktívnosti hry nemali užívatelia problém stiahnuť a nainštalovať si ju do svojich počítačov a klient tak získal unikátny kanál na komunikovanie priamo s užívateľom v aktuálnom čase.
Vďaka atraktívnosti hry nemali užívatelia problém stiahnuť a nainštalovať si ju do svojich počítačov a klient tak získal unikátny kanál na komunikovanie priamo s užívateľom v aktuálnom čase.
Zoznam príspevkov
E7 - Selfpromo
Zaraguza Digital
Alkowebizer | Zaraguza Digital
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Mirka Kasanická, Michal Pastier, Jakub Novota
Programátor: Pavol Eichler, Michal Dúžek
Art Director: Matej Toman
Vyplnil: Lubomír Matejovič
Stručná charakteristika: ZADANIE:
PFka pre digitálnu agentúru.
INSIGHT:
Tisícky dizajnérov a programátorov kombinujú na Silvestra prácu s alkoholom.
POSOLSTVO:
Nepracujte na Silvestra!
RIEŠENIE:
Vytvorili sme Alkowebizér. Ten vám ukáže, ako by vyzerali weby, keby boli robené pod vplyvom alkoholu. Stačí len zadať adresu webovej stránky a pridávať promile. Čím vyššie promile zadáte, tým je stránka opitejšia.
Špeciálne efekty zalkoholizovaných webov: Preklepy, zmeny nadpisov, lolcats, Comic Sans, gýčové efekty,...
VÝSLEDOK ZA PRVÝCH 6 DNÍ:
* Virálny hit vo viac ako 140 krajinách.
* Viac než 25.000 zalkoholizovaných webov.
* Tisícky spoločností použili svoje zalkoholizované weby ako vlastnú PFku.
* Medzi nimi aj TechCrunch (4 milióny návštevníkov mesačne).
PFka pre digitálnu agentúru.
INSIGHT:
Tisícky dizajnérov a programátorov kombinujú na Silvestra prácu s alkoholom.
POSOLSTVO:
Nepracujte na Silvestra!
RIEŠENIE:
Vytvorili sme Alkowebizér. Ten vám ukáže, ako by vyzerali weby, keby boli robené pod vplyvom alkoholu. Stačí len zadať adresu webovej stránky a pridávať promile. Čím vyššie promile zadáte, tým je stránka opitejšia.
Špeciálne efekty zalkoholizovaných webov: Preklepy, zmeny nadpisov, lolcats, Comic Sans, gýčové efekty,...
VÝSLEDOK ZA PRVÝCH 6 DNÍ:
* Virálny hit vo viac ako 140 krajinách.
* Viac než 25.000 zalkoholizovaných webov.
* Tisícky spoločností použili svoje zalkoholizované weby ako vlastnú PFku.
* Medzi nimi aj TechCrunch (4 milióny návštevníkov mesačne).
F - Techniques
F1 - Direct marketing - dvoj a trojdimenzionálny mailing (komunikácia s priamo osloveným potenciálnym spotrebiteľom)
Mayer/McCann Erickson
TIPOS Kniha - direct marketing | TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vladimír Kurek, Juraj Stehlík
Art Director: Peter Gašparík
Vyplnil: Barbora Maťašeje
Stručná charakteristika: LOTO môže zmeniť váš život už tento týždeň. Siahnite vo vašom kníhkupectve po bestselleri, ktorý vám dá návod, ako na to.
Toto netradičné médium (maketa knihy, ktorá vo vnútri obsahuje tikety LOTO) bolo súčasťou celej kampane LOTO – milionárom na počkanie.
Toto netradičné médium (maketa knihy, ktorá vo vnútri obsahuje tikety LOTO) bolo súčasťou celej kampane LOTO – milionárom na počkanie.
Zoznam príspevkov
F4 - Promotion (POS materiály, akcie na podporu predaja a lojality zákazníkov, špeciálne ponuky, kupóny, súťaže, buzz marketing, in-store aktivity, merchandising a pod. )
Wiktor Leo Burnett
Retro POS | CFH - Quatro
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Matúš Švirloch
Art Director: Igor Majkút
F6 - Ilustrácie a fotografia
Wiktor Leo Burnett
Streetartová galéria | Orange Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Martin Ondrušek, Peter Kačenka
Copywriter: Sandra Dernerová
Art Director: Eva Kubáňová
Vedúci produkcie: Tomáš Ručkay, Michaela Kocianová
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Vyplnil: Peter Kačenka
F8 - Techniques pre neziskové organizácie
CD-Creative Department
kampaň Staroba sa nás dotýka/ zberná kasička pre zbierku Lienka pomoci | SOCIA- nadácia na podporu sociálnych zmien
Seriál: nie
Creative Director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Copywriter: Marek Vadas
Art Director: Juraj Kusý, Eva Odrášková
Fotograf: Martin Fridner
Vyplnil: Júlia Oravcová
Stručná charakteristika: Koncept kampane Staroba sa nás dotýka sme popri klasickej nadlinkovej a podlinkovej komunikácie, eventov či PR preniesli aj na mladých dobrovoľníkov, ktorí do zberných kasičiek vyberali príspevky na zbierku Lienka pomoci.
Tých sme takisto „skrášlili“ stareckými rukami, ktoré sú súčasťou
potlače špeciálneho &púzdra& na držanie kasičiek. Dizajn kasičiek tak maximalne podporil konzistentnosť, efektivitu a funkčnosť kampane.
Tých sme takisto „skrášlili“ stareckými rukami, ktoré sú súčasťou
potlače špeciálneho &púzdra& na držanie kasičiek. Dizajn kasičiek tak maximalne podporil konzistentnosť, efektivitu a funkčnosť kampane.
Anglický preklad nosnej myšlienky: Old Age is Touching Us
Zoznam príspevkov
G - MEDIA
G1 - Klasické médiá - TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)
MUW Saatchi & Saatchi
T-MOBILE: Premietači / kinospot | T-MOBILE
Seriál: nie
Creative Director: Rastislav Michalík, Peter Rajčák
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: Špeciálny kinospot, ktorý bol vysielaný mimo reklamného bloku tesne pred začiatkom filmu. Ilúzia stávky dvoch premietačov.
Zoznam príspevkov
Istropolitana Advertising
Dede v kine | Slovak Telekom
Seriál: nie
Creative Director: Peter Darovec,Braňo Bezák
Copywriter: Peter Darovec,Braňo Bezák
Art Director: Vlado Ďurajka
Režisér: Tomáš Mašín
Kamera: Juraj Chlpík
Strih: Maroš Šlapeta
Hudba: Creative Music House
Vedúci produkcie: Juraj Janiš
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Media planner: MEC
Media buyer: MEC
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: Dedého príbeh doslova vystúpi z plátna kín, aby divákom oznámil posolstvo o výhodnom telefonovaní vždy a všade. Okrem kina samozrejme.
Zoznam príspevkov
G2 - New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)
TRIAD Advertising
Google Analytics ako médium | Riesenia.com
Seriál: nie
Creative Director: Martin Woska
Copywriter: Jaro Zacko
Art Director: Michaela Čulíková
Vyplnil: Marek Mrazik
Stručná charakteristika: Analytics.sk je nový nástroj, ktorý uľahčuje SEO - optimalizáciu stránok pre výhľadávače.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Potrebovali sme o ňom dať vedieť veľmi špecifickej cieľovej skupine - ľudom, ktorí riešia SEO - blogerom a analytikom v eshopoch. Keďže neexistuje médium, kde ich môžeme všetkých osloviť, rozhodli sme sa ho vytvoriť. Použili sme na to istotu, že každý webový analytik používa najznámejší nástroj - Google Analytics.
A priamo do Google Analytics sme dostali náš odkaz. Vytvorili sme linky so špeciálnymi parametrami medzi ktorými bola aj naša správa a nechali sme ich všetky navštíviť robotom. Tieto linky zabezpečili, že priamo do tabuliek v Google Analytics sa zapísala naša správa. Keďže naša cieľovka sa pozerá to Google Analytics každý deň, ihneď uvidili priamo medzi svojimi reportami aj našu reklamnú správu. Urobili sme tak médium z najznámejšieho SEO nástroja.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We choose as our media Google Analytics. GA is the most used a web analytics tool. We managed to use it as a media for our communication message. The users could see the message among reports, on a place that was never used before as advertising media.
Zoznam príspevkov
- final-ga-22-4.mov
- g_media-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_1-jpg.jpg
- g_media-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_2-jpg.jpg
- g_media-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_3-jpg.jpg
- g_media-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_4-jpg.jpg
- g_media-triad_advertising-google_analytics_ako_medium-screenshot_5-jpg.jpg
Mayer/McCann Erickson
TIPOS Kniha - outdoor | TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s
Seriál: nie
Creative Director: Boris Prexta
Copywriter: Vladimír Kurek, Juraj Stehlík
Art Director: Peter Gašparík
Stručná charakteristika: LOTO môže zmeniť váš život už tento týždeň. Siahnite vo vašom kníhkupectve po bestselleri, ktorý vám dá návod, ako na to.
Toto netradičné médium (maketa knihy, ktorá vo vnútri obsahuje tikety LOTO) bolo súčasťou celej kampane LOTO – milionárom na počkanie.
Toto netradičné médium (maketa knihy, ktorá vo vnútri obsahuje tikety LOTO) bolo súčasťou celej kampane LOTO – milionárom na počkanie.
G5 - Media pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Pripravujeme sa na svetlá reflektorov - električky | Vysoká škola múzických umení
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Media planner: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights - we decided to plan the campaign as „communicative“ and interactive.As we want people to discuss the festival and the city to truly experience it,we decided to go right into the centre of the city – amidst people.
Zoznam príspevkov
MADE BY VACULIK
Živý bigboard | Vysoká škola múzických umení
Seriál: nie
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Juraj Vaculík, Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Media planner: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani. Jedným z nich bolo aj prvé bigboardové divadlo, ktoré predviedli študenti na lávke bigboardu v centre mesta.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights
H – KREATIVITA V PR
H3 - Community Relations a Internal Communication
1st CLASS AGENCY
Ponožkové Kofola maňušky a Bábkoterapia | Kofola,
Seriál: áno
Stručná charakteristika: Kofola v septembri 2010 odštartovala svoju prvú fázu novej, avšak dlhodobej, komunikačnej kampane na pollitrový formát s charitatívnym rozmerom. Druhá fáza odštartovala v marci 2011.
Hlavným symbolom kampane sú Ponožkové maňušky s nosným posolstvom: „Narodili sa, aby pomáhali“ a Občianske združenie Bábky v nemocnici, ktoré vďaka svojim špeciálnym divadelným predstaveniam pomáha liečiť detských pacientov, a to tým najprirodzenejším spôsobom – smiechom, úsmevom a dobrou náladou.
Reklamnú kampaň navrhla pre Kofolu reklamná agentúra KASPEN/JUNGv.MATT.
1st CLASS AGENCY zastrešovala intenzívnu PR kampaň.
Hlavným symbolom kampane sú Ponožkové maňušky s nosným posolstvom: „Narodili sa, aby pomáhali“ a Občianske združenie Bábky v nemocnici, ktoré vďaka svojim špeciálnym divadelným predstaveniam pomáha liečiť detských pacientov, a to tým najprirodzenejším spôsobom – smiechom, úsmevom a dobrou náladou.
Reklamnú kampaň navrhla pre Kofolu reklamná agentúra KASPEN/JUNGv.MATT.
1st CLASS AGENCY zastrešovala intenzívnu PR kampaň.
MUW Saatchi & Saatchi
T-MOBILE/T-COM: Máme to na triku | T-MOBILE/T-COM
Seriál: áno
Creative Director: Rastislav Michalík
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik
Art Director: Ivo Zemanovič, Denisa Pajkošová
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: Interná kampaň spoločností T-Com a T-Mobile mala za cieľ vyzdvihnúť pozíciu každého zamestnanca a popri tom ukázať, že všetci kopú za jeden tím. Symbolom sa stalo tričko s hravou ilustráciou - ikonkou profesie. V tričkách sa postupne odofotili zástupcovia všetkých profesií.
Zoznam príspevkov
H5 - PR pre neziskové organizácie a projekty
Zaraguza Digital
Moja krvná skupina - PR | Dôvera
Seriál: nie
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Mirka Kasanická, Michal Pastier
Programátor: Miro Senka, Pavol Eichler
Art Director: Marek Polakovič
Vyplnil: Viera Šteffeková
Stručná charakteristika: Zdravotná poisťovňa Dôvera sa stala partnerom darcovstva krvi.
PR RIEŠENIE
Namiesto klasickej reklamnej kampane sme vytvorili platformu pre potenciálnych darcov. Miesto, kde sa môže ktokoľvek pridať ku svojej krvnej skupine. Vytvorili sme 8 Facebook komunít, ktoré reprezentujú 8 krvných skupín. Vždy keď nám tranfúzne centrá hlásia akútny nedostatok krvi, táto info sa hneď objaví aj v požadovanej krvnej skupine.
Projekt snaží tiež zmeniť pohľad na krvné skupiny. Každej sme preto vytvorili charakter. Jednu má len pár percent populácie, druhá je odolnejšia voči alergiám atď. Tieto rozdiely spájajú ich majiteľov, ktorí s začali chváliť vo svojich profiloch čím sú výnimoční a šírili tak projekt zábavne ďalej.
Ako sme projekt ďalej šírili:
- tlačovou správou Dôvery, ktorú bezplatne prebrali TASR, online a offline médiá
-vtipné online video
- podpora celebrít
- tričká s krvnou skupinou
VÝSLEDKY
Len za prvých 7 dní sa do projektu zapojilo viac než 10.000 potenciálnych darcov.
Ľudia sa začali zaujímať o darovanie krvi
Ale, čo je najdôležitejšie: Do projektu sa zapojil aj Slovenský Červený kríž, vďaka čomu komunikujeme priamo s transfúznymi centrami. Len dva dni po spustení, projekt pomohol dvojročnému dievčatku Lily.
PR RIEŠENIE
Namiesto klasickej reklamnej kampane sme vytvorili platformu pre potenciálnych darcov. Miesto, kde sa môže ktokoľvek pridať ku svojej krvnej skupine. Vytvorili sme 8 Facebook komunít, ktoré reprezentujú 8 krvných skupín. Vždy keď nám tranfúzne centrá hlásia akútny nedostatok krvi, táto info sa hneď objaví aj v požadovanej krvnej skupine.
Projekt snaží tiež zmeniť pohľad na krvné skupiny. Každej sme preto vytvorili charakter. Jednu má len pár percent populácie, druhá je odolnejšia voči alergiám atď. Tieto rozdiely spájajú ich majiteľov, ktorí s začali chváliť vo svojich profiloch čím sú výnimoční a šírili tak projekt zábavne ďalej.
Ako sme projekt ďalej šírili:
- tlačovou správou Dôvery, ktorú bezplatne prebrali TASR, online a offline médiá
-vtipné online video
- podpora celebrít
- tričká s krvnou skupinou
VÝSLEDKY
Len za prvých 7 dní sa do projektu zapojilo viac než 10.000 potenciálnych darcov.
Ľudia sa začali zaujímať o darovanie krvi
Ale, čo je najdôležitejšie: Do projektu sa zapojil aj Slovenský Červený kríž, vďaka čomu komunikujeme priamo s transfúznymi centrami. Len dva dni po spustení, projekt pomohol dvojročnému dievčatku Lily.
J - KAMPAŇ
J1 - kampaň pre komerčné subjekty
Istropolitana Advertising
Dede a MS vo futbale - kampaň | Slovak Telekom
Seriál: áno
Creative Director: Peter Darovec, Braňo Bezák
Copywriter: Vlado Janček, Braňo Bezák, Peter Darovec
Art Director: Vlado Ďurajka
Fotograf: Doughal Peterson
Režisér: Jakub Kohák
Kamera: Ján Šťastný
Strih: Petr Stanek
Hudba: Creative Music House
Produkčná spoločnosť: Globe Production
Media planner: MEC
Media buyer: MEC
Vyplnil: Petra Birdášová
Stručná charakteristika: Kampaň k MS vo futbale o bezpochyby najväčšom fanúšikovi futbalového kapitána Mareka Hamšíka na južnej pologuli.
Wiktor Leo Burnett
Retro | CFH - Quatro
Seriál: nie
Creative Director: Peter Ižo, Peter Kačenka
Copywriter: Peter Ižo, Matúš Švirloch
Art Director: Igor Majkút
Zoznam príspevkov
MUW Saatchi & Saatchi
ČSOB - Večerníček | ČSOB
Seriál: nie
Creative Director: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková
Art Director: Braňo Mladý
Ilustrátor:Ladislav Čapek / Karol Holubčík
Hudba: Jaroslav Celba / Marián Čurko
Produkčná spoločnosť: Agencia
Vyplnil: Dominika Weissová
Stručná charakteristika: ČSOB ponúka ako jediná na trhu najrýchlejšiu hypotéku do 24 hodín. Tento benefit predstavujeme pomocou hlavnej postavy – deduška Večerníčka, ktorého sme po desaťročiach presťahovali do novej chalúpky.
Zoznam príspevkov
Wiktor Leo Burnett
Raj Surferov | Orange Slovensko,
Seriál: nie
Creative Director: Peter Kačenka, Martin Ondrušek
Copywriter: Dušan Mikušovič
Programátor: Gingers
Art Director: Ivan Kasaj, Peter Kačenka
Režisér: Peter Ehrenberger, Lukáš zednikovič
Kamera: Tomáš Zednikovič
Hudba: Beyuz, Opak, Tomáš Haffner
Media planner: digita.sk
Media buyer: digita.sk
Vyplnil: Peter Kačenka
J3 - kampaň pre neziskové organizácie
MADE BY VACULIK
Pripravujeme sa na svetlá reflektorov | Vysoká škola múzických umení
Seriál: áno
Creative Director: Juraj Vaculík, Dejan Galovič
Copywriter: Juraj Vaculík, Šimon Škoviera
Art Director: Peter Hrevuš, Bohumil Dohnal
Fotograf: Miro Minarových
Režisér: Roman Valent
Kamera: Jakub Dvorský
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Media planner: Miroslav Hrivňák
Vyplnil: Tatiana Veberová
Stručná charakteristika: Kampaň pre 18. ročník medzinárodného festivalu divadelných škôl Istropolitana Projekt.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani.
Nosná idea: Študenti herectva sa pripravujú na divadelný festival veľmi netradičným spôsobom – v akomkoľvek svetle ktoré im evokuje svetlo divadelných reflektorov. V snahe zdôrazniť experimentálnosť a komunikatívnosť celého festivalu, preniesli sme tieto črty aj do mediálnych nosičov použitých v kampani.
Anglický preklad nosnej myšlienky: We are getting ready for the spotlights
Zoznam príspevkov
Csere&Erdélyi / malembe.sk
Urob Ficovi škrt cez rozpočet | .týždeň v mene občanov SR
Seriál: nie
Creative Director: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Copywriter: Eman Erdélyi, Róbert Csere
Art Director: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Fotograf: Občania Slovenskej republiky
Ilustrátor:Natália Ložeková
Režisér: Eman Erdélyi, Róbert Csere
Kamera: Jakub Kratochvíl a občania SR
Strih: Peter Kotrha, Jakub Kratochvíl
Vedúci produkcie: Jana Keketi, Viera Kleinová, Juraj Kušnierik
Produkčná spoločnosť: malembe.sk
Media planner: Róbert Csere, Eman Erdélyi
Media buyer: Eman Erdélyi, Róbert Csere
Vyplnil: Eman Erdélyi
Stručná charakteristika: Kampaň na aktiváciu voličov pred parlamentnými voľbami 2010.