PR
Prihlásiť sa môžu 2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v PR agentúre. Kategória nie je otvorená pre mladých profesionálov z PR oddelení kreatívnej agentúry alebo z PR oddelení na strane klientov. Prihlasovať sa môžete až do skončenia súťaže.
Zadanie:
Výzvou je vytvoriť inovatívnu PR stratégiu:
- prezentácia stratégie v PPT (max. 10 slidov)
- krátke zhrnutie, ktoré by malo obsahovať popis východiskových bodov, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey i exekúcie (max. 300 slov)
Zadanie bude zverejnené v stredu 26. apríla o 9.00 hod. Tímy budú mať 48 hodín na jeho vypracovanie, následne sa systém uzavrie. Partnerom kategórie a zároveň tvorcom zadania je Asociácia public relations Slovenskej republiky
Jazyk:
Súťaž prebieha v slovenčine.