BRIEF Young Lions Slovakia 2018 kategória Design

„Vytvor vizualitu pre event Slovak Telekomu - MAGIO PLÁŽ” 

Klient

Vašim klientom je spoločnosť Slovak Telekom, poskytovateľ fixných a mobilných služieb na Slovensku, ktorá získala ocenenie najlepšej mobilnej siete na Slovensku už piatykrát po sebe (Best in test).

V kategórii DESIGN by rada videla návrhy novej vizuality pre jej najväčší dlhoročný event, ktorý žne úspech a obľubu každý rok počas leta. Jeho názov je Magio pláž. 

Positioning klienta

Slovak Telekom si uvedomuje, že moderné technológie prinášajú neuveriteľné možnosti. Už to nie je o tom, čo budú schopné ponúknuť do budúcna, ale je o tom, že už dnes poskytujú neuveriteľné možnosti v rôznych oblastiach (zdravotníctvo, inteligentné mestá, atď). Prostredníctvom digitálnych technológií chcú posúvať ľudí, aj celé Slovensko vpred. Telekom sa snaží o dve veci. Ako prvé, inšpirovať. Ukázať, v čom dokážu byť technológie užitočné, nielen jednotlivcom, ale aj celej spoločnosti. Po druhé technológie a ich možnosti sprístupniť čo najväčšiemu počtu ľudí, bez ohľadu na vek, vzdelanie, či lokalitu kde žijú. Cieľom je digitalizovať Slovensko.

Brief

Vytvorte projektu Magio pláž novú tému pre jej ďalší ročník – jej ročníkovú identitu, nové logo alebo symbol a vizualitu, s ktorou by klient vedel pracovať na všetkých svojich promo nosičoch, ako aj samotnom brandingu pláže. Vizualita pláže by mala podporovať event sám o sebe, mala by byť letná, svieža a odlišná od štandardnej komunikácie operátora. Pri tvorbe návrhu vychádzajte z pozicioningu klienta.

Insight

Magio pláž na Tyršovom nábreží každoročne ponúka v čase letných mesiacov (polovica júla – začiatok septembra) veľa možností ako stráviť príjemný deň na čerstvom vzduchu. Návštevníkom sú k dispozícii športoviská s organizovanými športovými aktivitami (beachvolleybal, beachfutbal, beachtennis s inštruktorom, kolky, ping-pong, futbal, šípky, petang, bedminton, bežecké tréningy, cvičenia jogy, zumby a podobne), kultúrne aktivity (obľúbené koncerty a iné), workshopy či aktivity pre deti. Jednou z najobľúbenejších aktivít je letné kino, ktoré každoročne predstaví aspoň dve slovenské kino premiéry za účasti tvorcov a hlavných protagonistov. Magio pláž je príjemným prostredím na obed s kolegami, pracovné stretnutie pri drinku, alebo len tak na relax v lehátku, so zaborenými nohami v piesku. Koncept Magio pláže zahŕňa 3 plážové bary s výhľadom na Dunaj a Staré mesto (bary majú cca 450 miest na sedenie), a bufet s rýchlym občerstvením.

Súčasťou Magio pláže je piesok s 200 lehátkami, okrasná vodná plocha v centrálnej časti pláže, relaxačná zóna s húpacími sieťami a letná čitáreň.

Stavbu s názvom Techlounge, zloženú zo štyroch funkčných kontajnerov, využíva klient na prezentáciu svojich produktov a služieb. Okrem Magio obývačky s Magio TV a 4G rýchlostnou wifi, je návštevníkom k dispozícii na vyskúšanie technológie SmartHome (dverový a pohybový senzor, kamery, inteligentný vypínač, mobilná aplikácia), či technológie SmartCity (Smart lavička, Smart parking, senzor CO2, Waste management a iné).V plážovom Telekom shope je možné si bez čakania uhradiť faktúru, či sa informovať o konkrétnych službách. V tomto priestore sa tiež nachádza chillout zóna s tuli vakmi, na ktorých si môže návštevník oddýchnuť, či letná office z ktorej sa dá pohodlne, s pripojením na wifi pracovať, alebo si v nej s kolegami zorganizovať poradu. Nič nie je lepšie, ako vymeniť klasickú zasadačku za príjemné prostredie pláže. 

Situácia

Magio pláž je jedinou mestskou plážou na Slovensku. Už niekoľko rokov je súčasťou mestskej letnej kultúry a oddychu mesta Bratislavy. Event je unikátny jeho dĺžkou, rôznorodosťou návštevníkov či rôznorodosťou programovej štruktúry.

Odozva

Ďalší ročník Magio pláže sa blíži aj s novým logom, témou, ktorá zaujme na prvý pohľad a bude návštevníkom blízka. Téma pláže je ľubovoľná a nie je klientom bližšie špecifikovaná. Téma by mala byť odzrkadlená vo vizuále, ktorý navrhnete. Headline vo vizuále tému ešte viac podporí.

(len pre ilustráciu – téma pláže v roku 2017 bola Pláž kultúry a oddychu. V danom ročníku bola pláž podporená zvýšeným počtom koncertov, či kultúrnych podujatí.)

Cieľová skupina

Charakteristika návštevníka Magio pláže:

Vek 14 – 17 rokov 10 %

Vek 18 – 24 rokov 25 %

Vek 25 – 39 rokov 45 %

Vek 40 a viac 20 % 

  • 47 % ženy, 53 % muži
  • 60 % zamestnaných, 21 % študentov, 8 % podnikateľov, 5 % žien na materskej, 6 % nezamestnaných
  • 66 % návštevníkov je z Bratislavy a okolia, zvyšok je z iných miest a krajín

Výzva

Výzvou je vytvoriť novú identitu pre ďalší ročník Magio pláže, ktorá bude trhať rekordy v návštevnosti J

Výstupy

- logo/symbol Magio pláže (pdf)

- téma Magio pláže (popis v pdf)

- Facebook cover (png)

- vizuál (ukážka billboardu, citylightu v pdf)

Vizuálny obsah

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock http://www.shutterstock.com. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.

7 tipov ako používať Shutterstock.com nájdete TU.  

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:

Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com 

Jana Boudu: + 420 605 229 222, jan.bouda@isifa.com  

Prihlasovacie údaje

Username: CRYoungLions2   Password: SLYoung2
Username: CRYoungLions3   Password: SLYoung3

Branding

Pri návrhu vizuálu BB je povolený branding spoločnosti Slovak Telekom v súlade s jej design manuálom – umiestnenie loga (stiahnúť) s claimom „zažime to spolu“ je možné uviesť v dolnej alebo hornej časti vizuálu, viď ukážka BB (stiahnúť).