BRIEF Young Lions Slovakia 2018 kategória PR
O2 Roadshow: „Moja story, tvoja story”
Klient
Vaším klientom je O2 Slovakia a CSR projekt O2 Roadshow: „Moja story, tvoja story“
O čom je projekt O2 Roadshow: „Moja strory, tvoja story“?
Projekt O2 Roadshow: „Moja story, tvoja story“ je určený pre stredné školy a trvá cca 3. hodiny. Je to roadshow, ktorej cieľom je prostredníctvom silných ambasádorov (boxer Tomi KID, tanečník Laci Strike, raper Strapo a blogerka Janka Travelhackerka) motivovať študentov, aby sa nebáli ísť vlastnou cestou.
Každý z ambasádorov predstaví svoj vlastný, silný príbeh o tom, ako sa nenechali dobiť predsudkami a prekážkami v živote a išli si svojou vlastnou cestou.
Tento rok príde O2 Roadshow na 24 stredných škôl vrámci celého Slovenska. O tom, ktoré školy to budú sa rozhodne v súťaži O2 Dobrá vec, prostredníctvom hlasovania na internetovej stránke. Podstatou súťaže je aby sa školy zaregistrovali a následne ich priaznivci denne podporovali svojím hlasom. V každom kraji vyhrajú 3 školy.
Pre lepšiu predstavu o tom, ako roadshow prebiehala minulý rok si pozrite referenčné video: https://www.youtube.com/watch?v=fZrcGWD2SQI&t=3s
Brief
Vaším zadaním je navrhnúť PR kampaň zameranú na stredoškolákov takým spôsobom, aby:
- sa stredoškoláci dozvedeli, že existuje O2 Roadhow a nadchli sa pre ňu
- vedeli efektívne presvedčiť vedenie svojej školy, aby sa prihlásili na tento projekt
- sa do súťaže zapojilo čo najviac stredoškolákov, ktorí zahlasujú za konkrétnu školu
Prečo to O2 robí?
O2 Slovakia záleží na zmene Slovenska k lepšiemu a cíti zodpovednosť za mladých ľudí, ktorí vychádzajú zo škôl. Preto sa snaží priniesť na školy hodnotný obsah, otvorené diskusie a ľudí, ktorí môžu mladých pozitívne motivovať.
Čo má byť odkaz PR kampane?
Aj na vašu školu môže prísť O2 Roadshow so Strapom, Tomim, Lacim a Jankou. Môžete sa s nimi porozprávať o živote, ako naozaj chodí, a o tom, aké dôležité je ísť si svojou cestou.
Čo sa má stať po kampani?
Stredoškoláci budú vedieť o aktivite, budú presviedčať vedenie svojich škôl aby sa zapojili do súťaže a zároveň vyvolajú v žiakoch záujem aby následne za školu hlasovali a získali tak O2 Roadshow.
Cieľová skupina
Primárne: študenti stredných škôl, 16 až 18 rokov
Tone of voice
Priamy, uvoľnený a prirodzený pre cieľovú skupinu. Zámer nie je hovoriť rečou cieľovej skupiny, ale je možné hovoriť cez samotných ambasádorov jazykom, ktorý im je blízky.
Výzva
Výzvou je vytvoriť inovatívnu PR stratégiu.
Výstupy
- prezentácia stratégie v PPT / PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného)
- krátke zhrnutie, ktoré obsahuje popis východiskových bodov, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey i exekúcie v PDF (max. 300 slov)
Vizuálny obsah
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.
7 tipov ako používať Shutterstock.com nájdete TU.
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com
Jana Boudu: + 420 605 229 222, jan.bouda@isifa.com
Prihlasovacie údaje
Použiť môžete jeden z nasledujúcich účtov:
Username: CRYoungLions2 Password: SLYoung2
Username: CRYoungLions3 Password: SLYoung3
Branding
Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete. Logo spoločnosti O2 tam samozrejme môžete použiť.