BRIEF Young Lions Slovakia 2018 kategória Print
BRIEF
Young Lions Slovakia 2018 kategória PRINT
„NÁVRAT MOZGOV”
Klient
Klientom je Tatra banka a.s, priekopník inovatívneho bankovníctva = leader v inováciách. Zároveň však banka, ktorej záleží na hodnotách v spoločnosti = spoločensky zodpovedná banka.
Už vyše dvadsať rokov podporujúca vzdelávanie, pôvodnú umeleckú tvorbu, dizajn a rôzne verejnoprospešné projekty.
Viď aktivity Nadácie Tatra banky – www.nadaciatatrabanky.sk
- 14 ročná tradícia podpory vzdelávania
- 6 čisto vzdelávacích grantových programov
- prednášky držiteľov Nobelovej a Pulitzerovej ceny a svetových ekonómov
- v oblasti vzdelávania doteraz podporených 671 projektov vo výške
1 890 126 €
Brief
V TB sme presvedčení, že iba múdri a hodnotovo orientovaní ľudia dokážu zmeniť a pozitívne smerovať našu spoločnosť.
Cieľom kampane je poukázať na dôležitosť „návratu mozgov“ v celospoločenskom meradle.
Insight/Situácia
Svet sa stáva „bezhraničným“, možnosti v ňom tiež. Mladí ľudia objavujú možnosti svojho napredovania a ďalšieho uplatnenia čoraz viac mimo SR.
Podľa štatistík žije v zahraničí 300 000 Slovákov. Predpokladáme, že veľké množstvo „šikovných mozgov“ plánuje ešte zo SR odísť a už sa možno nevrátiť.
Zároveň však, Slovensko potrebuje expertov, potrebuje morálne stabilných a rozhľadených ľudí. Predpokladáme, že množstvo z nich už ale nemá vôľu svoje know how aplikovať „doma“. (Viď „prípad“ Zuzana Hlávková)
Veríme, že veľké veci sa dajú robiť aj na Slovensku. A zároveň sme presvedčení, že ľudia so zahraničnými skúsenosťami, zvykmi, know-how a hodnotami dokážu prispieť ku kvalitnejšiemu životu v našej krajine.
ČO MÁ TEDA MOTIVOVAŤ MLADÝCH ŠIKOVNÝCH A MÚDRYCH ĽUDÍ ABY SA
VRÁTILI SPÄŤ NA SLOVENSKO A UPLATNILI SVOJE SCHOPNOSTI PRE NAŠU KRAJINU ?
Vybrané návrhy radi následne venujeme niektorej z neziskových organizácií,
ktorá sa téme „odlivu mozgov“ intenzívne venuje.
Negatívne vymedzenie kampane:
Kampaň by sa nemala spájať s predstaviteľmi rôznych menšín, mala by byť apolitická.
Odozva
Kampaň by mala vytvoriť pozitívny pocit zo života na Slovensku.
Mala by vyvolať presvedčenie: „Odišiel/la som do zahraničia, naberám skúsenosti, ale chcem ich vrátiť na Slovensko a zužitkovať nadobudnuté poznatky doma“
(táto message je aj hlavnou ideou napr. grantového programu Nadácie Tatra banky „Študenti do sveta“ - http://www.nadaciatatrabanky.sk/index.php/grantove-programy/studenti-do-sveta/)
Cieľová skupina
Vysokoškolsky vzdelaní ľudia (18 – 35), pôsobiaci (študujúci/pracujúci) v zahraničí, resp.
plánujúci svoje ďalšie uplatnenie v zahraničí
Tone of Voice
Kampaň by mala priniesť pozitívny pocit z hodnoty vzdelania.
Výzva
Výzvou je vytvoriť printový vizuál.
Výstupy
- vizuál vo formáte A3 (PDF, CMYK, 300 dpi, 5mm spadavka)
Vizuálny obsah
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock http://www.shutterstock.com. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.
Prihlasovacie údaje
Použiť môžete jeden z nasledujúcich účtov:
Username: CRYoungLions2 Password: SLYoung2
Username: CRYoungLions3 Password: SLYoung3
7 tipov ako používať Shutterstock.com nájdete TU.
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com
Jana Boudu: + 420 605 229 222, jan.bouda@isifa.com
Branding
Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete. Logo spoločnosti Tatra Banka samozrejme môžete použiť.