BRIEF Young Lions Slovakia 2019 kategória Digital

BRIEF DIGITAL

Young Lions Slovakia 2019 

„Orange a letné festivaly” 

Klient          

Klientom je Orange Slovensko.

Sponzoringová stratégia OSK je orientovaná primárne na podporu aktivít v oblasti športu a hudby. Orange spája ľudí s tým, na čom im záleží, čo je pre nich dôležité, čo majú radi. Komunikuje v súlade s hodnotami značky, t. j. sme priateľskí, tvoriví, dynamickí, starostliví a inovatívni.

Úloha / zadanie

Navrhnúť koncept digitálnej kampane, ktorý odkomunikuje zrozumiteľne ale zároveň kreatívne spojenie Orangeu a letných festivalov.

Insight

Orange mi prináša zážitky s hudbou a dáva  mi možnosť zdieľať tieto zážitky so svetom mimo festivalu a zároveň byť v kontakte so známymi.

Situácia

Orange je jedným z hlavným sponzorov a podporovateľom najväčších hudobných festivalov na SR:

Festival Pohoda 11. -13. Jul:  https://www.pohodafestival.sk

Festival Grape, 9. – 10. August:  http://www.grapefestival.sk/

Vďaka partnerstvám s festivalmi pôsobí Orange viac dynamicky, kreatívne a mlado.

Posolstvo

„So 4G pripojením a extra dátami od Orangeu si aj tento rok idem užiť festivaly a dúfam, že budem v spojení s ľuďmi, ktorí mi ju urobia ešte lepšou a podelím sa hneď o radosť aj s tými, ktorí tam nebudú.“

Odozva

Očakávaným výsledkom tejto kampane je podporiť:

  • pozitívne vnímanie značky Orange a lojalitu zákazníkov
  • image charakteristiky značky ako priateľský, dynamický, starostlivý, inovatívny
  • využívanie dát od Orangeu a Orange 4G siete aj vďaka  benefitu dát zadarmo priamo na festivale

Cieľová skupina

Pohoda : 20 – 40 rokov

Grape : 18- 30 rokov

 Tone of Voice

Tone of voice by mal byť priateľský a zároveň blízki danej cieľovej skupine  – kampaň by mala podporiť emočnú proximitu k značke. 

Výzva

Výzvou je vytvoriť inovatívnu kampaň, ktorá prepojí vnímanie letných festivalov v spojení s Orangeom v súlade s hodnotami značky. 

Výstupy

1. Návrh využitia 3 social media platform (JPEG, pre každú platformu jeden obrázok)

2. Písomné vysvetlenie kampane (PDF), ktoré bude obsahovať:

     - Insight – akým spôsobom rieši idea problém klienta (max. 150 slov)

     - Riešenie – aké ste použili platformy, technológie, nástroje a prečo (max. 150 slov)

     - Funkčnosť – akým spôsobom vaša kampaň rieši klientov problém (max. 150 slov)

3. Vizuálny sumár kampane (JPEG) 

Vizuálny obsah

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/

. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:

Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com 

Prihlasovacie údaje

Username: Janik_33   Password: YLSlovakia  

Branding

Žiaden branding agentúry nie je povolený.