BRIEF Young Lions Slovakia 2019 kategória Digital
BRIEF DIGITAL
Young Lions Slovakia 2019
„Orange a letné festivaly”
Klient
Klientom je Orange Slovensko.
Sponzoringová stratégia OSK je orientovaná primárne na podporu aktivít v oblasti športu a hudby. Orange spája ľudí s tým, na čom im záleží, čo je pre nich dôležité, čo majú radi. Komunikuje v súlade s hodnotami značky, t. j. sme priateľskí, tvoriví, dynamickí, starostliví a inovatívni.
Úloha / zadanie
Navrhnúť koncept digitálnej kampane, ktorý odkomunikuje zrozumiteľne ale zároveň kreatívne spojenie Orangeu a letných festivalov.
Insight
Orange mi prináša zážitky s hudbou a dáva mi možnosť zdieľať tieto zážitky so svetom mimo festivalu a zároveň byť v kontakte so známymi.
Situácia
Orange je jedným z hlavným sponzorov a podporovateľom najväčších hudobných festivalov na SR:
Festival Pohoda 11. -13. Jul: https://www.pohodafestival.sk
Festival Grape, 9. – 10. August: http://www.grapefestival.sk/
Vďaka partnerstvám s festivalmi pôsobí Orange viac dynamicky, kreatívne a mlado.
Posolstvo
„So 4G pripojením a extra dátami od Orangeu si aj tento rok idem užiť festivaly a dúfam, že budem v spojení s ľuďmi, ktorí mi ju urobia ešte lepšou a podelím sa hneď o radosť aj s tými, ktorí tam nebudú.“
Odozva
Očakávaným výsledkom tejto kampane je podporiť:
- pozitívne vnímanie značky Orange a lojalitu zákazníkov
- image charakteristiky značky ako priateľský, dynamický, starostlivý, inovatívny
- využívanie dát od Orangeu a Orange 4G siete aj vďaka benefitu dát zadarmo priamo na festivale
Cieľová skupina
Pohoda : 20 – 40 rokov
Grape : 18- 30 rokov
Tone of Voice
Tone of voice by mal byť priateľský a zároveň blízki danej cieľovej skupine – kampaň by mala podporiť emočnú proximitu k značke.
Výzva
Výzvou je vytvoriť inovatívnu kampaň, ktorá prepojí vnímanie letných festivalov v spojení s Orangeom v súlade s hodnotami značky.
Výstupy
1. Návrh využitia 3 social media platform (JPEG, pre každú platformu jeden obrázok)
2. Písomné vysvetlenie kampane (PDF), ktoré bude obsahovať:
- Insight – akým spôsobom rieši idea problém klienta (max. 150 slov)
- Riešenie – aké ste použili platformy, technológie, nástroje a prečo (max. 150 slov)
- Funkčnosť – akým spôsobom vaša kampaň rieši klientov problém (max. 150 slov)
3. Vizuálny sumár kampane (JPEG)
Vizuálny obsah
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/
. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com
Prihlasovacie údaje
Username: Janik_33 Password: YLSlovakia
Branding
Žiaden branding agentúry nie je povolený.