Prihlásené práce
1. Print
Richard Sokol, Tomáš Pavlík
Naše gastro ťa potrebuje |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pandemická situácia spojená s COVID-19 azda najväčšmi postihla segment gastra. Uzavreté prevádzky nemohli privítať a pohostiť svojich návštevníkov, ktorí sa museli utiahnúť do svojich domovov a zrieknuť sa zaužívaných posedení s priateľmi napríklad aj pri dobrom pive. Teraz, keď sa situácia postupne uvoľňuje a počasie praje sedeniu na terasách, je čas pomôcť gastro prevádzkam volajúcim o pomoc.
Týmto vizuálom znázorňujúcim medzinárodné volanie o pomoc, teda SOS, do ktorého sme zakomponovali práve čapované pivo Zlatý Bažant '73. Chceme poukázať na to, že vychutnaním si svojho obľúbeného zlatistého moku, pomôžete vašim obľúbeným prevádzkami postaviť sa opäť na nohy.
Týmto vizuálom znázorňujúcim medzinárodné volanie o pomoc, teda SOS, do ktorého sme zakomponovali práve čapované pivo Zlatý Bažant '73. Chceme poukázať na to, že vychutnaním si svojho obľúbeného zlatistého moku, pomôžete vašim obľúbeným prevádzkami postaviť sa opäť na nohy.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič , Dominik Herceg
Turn on |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mať na stole pohár plný piva, štrnganie či samotné pitie. To všetko sú veci, ktoré môžeme robiť aj doma. Náš print sme preto postavili na ikonickej pivnej pípe, ktorá je charakteristická pre segment horeca. Vďaka vizuálnej podobnosti čapovacej páky a vypínača milovníkom čapovaného piva jednoducho komunikujeme, že zábava v podnikoch je späť.
Zoznam príspevkov
Juraj Vačko, Patrícia Al-Hadi
Na skle čapované |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Milované Na skle maľované malo premiéru v roku 1970 - teda len tri roky pred našou 73-kou. Zároveň je Zlatý Bažant vďaka Bažant kinematografu dlhodobo spätý s vizuálnym umením - takto vznikol náš print ladený do retro štýlu. Ľudí vyzývame prísť sa pozrieť do obľúbeného podniku a pripomíname, že si konečne môžu vychutnať čapované. Samozrejme, rovno zo skla.
Zoznam príspevkov
Lukas Mezey, Jakub Rarbovsky
Všade dobre, čapované najlepšie! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hovorí sa, že všade dobre, doma najlepšie. V dobe korony to plati dvakrát viac. Ale čo sa týka, vychutnania si kvalitného slovenského piva Zlatý Bažant - čapované je predsa najlepšie!
Zoznam príspevkov
Michal Roháček, Marek Sivy
Pena |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kto by sa počas karantény holil? Prečo by aj, veď nebol dôvod. Ale teraz už je. Zájsť s kamošmi na dobrého čapovaného Bažanta.
Zoznam príspevkov
Matej Sekerka, Dávid Žiaran
Ukáž fúzy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Medzi fľaškovým a čapovaným pivom je rozdiel v sýtej pene. Penové fúzy sú neodmysliteľnou súčasťou pita čapovaného piva.
Tento insight nám vytvára silný, ľahko rozpoznateľný vizuálny motív a headlinovú výzvu - Ukáž fúzy.
Idea: Zájsť si na jedno čapované sa stalo spomienkou, ktorá sa musí vrátiť do módy. Ukáž, že si súčasťou vracajúcej sa módy, ukáž fúzy!
Fúzy nám fungujú v dvoch úrovniach - ako móda sedemdesiatych rokov, ktorá sa vrátila (čo je dušou samotnej značky), ale aj ako symbol solidarity s podnikmi (key message, ktorý chce značka komunikovať).
V printe pracujeme s minimom prvkov a kladieme dôraz na odčítateľnosť nápadu a veselú, uvoľnenú, letnú atmosféru. Do výberu prvkov sa dostalo aj rúško stiahnuté pod bradou, čím akcentujeme uvoľnenie opatrení. Subheadline je zameraný na dopovedanie key message (chceme, aby prevádzky s čapovaným opäť fungovali).
Vieme si predstaviť, že printový koncept “Ukáž fúzy” by dokázal fungovať v outdoore, ale v online, ako séria postov na sociálnych sieťach s rozličnými postavami a známymi osobnosťami. Spoločenský presah hesla by tak mohol začať žiť vlastným životom a to je pre ideu najpodstatnejšie.
Tento insight nám vytvára silný, ľahko rozpoznateľný vizuálny motív a headlinovú výzvu - Ukáž fúzy.
Idea: Zájsť si na jedno čapované sa stalo spomienkou, ktorá sa musí vrátiť do módy. Ukáž, že si súčasťou vracajúcej sa módy, ukáž fúzy!
Fúzy nám fungujú v dvoch úrovniach - ako móda sedemdesiatych rokov, ktorá sa vrátila (čo je dušou samotnej značky), ale aj ako symbol solidarity s podnikmi (key message, ktorý chce značka komunikovať).
V printe pracujeme s minimom prvkov a kladieme dôraz na odčítateľnosť nápadu a veselú, uvoľnenú, letnú atmosféru. Do výberu prvkov sa dostalo aj rúško stiahnuté pod bradou, čím akcentujeme uvoľnenie opatrení. Subheadline je zameraný na dopovedanie key message (chceme, aby prevádzky s čapovaným opäť fungovali).
Vieme si predstaviť, že printový koncept “Ukáž fúzy” by dokázal fungovať v outdoore, ale v online, ako séria postov na sociálnych sieťach s rozličnými postavami a známymi osobnosťami. Spoločenský presah hesla by tak mohol začať žiť vlastným životom a to je pre ideu najpodstatnejšie.
Zoznam príspevkov
Dorota Hošovská, Michaela Novosadová
Sny sa penia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Veľký rozdiel medzi pivom doma a pivom v bare je pena, ktorá vydrží chvíľu a je symbolom čerstvo načapovaného piva. Práve pena je to, čo nám doma počas lockdownu chýbalo a na čo sme sa tešili.
Našim printom ľuďom tento benefit pripomíname a ukazujeme zúfalú snahu človeka so zle, podomácky načapovaným pivom ktorý sa snaží nahradiť penu oblakom na nebi.
Našim printom ľuďom tento benefit pripomíname a ukazujeme zúfalú snahu človeka so zle, podomácky načapovaným pivom ktorý sa snaží nahradiť penu oblakom na nebi.
Zoznam príspevkov
Jakub Mikula, Romana Umrianová
Takto chutí pomoc |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po zachraňovaní sveta z gaučov obývačiek nás čaká nová výzva: vrátiť sa k chutnejšiemu, čapovanému pivu a podať tak pomocnú ruku podnikom.
Zoznam príspevkov
Matej Homola, Martin Luther
Svetlo na konci tunela |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Počas pandémie sme neustále počúvali, akí musíme byť silní a disciplinovaní. Po každom malom zlepšení nám odborníci hovorili, že vidia svetlo na konci tunela. Bolo vnímané ako vykúpenie z nepriaznivej situáciie a odkazovalo na návrat do normálneho života.
Preto sme vo vizuále svetlo na konci tunela odhalili - čapovaný Zlatý Bažant 73.
Pozývame tak ľudí a ich priateľov, aby si prišli vychutnať pivo spolu, ako za starých dobrých čias. Zároveň odkazuje hlavný headline aj na svetlé pivo, ktorým Zlatý Bažant 73 je.
Preto sme vo vizuále svetlo na konci tunela odhalili - čapovaný Zlatý Bažant 73.
Pozývame tak ľudí a ich priateľov, aby si prišli vychutnať pivo spolu, ako za starých dobrých čias. Zároveň odkazuje hlavný headline aj na svetlé pivo, ktorým Zlatý Bažant 73 je.
Zoznam príspevkov
Ivan Vajda, Adam Baška
Bubliny |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využili sme paralelu toľko skloňovaných bublín, v ktorých sme bezpečne zostávali počas pandémie a odopierali si čapované pivo, ale nielen to - aj zábavu, nezabudnuteľné večery a naše partie. Prepojili sme to s bublinkami napeneného a správne načapovaného piva, ktoré žiadna fľaška ani plechovka nenahradí.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Peter Danada
Slza šťastia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci sa tešíme na to, že sa otvárajú podniky a môžeme sa pomaly vrátiť k normálnemu životu, ktorý oslávime 1. čapovaným pivom v kruhu priateľov. Krásu čapovaného cítime aj na nádhernej rose ktorá sa vytvorí na pohári. Mať takéto vychladené čapované je nádherný zážito z ktorého sa nám priam tlačí do očí Slza šťastia.
Zoznam príspevkov
Kristína Cibuľová, Zuzana ;Frtúsová
LOG down |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Verme, že časy lock downov, nech už boli akékoľvek, sú za nami. A pred nami už len poriadny “log” čapovaného piva Zlatý Bažant ‘73 v outdoore.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Jakub Svetlík
Vitaj vonku |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za posledný rok sme zažili toľko obmedzení našich doterajších životov, ako nikdy predtým. Pre mnohých z nás to bol pocit, akoby sme boli vo väzení. Uvoľnenie opatrení a prísľub návratu do normálu so sebou zároveň priniesli iskru nádeje. Ako tieto nálady pretaviť do vizuálu?
Využili sme symbol záznamových značiek, ktorý v sebe prepája väzenskú neslobodu na jednej strane, a svet otvorených barov a krčiem na strane druhej.
Pomocou neho sme vo vizuále ilustrovali atmosféru a emóciu stretnutia s priateľmi pri pive bez toho, aby sme vo vizuále ukázali čo i len jedno čapované. Aj keď ich tam nakoniec vlastne nájdete hneď pätnásť.
Využili sme symbol záznamových značiek, ktorý v sebe prepája väzenskú neslobodu na jednej strane, a svet otvorených barov a krčiem na strane druhej.
Pomocou neho sme vo vizuále ilustrovali atmosféru a emóciu stretnutia s priateľmi pri pive bez toho, aby sme vo vizuále ukázali čo i len jedno čapované. Aj keď ich tam nakoniec vlastne nájdete hneď pätnásť.
Zoznam príspevkov
Sabina Lukáčová, Kristína Svoradová
Penový fúzik |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Idea printu spočíva v penovom fúziku, ktorý vyjadruje, že ani plechovkové, ani fľaškové pivo nemá penu. Penový fúzik sa nám nad ústami tvorí iba pri pití toho čapovaného.
Zoznam príspevkov
Lukáš Fecko, Jakub Jurica
Svitá na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V printovom prevedení našej myšlienky staviame do kontrastu interiér retro chodieb bytoviek, v ktorých sme sa mnohí často pohybovali celú pandémiu a slnečné lúče, ktoré otvorenými dverami vchádzajú dnu a vlievajú do nás opojnú nádej.
V tomto kontexte nám hra svetla a tieňov aj zdanlivo nespojiteľnými objektmi pripomína našu najväčšiu túžbu, ktorá je zároveň aj našim vytúženým svetlom na konci tunela.
V tomto kontexte nám hra svetla a tieňov aj zdanlivo nespojiteľnými objektmi pripomína našu najväčšiu túžbu, ktorá je zároveň aj našim vytúženým svetlom na konci tunela.
Zoznam príspevkov
Jakub Latka, Ladislav Macko
Livestream |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Digitálne stretnutia. Digitálni kamoši. Digitálne prípitky cez selfie kameru.
Stačilo.
Odpojme sa, aby sme sa mohli znova spojiť - v reálnom živote.
Poďme naozaj LIVE.
Stačilo.
Odpojme sa, aby sme sa mohli znova spojiť - v reálnom živote.
Poďme naozaj LIVE.
Zoznam príspevkov
Timea Juríčková, Michal Nagy
Pokračovanie na pive... |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nie je tajomstvom, že na pive s priateľmi sa rozoberá takmer všetko.
Vytvorili sme vizuály s výraznou typografiou s načrtnutým príbehom. To najzaujímavejšie sme však prekryli pohárom čapovaného piva - pointu príbehu. Najlepšie príbehy sa totiž dopovedia na pive.
Vytvorili sme vizuály s výraznou typografiou s načrtnutým príbehom. To najzaujímavejšie sme však prekryli pohárom čapovaného piva - pointu príbehu. Najlepšie príbehy sa totiž dopovedia na pive.
Zoznam príspevkov
Marek Hvolka, Michal Kurtulík
Fľaškové nechaj v chládku |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: "Ísť na pivo" už dávno neznamená ísť si vypiť len pár pív. Posedenia pri pive sú o debatách, smiechu, nových aj starých priateľoch, sú o láske k životu. Pri týchto okamihoch vás bude veľmi rád sprevádzať Zlatý Bažant.
Zoznam príspevkov
Marek Uličný, Jabub Pramuk
Na Zdravie Slovensko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V kreatíve sme vychádzali z celosvetového unikátu, ktorý sa na Slovensku stal pomaly tradíciou - hromadného antigénového testovania.
Papierové certifikáty vo vreckách a peňaženkách sa stali povinnou výbavou pri opustení domova. Každý z nich v sebe nosí jednu z dvoch možností, ležérne označenú modrým perom.
Práve tieto možnosti sú vizuálnou skratkou, ktorú v printe využívame. Pozitívny a negatívny výsledok sme nahradili plechovkou a čapovaným, keďže plechovka je na doma a čapák je zaslúženou odmenou za dlhé mesiace izolácie.
Celý print má autentickú estetiku a jednoducho vyjadruje podstatu veci.
Claim “Na zdravie Slovensko” nadobúda nový, ešte výstižnejší rozmer a slúži v printe ako bodka uzatvárajúca ideu.
Papierové certifikáty vo vreckách a peňaženkách sa stali povinnou výbavou pri opustení domova. Každý z nich v sebe nosí jednu z dvoch možností, ležérne označenú modrým perom.
Práve tieto možnosti sú vizuálnou skratkou, ktorú v printe využívame. Pozitívny a negatívny výsledok sme nahradili plechovkou a čapovaným, keďže plechovka je na doma a čapák je zaslúženou odmenou za dlhé mesiace izolácie.
Celý print má autentickú estetiku a jednoducho vyjadruje podstatu veci.
Claim “Na zdravie Slovensko” nadobúda nový, ešte výstižnejší rozmer a slúži v printe ako bodka uzatvárajúca ideu.
Zoznam príspevkov
Filip Olšovský, Daniel Spišiak
Čas zahniezdiť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj sám zlatý bažant z loga vie, že nič nenahradí zážitok z čerstvo načapovaného piva. Preto si na jedno odskočil sám a zahniezdil tam, kde to má najradšej – v obľúbenom podniku.
Zoznam príspevkov
Matúš Kováč, Adam Mészáros
Poďpivník |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každá partia potrebuje poďpivníka. Teraz viac ako kedykoľvek predtým. Zvykli sme si nestretávať sa, komunikovať online. Poďpivník však vie, že najlepším spôsobom ako utužiť vzťahy a kamarátstva, je príjemné posedenie pri pivku. Jeho misiou je zmobilizovať všetky svoje sociálne kruhy, "vytiahnuť" ich von a pripomenúť im, aký je to pocit, vidieť sa naživo pri orosenom, čerstvo načapovanom pive.
Zoznam príspevkov
Natália Borsányiová, Eva Vašíčková
Konečne sme sa dočkali! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Je za nami náročné obdobie. Jeden rok s koronavírusom totiž pocitovo zodpovedal päťdesiatim. Sfúkli sme o sviečku viac na tortách, ale ušlo nám niekoľkonásobne viac zážitkov.
Korona však končí a život ide ďalej. Jeden horší rok ešte predsa neznamená koniec.
Sila komunity sa preukáže na terasách obľúbených podnikov a kultúra pitia čapovaného piva rozkvitne znovu. Vďaka nám, mladým ľuďom - aj keď sa občas cítime ako šesťdesiatnici.
Korona však končí a život ide ďalej. Jeden horší rok ešte predsa neznamená koniec.
Sila komunity sa preukáže na terasách obľúbených podnikov a kultúra pitia čapovaného piva rozkvitne znovu. Vďaka nám, mladým ľuďom - aj keď sa občas cítime ako šesťdesiatnici.
Zoznam príspevkov
Tomáš Romanec, Katarína Sopková
PENA ROBÍ PIVO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý pivár vie, že najväčší rozdiel medzi pivom doma a pivom v podniku je pena. Pretože nech sa snažíte akokoľvek, z fľaškového alebo plechovkového piva, sa vám ju nikdy nepodarí vytvoriť.
Idea: Vo vizuále dramatizujeme fakt, že v roku 2020 nebola príležitosť si vychutnať to pravé čapované. Pomocou rysky, ktorá rozdeľuje pivo a penu, komunikujeme rozdiel medzi rokom 2020 a 2021. Všetko nám to podporuje headline a výzva k tomu vychutnať si to s penou.
Idea: Vo vizuále dramatizujeme fakt, že v roku 2020 nebola príležitosť si vychutnať to pravé čapované. Pomocou rysky, ktorá rozdeľuje pivo a penu, komunikujeme rozdiel medzi rokom 2020 a 2021. Všetko nám to podporuje headline a výzva k tomu vychutnať si to s penou.
Zoznam príspevkov
Karolína Uherčíková, Hugo Paulíny
Ak pivo, tak čapované |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Návrh vizuálu pre klienta Zlatý Bažant. Explikácia sa nachádza v priloženej stručnej prezentácií.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
Piť doma je už retro |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po mesiacoch lockdownu sa nám chuť čapovaného piva zdá ako ďaleká spomienka. Je čas nechať domácu izoláciu minulosťou a vrátiť sa k tomu, čo bolo dobré.
Kto vie najlepšie k čomu z minulosti sa oplatí vrátiť, ak nie náš Zlatý Bažant´73?
Kto vie najlepšie k čomu z minulosti sa oplatí vrátiť, ak nie náš Zlatý Bažant´73?
Zoznam príspevkov
Mário Lapoš, Matej Slezák
Objednajte si retro |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nadšenie z toho, že všetko dokážeme robiť online vystriedalo vyčerpanie z toho, že všetko robíme online – učenie, práca, socializácia, nákupy... Preto sa všetci opäť tešíme na to, že niektoré veci budeme môcť opäť robiť retro. Napríklad objednať si pivo v obľúbenom bare po starom, tak ako sme zvyknutí zo starých dobrých čias a z pandémie zároveň.
Zoznam príspevkov
Katarína Neuschlová, Evelyn Rigova
Na dosah |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prichádza leto. Poďme von, aby sme si mohli užiť spoločné momenty.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Adrián Mery
Ďalší dobrý dôvod ísť na čapované |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To, že čapák je EKO sme vedeli z briefu. No to ako veľmi je ekologickejšie ísť do krčmy a rozdať si podpivníky je šokujúce. Preto sme to demonštrovali cez jednoduchú vyzualizáciu.
Zoznam príspevkov
Andrej Kras, Miroslava Králiková
Bažant znova lieta |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Našou úlohou bolo inšpirovať ľudí, aby aj po skončení druhej vlny lockdownu znova vyšli zo svojich "bublín" a vychutnali si pivo tak, ako chutí najlepšie - čerstvo čapované. Rozhodli sme sa ľudí viesť v tejto "otvorenosti" príkladom toho najpovolanejšieho. V našom vizuále sám Zlatý Bažant opustil svoje pohodlné hniezdočko na plechovke (reprezentujúcej domácu konzumáciu piva) a vyrazil von, aby mohol cez pípy našich obľúbených podnikov šíriť tú najlepšiu čerstvú chuť, priateľstvo a dobrú náladu. Veď všetci si musíme otvorene priznať, že piť pivo doma z plechovky už bolo občas ozaj na pípu.
Zoznam príspevkov
Lucia Kekeňáková, Rudolf Sakač
Podpivníky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Najlepšie spomienky nevznikajú doma na gauči pri otvorenej plechovke, ale vonku pri vychladenom čapovanom. Využijeme podpivníky ako symbol všetkých dobrých vecí, ktoré ľudia zažili v podnikoch a zároveň ich pozývame na nové dobrodružstvá.
Zoznam príspevkov
Marek Surovec, Viktória Babjaková
Všetko sa na dobré obráti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Doba je na hlavu. Celý svet sa zo dňa na deň otočil o 180°. Spolu s ním aj poháre, ktoré dlhé mesiace ležali nevyužité hore dnom na policiach. Konečne sa však podniky otvárajú a poháre tak môžeme využiť ... no naplno.
Aby sme už na prvý pohľad vyrušili a upozornili na situáciu, otočili sme aj celý print o 180°. Symbolicky v ňom nie je ani kvapka piva. Wording nesie jasnú a optimistickú message a CTA.
Aby sme už na prvý pohľad vyrušili a upozornili na situáciu, otočili sme aj celý print o 180°. Symbolicky v ňom nie je ani kvapka piva. Wording nesie jasnú a optimistickú message a CTA.
Zoznam príspevkov
Eva Matejičková, Tomáš Bánik
Všetko, čo teraz najviac potrebujeme |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Počas lockdownu sme boli až pridlho odkázaní na nemé steny nášho bytu a neosobné pivá z obchodu, s ktorými sme si spolu štrngali akurát tak cez obrazovky. Všetkým nám chýbali spoločné zážitky s priateľmi pri dobre vychladenom načapovanom pive v obľúbenom lokáli. Našťastie, všetko má svoj koniec a symbol domáceho lockdownu – otvárak na fľaše – môžeme zavesiť na klinec. Opäť si môžeme užiť naživo prítomnosť jeden druhého pri poctivom čapáku a podporiť tých, ktorí to teraz potrebujú – podnikateľov v gastre. Pretože to je to, čo teraz všetci najviac potrebujeme. Na zdravie, Slovensko!
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Nastal čas zúčtovania |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli obmedzeniu prevádzok podnikov z dôvodu pandémie sme si zrazu nemohli dopriať to, na čo sme boli zvyknutí a čo sme brali ako samozrejmosť. Trebárs možnosť vychutnať si vo svojej obľúbenej krčme čapované pivo. Ako náhradu sme si teda vytvorili nové pivné rituály doma s fľaškovým či plechom. Tie však čapované nikdy nahradiť nedokážu. A preto si ho teraz voči sebe samotným dlhujeme. Naštastie prichádza doba vyrovnávania účtov.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Veronika Holásková
Ležiak domáci |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za posledný rok sme si zvykli na svoj gauč a jediné dobrodružstvo bola návšteva obchodu . Stali sa z nás ležiaci domáci, ktorí zabudli na chuť čapovaného piva.
Zoznam príspevkov
Erik Čajko, Zuzana Maruščáková
Dosť bolo otvárania! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: DOSŤ BOLO OTVÁRANIA, no nie terás a gastro prevádzok, ale fliaš a plechoviek. Myšlienka a snaha printu bolo, aby na prvý pohľad vizuál pôsobil provokatívne a až na druhý pohľad si človek uvedomí o čo ide. Malo by to mať mierne provokačný nádych a pôsobiť vyzývajúco. Vyzývame ľudí, aby si pivo neotvárali, ale vychutnávali na terasách. Vsadili sme na retro štýl, aby si ľudia pri pohľade na print hneď spojili značku s vizuálom.
Zoznam príspevkov
Patrik Čajko, Veronika Strončeková
Chuť, ktorú vidíš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia, na ktorých sa tešíš,
moment, na ktorý čakáš,
je chuť, ktorú vidíš.
Nič nenahradí zážitok z čerstvo načapovaného piva.
moment, na ktorý čakáš,
je chuť, ktorú vidíš.
Nič nenahradí zážitok z čerstvo načapovaného piva.
Zoznam príspevkov
Dominik Hasák, Andrej Jurčák
Svitá nám na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuál sa na na prvý pohlad tvári temno, no je to oprávnenne. Má poukazovať na dobu, ktorá poznačila nás všetkých, milovníkov piva. Posledné mesiace boli pre gastro sektor veľmi zlé, svojím sposobom aj pre pivárov ktorí si nemohli dopriat ako už tradične svoje oblubené čapované. Vizuál čerpá inšpiráciu z myšlienky vychádzajuceho slnka čo symbolizuje, nový den, čiže nový začiatok, zatvárame starú kapitolu a naopak otvárame tú novú. Kapitolu v ktorej sa gastro vratí do zase normálu a pivári zase do svojich oblubených podnikov. Vo vizuále vidíme pekne načapované pivo čo prestavuje horizont udalosti, slnko v tomto prípade je pípa s logom, ideš si dopriat svoje čapovane...konečne nám svitá na lepšie časy.
Zoznam príspevkov
Dajana Székelyová, Ľubomír Abrinko
Bublinky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Počas pandémie a lockdownu sme žili uzavretí vo svojich bublinách. Či už to bol úzky okruh ľudí, informačná bublina na sociálnych sieťach, alebo naša osobná bublina, je načase z nej vystúpiť a užívať si čas s priateľmi ako kedysi, pri čapovanom pive.
Zoznam príspevkov
2. PR
Iva Pacoňová, Karin Hykšová
Celoplošné testovanie top reklamy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli koronakríze sa mnoho podnikateľov a značiek ocitlo na pokraji bankrotu. A aj keď to tak možno na prvý pohľad nevyzerá, je to problém aj pre KRAS. Keď totiž nebude fungovať trh, nebudú mať agentúry ani pre koho robiť reklamu, nech je akokoľvek dobrá.
Preto sa pokúsime zviditeľniť KRAS tým, že dáme možnosť rôznym menším podnikateľom a značkám, ktoré poznačila koronakríza, vyskúšať si na vlastnej koži silu kvalitnej reklamy.
Vytvoríme dlhodobý projekt, vďaka ktorému KRAS pomôže postihnutým subjektom znovu naštartovať ich biznis. Ponúkne im totiž pomoc s tvorbou profesionálnej komunikácie.
Preto sa pokúsime zviditeľniť KRAS tým, že dáme možnosť rôznym menším podnikateľom a značkám, ktoré poznačila koronakríza, vyskúšať si na vlastnej koži silu kvalitnej reklamy.
Vytvoríme dlhodobý projekt, vďaka ktorému KRAS pomôže postihnutým subjektom znovu naštartovať ich biznis. Ponúkne im totiž pomoc s tvorbou profesionálnej komunikácie.
Zoznam príspevkov
Katarína Šebová, Zuzana Martiniaková
KRASna reklama |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia z marketingu často upadnú do stereotypu a prestávajú v reklame vidieť až taký zmysel (častá fluktuácia, vyhorenia). Robiť reklamu je často vnímané negatívne "je to reklama, ktorá otravuje”. Našou ideou je ukázať, že reklama môže byť krásna. KRAS bude ambasádorom KRASnej reklamy, a tak zveľaďovať reklamný trh. Aby sme čo najviac zvýšili povedomie o prepojení aktivít s KRASom, každý projekt budeme realizovať v duchu "KRASna reklama".
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Katarína Chudá
Klaud, archív slovenskej reklamy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V PR prístupe využívame fakt, že KRAS je prítomný v slovenskej reklame takmer 30 rokov a pamätá si skutočné reklamné klenoty. Preto sme sa rozhodli vytvoriť najväčšiu virtuálnu knižnicu slovenskej reklamy - Klaud. Tým podčiarkneme prítomnosť KRASU pri dôležitých okamihoch a dáme vyniknúť tomu, čo bolo, je a bude v našej brandži najdôležitejšie - kreativite.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Dominika Drusanová
Toto nie je naša práca |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Keď sa niečo podarí, nikoho nezaujíma vďaka komu. Keď sa niečo nepodarí, každý vie, kto za tým stojí. "Nevýhoda" KRASu je, že svoju prácu robí dobre. Ako na to zaujímavým a odvážnym spôsobom poukázať?
Zoznam príspevkov
Lucia Dešťová, Patrik Stantien
KRAS VIE. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viete kto vyhrá Young Lions 2021 v kategórii PR? KRAS VIE.
Zoznam príspevkov
Vladimír Pabiš, Šimon Betina
KRÁSna reklama |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Naša PR stratégia je založená na tvorbe manifestu KRÁSnej reklamy, ktorým zadefinujeme poslanie KRAS-u podporujúceho tvorbu kvalitnej svetovej reklamy na Slovensku. Filozofiu „KRÁSnej reklamy“, pomenovanú v Manifeste, využijeme ako základ pre ďalšiu komunikáciu prostredníctvom relevantných médií, ambasádorov, spolupráce s univerzitou a súťaží, ktoré už KRAS organizuje.
Zoznam príspevkov
Patrik Čajko, Veronika Strončeková
Cherchez la KRAS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Naša stratégia pozostáva z uvedenia KRASu do povedomia ako združenia, vďaka ktorému vôbec jeho aktivity fungujú, a vďaka ktorému sa z konkurencie stávajú zároveň partneri, ktorí navzájom participujú na tvorbe.
A to za pomoci podpory ročných PR aktivít.
A to za pomoci podpory ročných PR aktivít.
Zoznam príspevkov
3. Marketers
Katarína Kadlecová, Nikola Lépesová
Leto plné nekonečnej RADOSTI |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Leto je za rohom a preto je najvyšší čas pustiť sa do prípravy letnej kampane pre značku Radosť. Správne pripravený brief je prvým krokom k úspechu. Úlohou reklamnej agentúry je pripraviť návrh letnej kampane s prepojením online a offline sveta. Pár vlastných tipov ako na to, sme pridali na záver dokumentu.
Zoznam príspevkov
Petra Konáriková, Veronika Kovácsová
BRIEF: Letné Radosti | Young Lions Slovakia 2021 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Radosť sme priniesli na slovenský trh koncom roka 2020 ako reakciu na zvyšujúci sa dopyt po čisto digitálnych službách a taktiež cenovo dostupných mobilných dátach. Našou cieľovou skupinou sú digitálne zdatní mladí ľudia, ktorí držia kontakt so svetom cez svoje smartfóny. Búrajú stereotypy a sú otvorení novým veciam, sú akční digitálni aktivisti, ktorí sa zapájajú do iniciatív s dosahom na spoločenské dianie.
Jednou z udalostí, ktorá silno pohla dianím po celom svete, je pandémia COVID-19. Zasiahla naše životy a, žiaľ, ukrátila nás aj od množstva radostných zážitkov, na ktoré sme boli zvyknutí, ako ísť len tak na obľúbený koncert, festival, do divadla, galérie, či iné umelecké podujatie. Na druhej strane, bez podpory tieto podujatia nebolo možné len tak preniesť do online prostredia, mnohé z nich sa preto na dlhú dobu zastavili. Chceme preto podporiť kultúru a ľuďom naprieč Slovenskom vrátiť kúsok Radosti do letných dní.
Jednou z udalostí, ktorá silno pohla dianím po celom svete, je pandémia COVID-19. Zasiahla naše životy a, žiaľ, ukrátila nás aj od množstva radostných zážitkov, na ktoré sme boli zvyknutí, ako ísť len tak na obľúbený koncert, festival, do divadla, galérie, či iné umelecké podujatie. Na druhej strane, bez podpory tieto podujatia nebolo možné len tak preniesť do online prostredia, mnohé z nich sa preto na dlhú dobu zastavili. Chceme preto podporiť kultúru a ľuďom naprieč Slovenskom vrátiť kúsok Radosti do letných dní.
Zoznam príspevkov
Ondro Mikuš, Klaudia Linkeschová
Preži leto plné zážitkov s Radosťou! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prinášame prvý mobilný festival!
Pre mladých ľudí túžiacich po zážitkoch chceme pripraviť offline event, ktorý bude kopírovať dátumy a lokácie zrušených slovenských hudobných festivalov. Radosť na týchto eventoch prinesie malý kultúrny zážitok (koncert a pod.) pre menšiu skupinu účastníkov.
Pre mladých ľudí túžiacich po zážitkoch chceme pripraviť offline event, ktorý bude kopírovať dátumy a lokácie zrušených slovenských hudobných festivalov. Radosť na týchto eventoch prinesie malý kultúrny zážitok (koncert a pod.) pre menšiu skupinu účastníkov.
Zoznam príspevkov
Lenka Labačková, Anton Dúbravec
Radosť v meste |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Radosť v meste je séria letných eventov, ktorou chceme priniesť ľuďom skutočnú radosť takmer k nim domov v podobe nevšedného zážitku. Zadaním pre kreatívnu agentúru je navrhnúť koncept týchto eventov aj s wordingom, pripraviť vizuálnu identitu a mediálnu podporu.
Zoznam príspevkov
Nikoleta Nagyová, Ján Krnáč
Radosť v meste |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Digitálny operátor Radosť prichádza aj do Tvojho mesta a svojou letnou aktivitou oživí námestia moderným umením, ktoré budeš tvoriť práve Ty!
Bude to zážitok, ktorým pomôžeš svojmu mestu a budeš ho chcieť zdieľať so svojimi priateľmi. V lete sa sústredíme na radosť. Zdieľaj ju spolu s nami!
Bude to zážitok, ktorým pomôžeš svojmu mestu a budeš ho chcieť zdieľať so svojimi priateľmi. V lete sa sústredíme na radosť. Zdieľaj ju spolu s nami!
Zoznam príspevkov
Soňa Výhonská, Diana Feketeová
Letné radosti - brief komunikačnej kampane značky Radosť - Younglions 2021 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prechod do digitálneho sveta so sebou prináša mnohé výzvy a príležitosti. Značka Radosť ako nový digitálny operátor vstúpil na trh s cieľom osloviť milénialov, digitálnych nadšencov. Ako ale vytvoriť kretívnu offline kampaň, ak jeho cieľovka trávi viac času online ako offline?
Vytvorili sme preto brief pre kreatívnu agentúru, aby nám pomohla počas leta prepojiť tieto dva protichodné svety. Našim úmyslom je spojiť sa s kultúrou a gastrom a priniesť zábavnú a interaktívnu kampaň. Požadujeme od agentúry vytvorenie konceptu „zón radosti“ na festivaloch, v okolí jazier, v múzeách, galériách a na terasách reštaurácií s free-wifi zónou doplnenou o nabíjacie stanice, súťaže a interaktívne úlohy.
Do konceptu môžete vniesť mix netradičného guerilla marketingu a využitie tradičných printových médií. Viac detailov v briefe.
Vytvorili sme preto brief pre kreatívnu agentúru, aby nám pomohla počas leta prepojiť tieto dva protichodné svety. Našim úmyslom je spojiť sa s kultúrou a gastrom a priniesť zábavnú a interaktívnu kampaň. Požadujeme od agentúry vytvorenie konceptu „zón radosti“ na festivaloch, v okolí jazier, v múzeách, galériách a na terasách reštaurácií s free-wifi zónou doplnenou o nabíjacie stanice, súťaže a interaktívne úlohy.
Do konceptu môžete vniesť mix netradičného guerilla marketingu a využitie tradičných printových médií. Viac detailov v briefe.
Zoznam príspevkov
4. Film
Sabina Lukáčová, Kristína Svoradová
Bizarné hobby |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V našej práci sme sa pozreli bližšie na záľuby, ktoré nie sú úplne bežné. Prostredníctvom tohto krátkeho videa vyjadrujeme mladým ľuďom podporu, že je v poriadku mať aj "bizarné" hobby a zároveň v nich vzbudili chuť sa v jednotlivých oblastiach rozvíjať aj kariérne - spôsobom, ktorý je im najbližší.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Lukáš Krist
Nikdy nie je neskoro |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kopec mladých a dokonca ani dospelých vôbec netuší, čo chce v živote robiť.
Paradoxne, malé deti to majú úplne opačne – majú dokonalú predstavu o tom, ktorému povolaniu sa v budúcnosti plánujú venovať.
Vo videu sme tento kontrast využili a chceme, aby si vďaka nemu naša cieľovka uvedomila, že dospelosť často veci zbytočne komplikuje. Všetci sme boli raz deťmi so silným vnútorným hlasom, ktorý im napovedal, aká by mala byť ich cesta. No niekde v živote sme ho prestali počúvať...
Každá vášeň má svoju budúcnosť a nikdy nie je neskoro ju v sebe znova prebudiť.
Paradoxne, malé deti to majú úplne opačne – majú dokonalú predstavu o tom, ktorému povolaniu sa v budúcnosti plánujú venovať.
Vo videu sme tento kontrast využili a chceme, aby si vďaka nemu naša cieľovka uvedomila, že dospelosť často veci zbytočne komplikuje. Všetci sme boli raz deťmi so silným vnútorným hlasom, ktorý im napovedal, aká by mala byť ich cesta. No niekde v živote sme ho prestali počúvať...
Každá vášeň má svoju budúcnosť a nikdy nie je neskoro ju v sebe znova prebudiť.
Zoznam príspevkov
Lukas Mezey, Jakub Rarbovsky
Punčáky to istia! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Punčáky to istia, odkazuje na skutocnost, ze tam kde nam dvere neotvoria, si ich musime otvorit sami. Ci uz je to tutoring online, predavanie strikovanych ponoziek alebo domaca vyroba puncakov - to vsetko nam moze casto nasmerovat karieru jedinecnym smerom, ktory by sme inak nikdy neobjavili.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Martinko z ôsmeho |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kedysi sa úspech meral tým, čo si o tebe myslia ľudia v tvojej bezprostrednej blízkosti. Dnes už nie si závislí od uznania svojho okolia. Tvojím publikom je celý svet. Tak rob, čo ťa baví, a sláva si ťa nájde.
Zoznam príspevkov
Michaela Reichová, Michal Janči
Aké by to bolo, keby...? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aké by to bolo, keby náš svet nemal umelcov, tvorcov či športovcov? Nebol by všedný a nudný? My týchto ľudí potrebujeme! Sú to ľudia, ktorí sa nevzdali a rozhodli sa robiť to, čo ich baví.
Svet však potrebuje aj teba! Máš v rukách všetko čo potrebuješ. Môžeš byť, kým chceš. Nenechaj si vziať to, čo ťa robí jedinečným. Choď si za svojim snom!
Svet však potrebuje aj teba! Máš v rukách všetko čo potrebuješ. Môžeš byť, kým chceš. Nenechaj si vziať to, čo ťa robí jedinečným. Choď si za svojim snom!
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič , Dominik Herceg
Mladí sú takí, žeee |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sa na záľuby mladých často pozerajú cez prsty. Skalopevne presvedčené „Čo len z teba vyrastie" a „Toto ti účty nezaplatí" sa stali frazeologizmami.
Nie je však všetko tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.
Nie je však všetko tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.
Zoznam príspevkov
Katarína Chudá, Martin Luther
Ružová budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom videa ja ukázať mladým ľuďom, že na získanie zaujímavej a kvalitnej práce nie sú potrebné len skúsenosti a vzdelanie. Zastúpiť ich v mnohých prípadoch môžu záľuby, ktoré im vedia otvoriť cestu do pracovného života.
Hlavnou časťou nášho výstupu je životopis, ktorý premieňa novodobé koníčky v konkrétne pracovné pozície.
Hlavnou časťou nášho výstupu je životopis, ktorý premieňa novodobé koníčky v konkrétne pracovné pozície.
Zoznam príspevkov
Peter Lieskovský, Martin Cigánek
Nezlomná |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Touto krátkou tragikomédiou sme chceli mladým ľuďom ukázať, že v živote každého z nás sa naskytnú okolnosti, ktoré sa nám vôbec nemusia páčiť. To ale nie je to na čo by sme mali sústrediť našu pozornosť. Jediná možnosť je pokračovať ďalej bez ohľadu na to čo všetko to obnáša. Presne ako hlavná postava nášho krátkeho filmu, ktorá si toho za tých 60 sekúnd zažila naozaj dosť.
PS: V kuloároch sa povráva, že zákazník z kaviarne je tam zavretý doteraz.
PS: V kuloároch sa povráva, že zákazník z kaviarne je tam zavretý doteraz.
Zoznam príspevkov
Peter Husár, dominik turcan
Časová Kapsulka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Krátky príbeh o mladom chalanovi, ktorý je odhodlaný násť staré, zabudnuté spomineky. Keď ich nájde, zisťujeme, že o niečom počas detstva sníval. Splnil sa mu nakoniec jeho sen?
Odpoveď na túto otázku nájdete v našom 60 sekundovom filme.
Odpoveď na túto otázku nájdete v našom 60 sekundovom filme.
Zoznam príspevkov
Jakub Cheban, Veronika Bohušová
JE TO V TEBE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí, digitálne zdatní, sociálne zameraní a v aktuálnej situácii úplne stratení. Takí sú ľudia z generácie Z, ktorí si v tejto dobe hľadajú svoju prvú prácu. Napriek tomu, že nemajú žiadne pracovné skúsenosti, nevzdávajú sa a reagujú na akékoľvek pracovné pozície. S prichádzajúcimi zamietavými žiadosťami o zamestnanie v nich však rastú pochybnosti a pocit, že chyba je v nich. Utápajú sa v myšlienkach, že nie sú dosť dobrí a na trhu práce nemajú šancu. Vôbec si neuvedomujú, že v nich môže byť niečo celkom úplne iné...napríklad skrytý talent. Talent, ktorý objavia prostredníctvom svojho hobby. Talent, vďaka ktorému sa z ich hobby stane živobytie. Presne tak, ako v prípade nášho hrdinu.
Zoznam príspevkov
5. Media
Lucia Aghova, Ivana Mandalova
Helping Helpi to Helps |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: The objective of this campaign is to spread awareness and encourage people to donate or even take part in supporting the whole process of sharing.
Zoznam príspevkov
Jakub Mikula, Romana Umrianová
Poslanie v kocke |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý z nás má doma plno vecí, ktoré už viac nepoužíva. Sú v dobrom stave a kľudne by sme ich aj posunuli niekomu v núdzi, no nerobíme to. Prečo? Nechce sa nám to riešiť.
Riešenie: Proces darovania nám ulahčí samotné komunikačné médium - krabica. Konkrétne krabica komerčnej firmy, ktorá nám práve do bytu doručila ďalšie nové veci. Krabica je vrámci spolupráce opečiatkovaná mechanikou Dobrých skriniek a odkazuje na najbližšie odberné miesto. Stačí ju naplniť a doniesť.
Riešenie: Proces darovania nám ulahčí samotné komunikačné médium - krabica. Konkrétne krabica komerčnej firmy, ktorá nám práve do bytu doručila ďalšie nové veci. Krabica je vrámci spolupráce opečiatkovaná mechanikou Dobrých skriniek a odkazuje na najbližšie odberné miesto. Stačí ju naplniť a doniesť.
Zoznam príspevkov
Žofia Hajková, Erik Podmanický
Inside of the Box |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovensko je krajina mnohých protikladov - sveta ľudí žijúcich v prebytku a ľudí, ktorým chýbajú základné životné potreby. Vnímame, že hoci je chuť pomáhať veľká, častokrát ľudia nikoho konkrétneho nepoznajú, odradia ich zložité procesy alebo sa stretnú s odmietnutím ponúkanej pomoci. Prekonajme tieto bariéry a ukážme, že podať pomocnú ruku je jednoduché a aj polica alebo box môže byť pre niekoho symbolom nádeje. Jediné, čo preto treba urobiť, je myslieť inak.
Preto, kým všetci chcú byť “out”, my budeme “in”.
Kým všetci pred škatuľkovaním utekajú, my sa k nemu hrdo priznáme.
Nadišiel čas myslieť INSIDE OF THE BOX.
Preto, kým všetci chcú byť “out”, my budeme “in”.
Kým všetci pred škatuľkovaním utekajú, my sa k nemu hrdo priznáme.
Nadišiel čas myslieť INSIDE OF THE BOX.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Dominika Múdra
Hladnička |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mnohí z nás si nedokážu ani len predstaviť, aký je to pocit, nemať v chladničke absolútne nič. Tento pocit naopak zažívajú tisíce chudobných rodín na Slovensku, ktoré nemajú chladničku, ale hladničku.
Symbol prázdnej chladničky si privlastníme a využijeme ho v našej kampani na šírenie hlavného posolstva na miestach, kde by to nikto nečakal. Prázdne chladničky hackneme v ich online aj offline prirodzenom prostredí.
Symbol prázdnej chladničky si privlastníme a využijeme ho v našej kampani na šírenie hlavného posolstva na miestach, kde by to nikto nečakal. Prázdne chladničky hackneme v ich online aj offline prirodzenom prostredí.
Zoznam príspevkov
Lenka Krištofová, Katarína Šebová
Make it Help it |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vychádzame z insightu, že Slovákov zaujímajú udržateľnejšie riešenia, čo nám potvrdzujú aj výskumy a dáta. Našou ideou bolo inšpirovať Slovákov k ekologickému riešeniu - zbaviť sa nepotrebných vecí s dobrým pocitom. Vytvoríme im tak ideálne podmienky na darovanie.
Zoznam príspevkov
Martina Macáková, Patrícia Dunárová
Chýba ti (tu) niečo? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň bude rozdelená do 3 častí. Cieľová skupina kampane budú mladí ľudia vo veku 25-45 rokov žijúci vo veľkých mestách na Slovensku. V prvej časti sa zameriame na teasing, ktorý má za cieľ vybudovať awareness pre Helpi a zoznámiť verejnosť s jej aktivitami. Idea teasingu je umiestnenie šípok/stôp a 50-tich vyznačených bodov [X] na zemi na vysoko frekventovaných miestach (parky, MHD zástavky, školy/škôlky) v 11 najväčších mestách po Slovensku (počtom obyvateľov), a tak v ľuďoch vyvolať zvedavosť, o čo sa tu jedná
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
Dobrá Krabica |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our solution tackles one of the main barriers by becoming an object in people‘s life that reminds them to think of others every day. It allows them to donate to people in need regularly, a little now and then, while being at home. Then, once the „Dobrá krabica“ is full and ready, it is taken to the Shared Centre.
Zoznam príspevkov
Katarína Šumichrastová, Anna Hazuchová
Zdieľaj Kúsok Svojho Sveta |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň apeluje na posolstvo "To čo pre jedného môže byť kúsok, pre druhého môže znamenať celý svet" a túto myšlienku širiť prostredníctvom výzvy s hashtagom #ZdieľamKúsokMôjhoSveta.
Zoznam príspevkov
Laura Hrubíková, Diana Vicianová
Sharing is Caring |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci poznáme situáciu, kedy nám v mailboxe pristane mail od office managera, že v kuchynke opäť ostalo jedlo z väčšieho meetingu alebo spoločných raňajok a máme si ho prísť zobrať domov, aby sa neskazilo pred víkendom. Netýka sa to iba jedla, ale aj rôznych nevyžiadaných firemných darčekov a kancelárskych potrieb. A tu na scénu prichádza nezisková organizácia Helpi.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
Helpi Truck |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sú častokrát leniví a miesto toho, aby veci posunuli ďalej ich jednoducho vyhodia do komunálu. V našom prístupe využívame na vzbudenie záujmu a šírenie awareness netradičný nosič, ktorý sa nachádza v každom meste a obci - smetiarske auto. Helpi v spolupráci s OLO predstavia: Helpi Truck, prvé vozidlo komunálneho odpadu, ktoré zjednoduší cestu nepotrebného oblečenia, drogérie a potravín do sharing centier/Dobrých skriniek. V koncepte kladieme dôraz na mediálny mix, ktorý využíva potenciál pro bono spoluprác (s osobami, médiami či netradične, s podcastmi).
Zoznam príspevkov
Andrea Vargova, Michaela Markusková
HelpiBag - Taška, ktorá nesie posolstvo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čo ak by ste mohli svoje posolstvo doručiť ľuďom domov každý deň, bez nákladov a na nosiči, ktorý okrem vášho posolstva odnesie aj pomoc? HelpiBag je awarenessová kampaň, ktorá v sebe spája všetko, čo nezisková organizácia potrebuje: je vyriešená ekonomicky a ekologicky, spája projekt so silným partnerom a má potenciál organického rastu.
Zoznam príspevkov
Mikuláš Vidán, Romana Gulišová
Everyday heroes |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Široká verejnosť častokrát zabúda na ľudí v núdzi a zároveň nevie o možnostiach podpory v tzv. sharing centrách. Zároveň princíp zdieľanej ekonomiky ešte stále nie je etablovaný do každodenného života ľudí.
Zoznam príspevkov
6. Design
Timea Juríčková, Michal Nagy
Identita je teraz! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dizajn je teraz! Aj náš návrh novej komunikácie brandu je teraz. Je súčasný, je odvážny, je trendy - pretože kto iný si to môže dovoliť, ak nie samotné Slovenské centrum dizajnu.
Zoznam príspevkov
Jakub Latka, Ladislav Macko
Dizajn je všetko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V novej vizualite SCD sme sa rozhodli vytiahnuť dizajn na svetlo. Presne tak, ako to SCD vo svojej podstate robí už viac ako 30 rokov.
Zoznam príspevkov
Lukas Mezey, Jakub Rarbovsky
Nie každý rok je 2022 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Myšlienka kampane odkazuje, že aj tento rok môže byť výnimočný a oslavuje všetkých umelcov, ktorí v tomto roku ukážu svoj talent svetu. Dizajn je teraz. Teraz je čas tvoriť!
Zoznam príspevkov
Vladimír Krajčovič, Ivan Čapkovič
S-C-D [Communication Identity] |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Simple and minimalistic approach based on current logotype with extended communication elements.
Žofia Hajková, Marcel Meluš
Dizajn je tu, dizajn je na dosah |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Komunikačný koncept je založený na myšlienke šírenia - signálu, povedomia, myšlienok.
Najskôr začína v malom, ale postupne rastie, šíri sa a napĺňa priestor okolo seba, čím prepája ľudí a éry do jedného celku.
Kombinácia veľkorysého priestoru, živých farieb a fotografie vyzdvihuje konkrétnu udalosť, predmet alebo dizajnéra.
Najskôr začína v malom, ale postupne rastie, šíri sa a napĺňa priestor okolo seba, čím prepája ľudí a éry do jedného celku.
Kombinácia veľkorysého priestoru, živých farieb a fotografie vyzdvihuje konkrétnu udalosť, predmet alebo dizajnéra.
Dorota Hošovská, Michaela Novosadová
Dizajn je všetko je dizajn |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenské centrum dizajnu je inštitúcia, ktorá žije dizajnom. Dizajn je pre nich všetko. Zároveň aj všetko okolo nás má svoj dizajn, len si to neuvedomujeme.
Našou ideou je tieto dve veci spojiť slovnou hračkou - Dizaj je všetko je dizajn.
Ukazujeme to vyzdvihovaním rôznych predmetov vo vizuáloch, použitím rozličných fontov a tvarov. Tak ako dizajn je všetko, tak aj tento koncept je použiteľný na všetko: komunikáciu serióznych informácií a výstav ukazujeme na CLV, image samotnej kampane na billboarde, banneroch a merchi. Používame 3 rôzne fonty, ktoré ľubovolne kombinujeme, aby ani jeden vizuál nepôsobil duplicitne, zároveň však z jednej rodiny.
Našou ideou je tieto dve veci spojiť slovnou hračkou - Dizaj je všetko je dizajn.
Ukazujeme to vyzdvihovaním rôznych predmetov vo vizuáloch, použitím rozličných fontov a tvarov. Tak ako dizajn je všetko, tak aj tento koncept je použiteľný na všetko: komunikáciu serióznych informácií a výstav ukazujeme na CLV, image samotnej kampane na billboarde, banneroch a merchi. Používame 3 rôzne fonty, ktoré ľubovolne kombinujeme, aby ani jeden vizuál nepôsobil duplicitne, zároveň však z jednej rodiny.
Jakub Svetlík, Peter Danada
SCD Visual Eyedentity |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Či už knižný, grafický alebo produktový, prvý kontakt s dizajnom býva vždy ten vizuálny. Základ identity spočíva v pretransformovaní oka do minimal symbolu, ktorý vytvára hlavný vizuálny prvok naprieč celou komunikáciou.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
Design is you! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Navrhnutá vizuálna komunikácia odráža myšlienku upriamiť pozornosť na človeka ako ľudský element dizajnu. Prepojené obdĺžniky vyjadrujú spojenie dizajnu a človeka. Responzívna identita vychádza zo základného loga SCD, je jednoduchá, variabilná, jednotná a hravá.
Zoznam príspevkov
Katarína Neuschlová, Evelyn Rigova
SPOTLIGHT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hlavnými hviezdami, ktoré sa vďaka SCD ocitajú vo svetlách reflektorov - vo výstavných priestoroch doslovne - sú hodnotné dizajnérske diela, ktoré získavajú šancu vyniknúť. Náš návrh sa snaží túto skutočnosť pretaviť do vizuálnej komunikácie.
Zoznam príspevkov
Karolína Uherčíková, Kristína Cibuľová
Návrh novej vizuálnej komunikácie pre SCD na rok 2022 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Riešenie nového vizuálneho konceptu pre SCD.
Matúš Kováč, Annamária Vančíková
Všetko je dizajn |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Rok slovenského dizajnu sa skončil. Život však pokračuje a Slovenské centrum dizajnu chce aj naďalej komunikovať svoju činnosť spoločnosti pomocou silnej a vizuálnej pútavej identity. Ale ako sa k ľuďom dostaneme čo najprirodzenejšie? Jednoducho. Lebo všetko je dizajn a dizajn je teraz.
Zoznam príspevkov
Dominika Múdra, Adriána Daneková
Nepozeraj na dizajn očami |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dizajn znamená viac, ako len predmet, na ktorý sa pozerá. Vzťah k objektu si vytvárame pomocou všetkých zmyslov, pri každom kontakte s ním, pri každom použití. Ak ho vnímame iba očami, prichádzame o jeho pravý zmysel.
Zoznam príspevkov
Štefan Polák, Martin Polák
zaŽI DIZAJN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za každým dizajnom je meno, ktoré si zaslúži našu pozornosť. V rámci plánovanej série dokumentárnych filmov SCD s názvom Ja som slovenský dizajn predstavíme renomovaných slovenských dizajnérov a ich produkty verejnosti.
Nechceme však statickú kampaň. Dizajn je odpoveď na to, ako vnímame tento svet, dizajn je všade okolo, je nadčasový a mali by sme mať možnosť ho zažíť všetci.
Zaži dizajn je koncept, ktorý vtiahne širokú verejnosť do sveta dizajnu. Má za cieľ ponúknuť kvalitný dizajn širšiemu publiku. Chceme osloviť a chceme, aby si nás osvojili. Chceme merch, ktorý povie, že dizajn môže zažiť každý.
Na hlavnom vizuáli sa vyníma súčasný produkt dizajnéra (airpods, okuliare) zasadený do antického motívu (vyobrazenie človeka). Statickému prvku tak dodáva život (červená farba) práve novodobý dizajnérsky produkt.
Cieľom vizuálu je vzbudiť pozornosť, zvýšiť záujem o dizajn a vyzdvihnúť jeho funkčnosť
Nechceme však statickú kampaň. Dizajn je odpoveď na to, ako vnímame tento svet, dizajn je všade okolo, je nadčasový a mali by sme mať možnosť ho zažíť všetci.
Zaži dizajn je koncept, ktorý vtiahne širokú verejnosť do sveta dizajnu. Má za cieľ ponúknuť kvalitný dizajn širšiemu publiku. Chceme osloviť a chceme, aby si nás osvojili. Chceme merch, ktorý povie, že dizajn môže zažiť každý.
Na hlavnom vizuáli sa vyníma súčasný produkt dizajnéra (airpods, okuliare) zasadený do antického motívu (vyobrazenie človeka). Statickému prvku tak dodáva život (červená farba) práve novodobý dizajnérsky produkt.
Cieľom vizuálu je vzbudiť pozornosť, zvýšiť záujem o dizajn a vyzdvihnúť jeho funkčnosť
Veronika Hesková, Bruno Húska
Dizajn do popredia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuálna komunikácia pracuje s logom ako s rámom, ktorý je schopný adaptovať sa na akýkoľvek formát, pričom nestratí svoju rospoznateľnosť. Komunikácia zakladá na využívaní dizajnových prác, ktoré agentúra zastrešuje.
Zoznam príspevkov
Lukáš Fecko, Jakub Jurica
Tvárou v tvar slovenského dizajnu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Koncept „Tvárou v tvar slovenského dizajnu“ otvára široký svet možností pre celoročnú komunikáciu Slovenského centra dizajnu a všetkých jeho aktivít.
Svojou variabilitou a novým sloganom vytvára živý vzťah medzi divákom (prípadne autorom) a samotným dielom a vyzýva nás stať sa jeho priamym účastníkom.
Svojou variabilitou a novým sloganom vytvára živý vzťah medzi divákom (prípadne autorom) a samotným dielom a vyzýva nás stať sa jeho priamym účastníkom.
Ivana Viteková, Katarína Sopková
Zaostrite na dizajn |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Jedným z poslaní SCD je upriamovať pozornosť na kvalitný dizajn.
Ale vie vôbec laická verejnosť čo je dobrý diazjn?
Okolo nás je množstvo dizajnových skvostov, no napriek tomu si to neuvedomujeme.
Ako donútiť bežných ľudí, aby zaostrili na dizajn?
Využijeme prvok, ktorý bol na tento účel navrhnutý – focus area z fotoaparátu alebo kamery.
Idea: ZAOSTRITE NA DIZAJN
Dobrý dizajn je všade okolo nás, stačí si ho všimnúť.
Ale vie vôbec laická verejnosť čo je dobrý diazjn?
Okolo nás je množstvo dizajnových skvostov, no napriek tomu si to neuvedomujeme.
Ako donútiť bežných ľudí, aby zaostrili na dizajn?
Využijeme prvok, ktorý bol na tento účel navrhnutý – focus area z fotoaparátu alebo kamery.
Idea: ZAOSTRITE NA DIZAJN
Dobrý dizajn je všade okolo nás, stačí si ho všimnúť.
Zoznam príspevkov
Michal Roháček, Marek Sivy
Font na podporu dizajnu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dnes je bežné zháňať podporu od fondov. My sme sa rozhodli podporiť slovenský dizajn fontom. Fontom, vďaka ktorému kvalitný dizajn predstavíme verejnosti a vyzveme ju, aby ho podporila aj ona.
Zoznam príspevkov
Viktória Babjaková, Zuzana Frtúsová
Priestor pre dizajn |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V našom návrhu pracujeme s objektom, ktorý z dvojdimenzionálneho priestoru loga vystupuje ďalej. To symbolizuje posun na ďalšiu úroveň, ale tiež priestor, ktorý je pripravený pre nový dizajn a dizajnérov.
Andrea Vargova, Michaela Markusková
Dizajn spája |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dizajn spája. Ľudí, priestory, funkciu a formu. Často nás spája s minulosťou a vyvoláva v nás nostalgiu. S bodmi spojenými čiarou vytvárajúcimi obrazec sa dokáže stotožniť každý z nás - veď kto nebol ako dieťa dizajnér, čo spájal bodky a vytváral tak z chaosu umenie?
V našom dizajne bodky spájajú všetko, s čím prídu do styku - dizajnový objekt s prvkami, s ktorými interaguje v skutočnom živote, brehy Dunaja, či roztrhanú tašku.
V našom dizajne bodky spájajú všetko, s čím prídu do styku - dizajnový objekt s prvkami, s ktorými interaguje v skutočnom živote, brehy Dunaja, či roztrhanú tašku.
Zoznam príspevkov
Andrej Mičaň, Michal Vavro
SCD s ohľadom na slovenský dizajn |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom navrhnutej vizuálnej komunikácie je zjednotiť vzájomne prepojené oddelenia Slovenského centra dizajnu (SCD) do jedného komplexného celku.
Pri návrhu využívame rastlinné prvky vychádzajúce zo slovenských ľudových vzorov, ktorých symbolový význam zachytáva charakter jednotlivých oddelení SCD.
Všetky vzory spoločne tak tvoria základný vizuál SCD.
Pri návrhu využívame rastlinné prvky vychádzajúce zo slovenských ľudových vzorov, ktorých symbolový význam zachytáva charakter jednotlivých oddelení SCD.
Všetky vzory spoločne tak tvoria základný vizuál SCD.
Zoznam príspevkov
7. Digital
Jakub Kováč, Soňa Čásárová
Vysoká škola života |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako si založiť svoj prvý účet? Ako fungujú voľby, dane či poistenia? Ako začať podnikať? Toto sú len niektoré z vecí, ktoré ťa v škole nenaučia, ale spoločnosť očakáva, že ich každý musí vedieť. Slovenská Sporiteľňa v spolupráci so známymi influencermi vytvorí vlastnú verziu Vysokej školy života, ktorá ťa pripraví na svet dospelých.
Zoznam príspevkov
Naďa Lukáčiková, Hugo Paulíny
Účet pre mladých |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pripravili sme komplexnú kampaň v digitálnom prostredí so spoločenským presahom, ktorá sa stretáva s potrebami generácie Z vyjadriť sa, aktívne meniť svoje okolie a participovať v spoločenskom dianí.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
DobroPay |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre mladých je dôležitá finančná nezávislosť. V čase pandémie, keď majú minimum príležitostí zarobiť, možno ešte viac. SLSP prichádza s riešením a súčasne zoznamuje generáciu Z so svojimi službami aj mobilnou aplikáciou George. DobroPay spája mladých bez financií s ľuďmi, ktorí nemajú čas na každodenné povinnosti.
Zoznam príspevkov
Oľga Janíková, Eva Masaryková
Neváhaj a ... |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská Sporiteľňa je aktuálne najväčšou komerčnou bankou na Slovensku, a tiež najúspešnejšou bankou pre všetky vekové kategórie s výnimkou cieľovej skupiny mladých vo veku 15-26 rokov. Mladí ľudia síce pôsobia navonok sebavedomo a odvážne, ale vnútri si často neveria a boja sa ukázať to, v čom sú dobrí. Preto prinášame účet pre mladých, ktorí žijú prítomným okamihom, robia čo ich baví, neboja sa ukázať svoju kreativitu a hľadajú nové možnosti, a to aj možnosti bankovania, sporenia, nakupovania, či tvorenia. Spojili sme všetky digitálne sily k tomu, aby ponuka SLSP v hlavách mladých ľudí určite zarezonovala!
Zoznam príspevkov
Lucia Dešťová, Zuzana Frtúsová
GEORGEous |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí sa starajú o veľa. Zachraňujú veľryby, riešia problémy sveta, spájajú ľudí, hlásajú toleranciu...no nedokážu tolerovať samých seba a svoje nedokonalosti. V našej kampani im chceme pripomenúť, že aj keď sa to na sociálnych sieťach nemusí zdať, stoja za to, sú dosť dobrí a nikto nie je lepší (ani horší) ako oni. Sú jednoducho GEORGEous.
Zoznam príspevkov
Katarína Šebová, Katarína Chudá
George Storytelling |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí majú vždy telefón v ruke a sluchátka v ušiach, v ktorých počúvajú obľúbených spevákov či reperov.
V kampani využijeme trefné úryvky o peniazoch z piesní, ktoré sú nečakane prerušené a doplnené autorom, pričom vždy vypichnú benefit účtu. Bankové produkty sú pre mladých často nudné a zložité a takto im atraktívnym spôsobom ukážeme, aké jednoduché je mať vlastný bankový účet. Vyberieme si 4 spevákov/raperov, ktorí doplnia svoje texty o nové posolstvo.
V kampani využijeme trefné úryvky o peniazoch z piesní, ktoré sú nečakane prerušené a doplnené autorom, pričom vždy vypichnú benefit účtu. Bankové produkty sú pre mladých často nudné a zložité a takto im atraktívnym spôsobom ukážeme, aké jednoduché je mať vlastný bankový účet. Vyberieme si 4 spevákov/raperov, ktorí doplnia svoje texty o nové posolstvo.
Zoznam príspevkov
Nancy Nguyenová, Adam Rohaľ
YOLO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia považujú svoj život za zmysluplný, ak je plný odvážnych zážitkov, nie materiálneho bohatstva. Keďže žijeme len raz, mladí si chcú tieto zážitky užiť naplno. Preto sa v kampani využíva známa skratka YOLO (You Only Live Once), ktorej forma sa zúžitkovala aj v slovenčine hravým claimom “Ya Oslávim Leto Odvážne”.
Zoznam príspevkov
Linda Oršulová, Lukáš Lukonič
Uži si leto za babku |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: SLSP má vytvoriť letnú kampaň pre mladých. Znie to ako lot of fun. Faktom ale je, že mladí sú stále menej aktívni a stále viac času trávia za telefónom či počítačom. Ako ich zaujať a motivovať, aby zažili leto, na ktoré budú spomínať?
Prídeme s kampaňou Uži si leto za babku.
Ako to bude fungovať?
SLSP prinesie atraktívne letné zážitky s vysokými zľavami pre všetkých, ktorí majú v telefóne apku George.
Aby bola táto aktivita neprehliadnuteľná, pomôžeme si doslovným významom frazeologizmu "za babku". V hlavnej úlohe našej komunikácie bude dobrosrdečná babička, influencerka, známa na Instagrame ako BLUE GRANDMA.
Tá je skvelou inšpiráciou pre našu cieľovku. Má modré vlasy, je stále pozitívne naladená, aktívna a zvláda takmer všetko rovnako dobre ako pred rokmi. Niektoré veci by za ňu ale predsa len mali robiť mladší...
Prídeme s kampaňou Uži si leto za babku.
Ako to bude fungovať?
SLSP prinesie atraktívne letné zážitky s vysokými zľavami pre všetkých, ktorí majú v telefóne apku George.
Aby bola táto aktivita neprehliadnuteľná, pomôžeme si doslovným významom frazeologizmu "za babku". V hlavnej úlohe našej komunikácie bude dobrosrdečná babička, influencerka, známa na Instagrame ako BLUE GRANDMA.
Tá je skvelou inšpiráciou pre našu cieľovku. Má modré vlasy, je stále pozitívne naladená, aktívna a zvláda takmer všetko rovnako dobre ako pred rokmi. Niektoré veci by za ňu ale predsa len mali robiť mladší...
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Peter Danada
#MladiMajuNaTo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre zatraktívnennie SLSP v očiach mladej cieľovky sme rozhodli vytvoriť historicky prvú NFT online akciu digitálnych diel mladých streetových umelcov/športovcov. Ľudia si môžu vydražiť audio alebo vizuálne stopy (fotografie, videá, zvuky) a podporiť tak mladých začínajúcich umelcov a športovcov na ceste za lepšou budúcnosťou.
Zoznam príspevkov
Zuzana Martiniaková, Adam Baška
Vrátime mladým rok života |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia nesú lockdown veľmi ťažko a podpísalo sa to na ich psychickom zdraví, podľa prieskumov majú často pocit, že im uniká mladosť. My im rok mladosti vrátime a vynahradíme im stratený čas skvelým letom v komplexnej kampani plnej benefitov a zábavnej komunikácie.
Zoznam príspevkov
Lucia Kekeňáková, Rudolf Sakač
Žehlič platieb |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Do aplikácie George integrujeme bonusovú funkcionalitu Žehlič platieb, ktorá spätne vyžehlí všetky platby v zlom čase na zlom mieste. Také, na ktoré by sa rodičia – disponenti na účtoch – mohli pozerať krivo. Za hriešnikov sa prihovorí niekto, na koho sa naozaj nedá hnevať – Ján Koleník a Mary Bartalos.
Nám v SLSP síce nemusíš skladať účty za žiadnu platbu, ale u svojich rodičov si to radšej nechaj vyžehliť profesionálmi!
Nám v SLSP síce nemusíš skladať účty za žiadnu platbu, ale u svojich rodičov si to radšej nechaj vyžehliť profesionálmi!
Zoznam príspevkov
Denis Kendy, Patrik Stantien
Viac než LOVE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Šírte lásku prostredníctvom štedrého finančného bonusu za otvorenie účtu v Slovenskej sporiteľmi a pomôžte tak niekomu zlepšiť život.
Zoznam príspevkov
Matúš Polakovič, Barbora Jozefíková
#smekamoši |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nové tenisky, cool zážitky, edgy hudba, tiktoky. Bez kamošov by to však nešlo. Kamoši, ktorým sa pochváliš čo si si kúpil, s ktorými vybehneš večer von, kamoši, ktorým pošleš v čete odveci video a pustíš si najnovšiu skladbu obľúbeného umelca. My v Sporke si dôležitosť kamarátstiev v živote mladých uvedomujeme a preto im v našej letnej kampani pomôžeme. Ako? S naším nadupaným účtom.
Zoznam príspevkov
Alexandra Jánošíková, Peter Holán
Generácia Georges |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ponuka bánk je široká a účet bez poplatku s finančným bonusom si dnes mladý človek môže otvoriť takmer v každej banke, ale čo keby to nebola banka?
Netrápme ich bankovými pojmami, nebankujme, neposielajme ich za tetou na pobočku. Vynechajme slovo banka z komunikácie s mladým publikom. Nechajme mladým ich hravosť a
vtiahnime ich do hry v prostredí, kde sa cítia prirodzene a zároveň v ňom trávia najviac času.
Netrápme ich bankovými pojmami, nebankujme, neposielajme ich za tetou na pobočku. Vynechajme slovo banka z komunikácie s mladým publikom. Nechajme mladým ich hravosť a
vtiahnime ich do hry v prostredí, kde sa cítia prirodzene a zároveň v ňom trávia najviac času.
Zoznam príspevkov
Jakub Mikula, Romana Umrianová
Na účet budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ekológia je jedna z mála tém, ktoré spája SLSP s mladými ľuďmi.
S prístupom k prírode je to však ako s prístupom k financiám - výsledky vidíme až o niekoľko rokov.
Zažiť dopad našich rozhodnutí už teraz, nám umožní návrat influencera z budúcnosti.
55 ročný Selassie a realita sveta v roku 2051.
S prístupom k prírode je to však ako s prístupom k financiám - výsledky vidíme až o niekoľko rokov.
Zažiť dopad našich rozhodnutí už teraz, nám umožní návrat influencera z budúcnosti.
55 ročný Selassie a realita sveta v roku 2051.
Zoznam príspevkov
Róbert Potoma, Simona Lastovecká
Bankovanie s Georgom je gg |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň sme postavili na základnej myšlienke - bankovanie môže byť pre mladých zábavné, intuitívne a prínosné. K digitálnej generácii je potrebné sa prihovárať jazykom, ktorý pozná. Preto sme si vybrali frázu gg, s ktorou sa bežne stretávajú vo svojich voľnočasových aktivitách. Takýmto spôsobom odkomunikujeme, že Slovenská sporiteľňa je bankou pre mladých, vníma ich potreby a poskytuje im priestor, kde ich dokážu uspokojiť.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
V pohode |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia chcú mať čo najviac bezstarostný život, a preto vyhľadávajú a používajú veci, ktoré im ho uľahčí a spríjemní. Vecou, ktorá toto dokáže, je aj bankový účet od Slovenskej sporiteľne. Vďaka nemu môžu byť mladí v pohode a život si pohodlne užívať.
Zoznam príspevkov
Veronika Caková, Tomáš Cako
#karmajezdarma |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Karma znamená, že všetko čo dáš, sa ti vráti. Ide o pravidlo akcia-reakcia a práve preto, sme na tomto postavili kampaň, ktorej cieľom je odprezentovať Moneyback mladým ľuďom - plať a získaj. Na to, aby si vylepšili karmu, môžu peniaze zarobené cez Moneyback využiť na to, aby konali dobro. Tým pádom ich to nič nestojí = karma je zdarma.
Zoznam príspevkov
Slavomíra Barátová, Martin Vanko
STAČÍ POHNÚŤ PRSTOM |
Tomáš Romanec, Katarína Sopková
OG |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: OG je slangový výraz, ktorý sa používa na označenie osoby, ktorá je všetkými naokolo uznávaná, rešpektovaná, autentická, alebo “stará škola”. Banková aplikácia George si zaslúži byť rešpektovaná medzi mladými. Tí si pomocou nej dokážu vytvoriť účet s miliónom užitočných funkcií. Bankovej aplikácii medzi mladými priradíme titul OG, ktorý je tejto cieľovej skupine blízky. V komunikácii sa následne zameráme na odkomunikovanie benefitov a možností, prečo si tento titul aplikácia zaslúži.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
READY, STEADY, 60 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kým iní hovoria STOP, my hovoríme GO. Mladých vyzveme, aby robili to, čo ich baví najviac: hrali hry. Priamo v kampaňovom headline kľúčujeme hlavný benefit odmeny 60 €. Mladým zároveň dáme možnosť unikátnej letnej brigády, kde si budú môcť zarobiť hraním.
Zoznam príspevkov
Laura Letašiová, Nina Varhaníková
Summer campaign #mojgeorge |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: User generated content from engaging Influcencer campaign which is used in following communication funnel.
#mojgeorge
#mojgeorge
Zoznam príspevkov
Marcel Lacko, Karin Sedláková
Daj svetu osvetu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: George prispieva a uľahčuje život mladým ľuďom novým spôsobom, po ktorom všetci túžia. Umožňuje aby bolo počuť aj obyčajných mladých ľudí v online prostredí a oni tým mohli meniť svet a budúcnosť k lepšiemu.
Zoznam príspevkov
Michaela Reichová, Michal Janči
Nastáva nová doba! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Myslenie nás - mladých, sa za posledné roky zmenilo. Sme najvyspelejšou generáciou všetkých čias. Už nás banky nenalákajú na sladké rečičky a rýchle peniaze. Chceme dlhodobé výhody, rozhodovať sami za seba, byť iní - jedineční. Nie sme deti, ideme s dobou a jej trendami. Chceme banku, ktorá nám dá perspektívny náskok.
Zoznam príspevkov
Anton Dúbravec, Mário Lapoš
60 za 9 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Až 60 € môžu získať noví klienti Slovenskej sporiteľne pri založení účtu cez aplikáciu George. Od založenia po možnosť platby to trvá iba 9 minút. Jednoduchá fráza 60 (eur) za 9 (minút) v sebe skrýva symboliku čísla 69, populárnu medzi mladými ľuďmi a najmä tínedžermi.
Namiesto “nasilu mladistvých” fráz v copy textoch budeme s našou cieľovou skupinou komunikovať štýlom jej vlastným - s vtipom, dvojzmyslami a nádychom provokácie. Zároveň však nestratíme svoj vzťah k zodpovednosti.
Namiesto “nasilu mladistvých” fráz v copy textoch budeme s našou cieľovou skupinou komunikovať štýlom jej vlastným - s vtipom, dvojzmyslami a nádychom provokácie. Zároveň však nestratíme svoj vzťah k zodpovednosti.
Zoznam príspevkov
Natália Borsányiová, Eva Vašíčková
Chceme byť pri tom! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Rôznorodosť mladých ľudí bez stereotypov, škatuľkovania či predsudkov je potrebné podporiť - nielen v kruhu najbližších. Môžu byť totiž čímkoľvek. Kýmkoľvek. Kdekoľvek. Akokoľvek. Dokážu skvelé veci, bez ohľadu na čokoľvek. A Slovenská sporiteľňa chce byť pri tom – pomocou Facebook ads, vlastnou microsite a následne šírením prihlásených fotiek či krátkych videí na rôznych sociálnych sieťach.
Zoznam príspevkov
Marián Psár, František Pisarovič
#napadza60 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Niektoré nápady stoja 60 eur, niektoré oveľa viac. Pre tých najkreatívnejších máme súťaž, v ktorej im na ich nápady rozdelíme ďalších 6 tisíc eur. Svoju ideu ale musia odprezentovať do 60 sekúnd a uverejniť na TikToku alebo Instagrame.
Zo všetkých, kto si v SLSP otvorí nový účet a natočí video, ako vie minúť svojich 60 eur, vyžrebujeme jedného, kto vyhrá rentu 10x60 eur každý nasledujúci mesiac.
Zo všetkých, čo natočia minútové pitch video so svojim nápadom, vyberieme pomocou lajkov a poroty 10 nápadov, ktorých realizáciu podporíme sumou spolu až do 6000 eur (max 600 na jeden projekt).
Zo všetkých, kto si v SLSP otvorí nový účet a natočí video, ako vie minúť svojich 60 eur, vyžrebujeme jedného, kto vyhrá rentu 10x60 eur každý nasledujúci mesiac.
Zo všetkých, čo natočia minútové pitch video so svojim nápadom, vyberieme pomocou lajkov a poroty 10 nápadov, ktorých realizáciu podporíme sumou spolu až do 6000 eur (max 600 na jeden projekt).
Zoznam príspevkov
Andrii Vershyna, Michal Gališin
Karta - ktorá otvára dvere |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia nechcú byť vo svete viazaní. Chcú si ho naplno užívať a žiť bez starostne.
Ponúkneme mladým kartu, po ktorej budú túžiť. Pretože:
- ak budú jej vlastníkmi, získajú lacnejší prístup na najväčšie festivaly a párty,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú zadarmo Spotify,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú cash-back pri nákupe vybraných módnych značiek pre mladých,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú cash-back pri rezervácii pobytov cez AirBnB a pri každom nákupe v zahraničí,
- a mnoho ďalších.
Ponúkneme mladým kartu, po ktorej budú túžiť. Pretože:
- ak budú jej vlastníkmi, získajú lacnejší prístup na najväčšie festivaly a párty,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú zadarmo Spotify,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú cash-back pri nákupe vybraných módnych značiek pre mladých,
- ak budú jej vlastníkmi, získajú cash-back pri rezervácii pobytov cez AirBnB a pri každom nákupe v zahraničí,
- a mnoho ďalších.