Shortlist

1. Print

Dominik Hasák, Andrej Jurčák
Svitá nám na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuál sa na na prvý pohlad tvári temno, no je to oprávnenne. Má poukazovať na dobu, ktorá poznačila nás všetkých, milovníkov piva. Posledné mesiace boli pre gastro sektor veľmi zlé, svojím sposobom aj pre pivárov ktorí si nemohli dopriat ako už tradične svoje oblubené čapované. Vizuál čerpá inšpiráciu z myšlienky vychádzajuceho slnka čo symbolizuje, nový den, čiže nový začiatok, zatvárame starú kapitolu a naopak otvárame tú novú. Kapitolu v ktorej sa gastro vratí do zase normálu a pivári zase do svojich oblubených podnikov. Vo vizuále vidíme pekne načapované pivo čo prestavuje horizont udalosti, slnko v tomto prípade je pípa s logom, ideš si dopriat svoje čapovane...konečne nám svitá na lepšie časy.
Zoznam príspevkov
Ivan Vajda, Adam Baška
Bubliny |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využili sme paralelu toľko skloňovaných bublín, v ktorých sme bezpečne zostávali počas pandémie a odopierali si čapované pivo, ale nielen to - aj zábavu, nezabudnuteľné večery a naše partie. Prepojili sme to s bublinkami napeneného a správne načapovaného piva, ktoré žiadna fľaška ani plechovka nenahradí.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Nastal čas zúčtovania |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli obmedzeniu prevádzok podnikov z dôvodu pandémie sme si zrazu nemohli dopriať to, na čo sme boli zvyknutí a čo sme brali ako samozrejmosť. Trebárs možnosť vychutnať si vo svojej obľúbenej krčme čapované pivo. Ako náhradu sme si teda vytvorili nové pivné rituály doma s fľaškovým či plechom. Tie však čapované nikdy nahradiť nedokážu. A preto si ho teraz voči sebe samotným dlhujeme. Naštastie prichádza doba vyrovnávania účtov.
Zoznam príspevkov
Juraj Vačko, Patrícia Al-Hadi
Na skle čapované |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Milované Na skle maľované malo premiéru v roku 1970 - teda len tri roky pred našou 73-kou. Zároveň je Zlatý Bažant vďaka Bažant kinematografu dlhodobo spätý s vizuálnym umením - takto vznikol náš print ladený do retro štýlu. Ľudí vyzývame prísť sa pozrieť do obľúbeného podniku a pripomíname, že si konečne môžu vychutnať čapované. Samozrejme, rovno zo skla.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Veronika Holásková
Ležiak domáci |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za posledný rok sme si zvykli na svoj gauč a jediné dobrodružstvo bola návšteva obchodu . Stali sa z nás ležiaci domáci, ktorí zabudli na chuť čapovaného piva.
Zoznam príspevkov
Kristína Cibuľová, Zuzana ;Frtúsová
LOG down |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Verme, že časy lock downov, nech už boli akékoľvek, sú za nami. A pred nami už len poriadny “log” čapovaného piva Zlatý Bažant ‘73 v outdoore.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič , Dominik Herceg
Turn on |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mať na stole pohár plný piva, štrnganie či samotné pitie. To všetko sú veci, ktoré môžeme robiť aj doma. Náš print sme preto postavili na ikonickej pivnej pípe, ktorá je charakteristická pre segment horeca. Vďaka vizuálnej podobnosti čapovacej páky a vypínača milovníkom čapovaného piva jednoducho komunikujeme, že zábava v podnikoch je späť.
Zoznam príspevkov
Lukáš Fecko, Jakub Jurica
Svitá na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V printovom prevedení našej myšlienky staviame do kontrastu interiér retro chodieb bytoviek, v ktorých sme sa mnohí často pohybovali celú pandémiu a slnečné lúče, ktoré otvorenými dverami vchádzajú dnu a vlievajú do nás opojnú nádej.

V tomto kontexte nám hra svetla a tieňov aj zdanlivo nespojiteľnými objektmi pripomína našu najväčšiu túžbu, ktorá je zároveň aj našim vytúženým svetlom na konci tunela.
Zoznam príspevkov
Marek Surovec, Viktória Babjaková
Všetko sa na dobré obráti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Doba je na hlavu. Celý svet sa zo dňa na deň otočil o 180°. Spolu s ním aj poháre, ktoré dlhé mesiace ležali nevyužité hore dnom na policiach. Konečne sa však podniky otvárajú a poháre tak môžeme využiť ... no naplno.
Aby sme už na prvý pohľad vyrušili a upozornili na situáciu, otočili sme aj celý print o 180°. Symbolicky v ňom nie je ani kvapka piva. Wording nesie jasnú a optimistickú message a CTA.
Zoznam príspevkov
Mário Lapoš, Matej Slezák
Objednajte si retro |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nadšenie z toho, že všetko dokážeme robiť online vystriedalo vyčerpanie z toho, že všetko robíme online – učenie, práca, socializácia, nákupy... Preto sa všetci opäť tešíme na to, že niektoré veci budeme môcť opäť robiť retro. Napríklad objednať si pivo v obľúbenom bare po starom, tak ako sme zvyknutí zo starých dobrých čias a z pandémie zároveň.
Zoznam príspevkov
Matej Homola, Martin Luther
Svetlo na konci tunela |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Počas pandémie sme neustále počúvali, akí musíme byť silní a disciplinovaní. Po každom malom zlepšení nám odborníci hovorili, že vidia svetlo na konci tunela. Bolo vnímané ako vykúpenie z nepriaznivej situáciie a odkazovalo na návrat do normálneho života.

Preto sme vo vizuále svetlo na konci tunela odhalili - čapovaný Zlatý Bažant 73.
Pozývame tak ľudí a ich priateľov, aby si prišli vychutnať pivo spolu, ako za starých dobrých čias. Zároveň odkazuje hlavný headline aj na svetlé pivo, ktorým Zlatý Bažant 73 je.
Zoznam príspevkov
Matej Sekerka, Dávid Žiaran
Ukáž fúzy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Medzi fľaškovým a čapovaným pivom je rozdiel v sýtej pene. Penové fúzy sú neodmysliteľnou súčasťou pita čapovaného piva.
Tento insight nám vytvára silný, ľahko rozpoznateľný vizuálny motív a headlinovú výzvu - Ukáž fúzy.

Idea: Zájsť si na jedno čapované sa stalo spomienkou, ktorá sa musí vrátiť do módy. Ukáž, že si súčasťou vracajúcej sa módy, ukáž fúzy!
Fúzy nám fungujú v dvoch úrovniach - ako móda sedemdesiatych rokov, ktorá sa vrátila (čo je dušou samotnej značky), ale aj ako symbol solidarity s podnikmi (key message, ktorý chce značka komunikovať).

V printe pracujeme s minimom prvkov a kladieme dôraz na odčítateľnosť nápadu a veselú, uvoľnenú, letnú atmosféru. Do výberu prvkov sa dostalo aj rúško stiahnuté pod bradou, čím akcentujeme uvoľnenie opatrení. Subheadline je zameraný na dopovedanie key message (chceme, aby prevádzky s čapovaným opäť fungovali).

Vieme si predstaviť, že printový koncept “Ukáž fúzy” by dokázal fungovať v outdoore, ale v online, ako séria postov na sociálnych sieťach s rozličnými postavami a známymi osobnosťami. Spoločenský presah hesla by tak mohol začať žiť vlastným životom a to je pre ideu najpodstatnejšie.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Peter Danada
Slza šťastia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci sa tešíme na to, že sa otvárajú podniky a môžeme sa pomaly vrátiť k normálnemu životu, ktorý oslávime 1. čapovaným pivom v kruhu priateľov. Krásu čapovaného cítime aj na nádhernej rose ktorá sa vytvorí na pohári. Mať takéto vychladené čapované je nádherný zážito z ktorého sa nám priam tlačí do očí Slza šťastia.
Zoznam príspevkov
Timea Juríčková, Michal Nagy
Pokračovanie na pive... |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nie je tajomstvom, že na pive s priateľmi sa rozoberá takmer všetko.
Vytvorili sme vizuály s výraznou typografiou s načrtnutým príbehom. To najzaujímavejšie sme však prekryli pohárom čapovaného piva - pointu príbehu. Najlepšie príbehy sa totiž dopovedia na pive.
Zoznam príspevkov

2. PR

Iva Pacoňová, Karin Hykšová
Celoplošné testovanie top reklamy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli koronakríze sa mnoho podnikateľov a značiek ocitlo na pokraji bankrotu. A aj keď to tak možno na prvý pohľad nevyzerá, je to problém aj pre KRAS. Keď totiž nebude fungovať trh, nebudú mať agentúry ani pre koho robiť reklamu, nech je akokoľvek dobrá.

Preto sa pokúsime zviditeľniť KRAS tým, že dáme možnosť rôznym menším podnikateľom a značkám, ktoré poznačila koronakríza, vyskúšať si na vlastnej koži silu kvalitnej reklamy.

Vytvoríme dlhodobý projekt, vďaka ktorému KRAS pomôže postihnutým subjektom znovu naštartovať ich biznis. Ponúkne im totiž pomoc s tvorbou profesionálnej komunikácie.
Zoznam príspevkov
Katarína Šebová, Zuzana Martiniaková
KRASna reklama |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia z marketingu často upadnú do stereotypu a prestávajú v reklame vidieť až taký zmysel (častá fluktuácia, vyhorenia). Robiť reklamu je často vnímané negatívne "je to reklama, ktorá otravuje”. Našou ideou je ukázať, že reklama môže byť krásna. KRAS bude ambasádorom KRASnej reklamy, a tak zveľaďovať reklamný trh. Aby sme čo najviac zvýšili povedomie o prepojení aktivít s KRASom, každý projekt budeme realizovať v duchu "KRASna reklama".

Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Katarína Chudá
Klaud, archív slovenskej reklamy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V PR prístupe využívame fakt, že KRAS je prítomný v slovenskej reklame takmer 30 rokov a pamätá si skutočné reklamné klenoty. Preto sme sa rozhodli vytvoriť najväčšiu virtuálnu knižnicu slovenskej reklamy - Klaud. Tým podčiarkneme prítomnosť KRASU pri dôležitých okamihoch a dáme vyniknúť tomu, čo bolo, je a bude v našej brandži najdôležitejšie - kreativite.
Zoznam príspevkov

3. Marketers

Lenka Labačková, Anton Dúbravec
Radosť v meste |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Radosť v meste je séria letných eventov, ktorou chceme priniesť ľuďom skutočnú radosť takmer k nim domov v podobe nevšedného zážitku. Zadaním pre kreatívnu agentúru je navrhnúť koncept týchto eventov aj s wordingom, pripraviť vizuálnu identitu a mediálnu podporu.
Zoznam príspevkov
Ondro Mikuš, Klaudia Linkeschová
Preži leto plné zážitkov s Radosťou! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prinášame prvý mobilný festival!
Pre mladých ľudí túžiacich po zážitkoch chceme pripraviť offline event, ktorý bude kopírovať dátumy a lokácie zrušených slovenských hudobných festivalov. Radosť na týchto eventoch prinesie malý kultúrny zážitok (koncert a pod.) pre menšiu skupinu účastníkov.
Zoznam príspevkov
Soňa Výhonská, Diana Feketeová
Letné radosti - brief komunikačnej kampane značky Radosť - Younglions 2021 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prechod do digitálneho sveta so sebou prináša mnohé výzvy a príležitosti. Značka Radosť ako nový digitálny operátor vstúpil na trh s cieľom osloviť milénialov, digitálnych nadšencov. Ako ale vytvoriť kretívnu offline kampaň, ak jeho cieľovka trávi viac času online ako offline?
Vytvorili sme preto brief pre kreatívnu agentúru, aby nám pomohla počas leta prepojiť tieto dva protichodné svety. Našim úmyslom je spojiť sa s kultúrou a gastrom a priniesť zábavnú a interaktívnu kampaň. Požadujeme od agentúry vytvorenie konceptu „zón radosti“ na festivaloch, v okolí jazier, v múzeách, galériách a na terasách reštaurácií s free-wifi zónou doplnenou o nabíjacie stanice, súťaže a interaktívne úlohy.
Do konceptu môžete vniesť mix netradičného guerilla marketingu a využitie tradičných printových médií. Viac detailov v briefe.
Zoznam príspevkov

4. Film

Ivana Viteková, Lukáš Krist
Nikdy nie je neskoro |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kopec mladých a dokonca ani dospelých vôbec netuší, čo chce v živote robiť.
Paradoxne, malé deti to majú úplne opačne – majú dokonalú predstavu o tom, ktorému povolaniu sa v budúcnosti plánujú venovať.

Vo videu sme tento kontrast využili a chceme, aby si vďaka nemu naša cieľovka uvedomila, že dospelosť často veci zbytočne komplikuje. Všetci sme boli raz deťmi so silným vnútorným hlasom, ktorý im napovedal, aká by mala byť ich cesta. No niekde v živote sme ho prestali počúvať...

Každá vášeň má svoju budúcnosť a nikdy nie je neskoro ju v sebe znova prebudiť.
Zoznam príspevkov
Katarína Chudá, Martin Luther
Ružová budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom videa ja ukázať mladým ľuďom, že na získanie zaujímavej a kvalitnej práce nie sú potrebné len skúsenosti a vzdelanie. Zastúpiť ich v mnohých prípadoch môžu záľuby, ktoré im vedia otvoriť cestu do pracovného života.

Hlavnou časťou nášho výstupu je životopis, ktorý premieňa novodobé koníčky v konkrétne pracovné pozície.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič , Dominik Herceg
Mladí sú takí, žeee |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sa na záľuby mladých často pozerajú cez prsty. Skalopevne presvedčené „Čo len z teba vyrastie" a „Toto ti účty nezaplatí" sa stali frazeologizmami.

Nie je však všetko tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.
Zoznam príspevkov
Michaela Reichová, Michal Janči
Aké by to bolo, keby...? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aké by to bolo, keby náš svet nemal umelcov, tvorcov či športovcov? Nebol by všedný a nudný? My týchto ľudí potrebujeme! Sú to ľudia, ktorí sa nevzdali a rozhodli sa robiť to, čo ich baví.

Svet však potrebuje aj teba! Máš v rukách všetko čo potrebuješ. Môžeš byť, kým chceš. Nenechaj si vziať to, čo ťa robí jedinečným. Choď si za svojim snom!
Zoznam príspevkov
Peter Husár, dominik turcan
Časová Kapsulka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Krátky príbeh o mladom chalanovi, ktorý je odhodlaný násť staré, zabudnuté spomineky. Keď ich nájde, zisťujeme, že o niečom počas detstva sníval. Splnil sa mu nakoniec jeho sen?
Odpoveď na túto otázku nájdete v našom 60 sekundovom filme.
Zoznam príspevkov

5. Media

Andrea Vargova, Michaela Markusková
HelpiBag - Taška, ktorá nesie posolstvo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čo ak by ste mohli svoje posolstvo doručiť ľuďom domov každý deň, bez nákladov a na nosiči, ktorý okrem vášho posolstva odnesie aj pomoc? HelpiBag je awarenessová kampaň, ktorá v sebe spája všetko, čo nezisková organizácia potrebuje: je vyriešená ekonomicky a ekologicky, spája projekt so silným partnerom a má potenciál organického rastu.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Dominika Múdra
Hladnička |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mnohí z nás si nedokážu ani len predstaviť, aký je to pocit, nemať v chladničke absolútne nič. Tento pocit naopak zažívajú tisíce chudobných rodín na Slovensku, ktoré nemajú chladničku, ale hladničku.

Symbol prázdnej chladničky si privlastníme a využijeme ho v našej kampani na šírenie hlavného posolstva na miestach, kde by to nikto nečakal. Prázdne chladničky hackneme v ich online aj offline prirodzenom prostredí.
Zoznam príspevkov
Jakub Mikula, Romana Umrianová
Poslanie v kocke |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý z nás má doma plno vecí, ktoré už viac nepoužíva. Sú v dobrom stave a kľudne by sme ich aj posunuli niekomu v núdzi, no nerobíme to. Prečo? Nechce sa nám to riešiť.

Riešenie: Proces darovania nám ulahčí samotné komunikačné médium - krabica. Konkrétne krabica komerčnej firmy, ktorá nám práve do bytu doručila ďalšie nové veci. Krabica je vrámci spolupráce opečiatkovaná mechanikou Dobrých skriniek a odkazuje na najbližšie odberné miesto. Stačí ju naplniť a doniesť.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
Dobrá Krabica |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our solution tackles one of the main barriers by becoming an object in people‘s life that reminds them to think of others every day. It allows them to donate to people in need regularly, a little now and then, while being at home. Then, once the „Dobrá krabica“ is full and ready, it is taken to the Shared Centre.
Zoznam príspevkov
Mikuláš Vidán, Romana Gulišová
Everyday heroes |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Široká verejnosť častokrát zabúda na ľudí v núdzi a zároveň nevie o možnostiach podpory v tzv. sharing centrách. Zároveň princíp zdieľanej ekonomiky ešte stále nie je etablovaný do každodenného života ľudí.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
Helpi Truck |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sú častokrát leniví a miesto toho, aby veci posunuli ďalej ich jednoducho vyhodia do komunálu. V našom prístupe využívame na vzbudenie záujmu a šírenie awareness netradičný nosič, ktorý sa nachádza v každom meste a obci - smetiarske auto. Helpi v spolupráci s OLO predstavia: Helpi Truck, prvé vozidlo komunálneho odpadu, ktoré zjednoduší cestu nepotrebného oblečenia, drogérie a potravín do sharing centier/Dobrých skriniek. V koncepte kladieme dôraz na mediálny mix, ktorý využíva potenciál pro bono spoluprác (s osobami, médiami či netradične, s podcastmi).
Zoznam príspevkov

6. Design

Jakub Latka, Ladislav Macko
Dizajn je všetko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V novej vizualite SCD sme sa rozhodli vytiahnuť dizajn na svetlo. Presne tak, ako to SCD vo svojej podstate robí už viac ako 30 rokov.
Jakub Svetlík, Peter Danada
SCD Visual Eyedentity |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Či už knižný, grafický alebo produktový, prvý kontakt s dizajnom býva vždy ten vizuálny. Základ identity spočíva v pretransformovaní oka do minimal symbolu, ktorý vytvára hlavný vizuálny prvok naprieč celou komunikáciou.
Zoznam príspevkov
Karolína Uherčíková, Kristína Cibuľová
Návrh novej vizuálnej komunikácie pre SCD na rok 2022 |
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
Design is you! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Navrhnutá vizuálna komunikácia odráža myšlienku upriamiť pozornosť na človeka ako ľudský element dizajnu. Prepojené obdĺžniky vyjadrujú spojenie dizajnu a človeka. Responzívna identita vychádza zo základného loga SCD, je jednoduchá, variabilná, jednotná a hravá.
Lukáš Fecko, Jakub Jurica
Tvárou v tvar slovenského dizajnu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Koncept „Tvárou v tvar slovenského dizajnu“ otvára široký svet možností pre celoročnú komunikáciu Slovenského centra dizajnu a všetkých jeho aktivít.

Svojou variabilitou a novým sloganom vytvára živý vzťah medzi divákom (prípadne autorom) a samotným dielom a vyzýva nás stať sa jeho priamym účastníkom.
Veronika Hesková, Bruno Húska
Dizajn do popredia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuálna komunikácia pracuje s logom ako s rámom, ktorý je schopný adaptovať sa na akýkoľvek formát, pričom nestratí svoju rospoznateľnosť. Komunikácia zakladá na využívaní dizajnových prác, ktoré agentúra zastrešuje.
Vladimír Krajčovič, Ivan Čapkovič
S-C-D [Communication Identity] |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Simple and minimalistic approach based on current logotype with extended communication elements.

7. Digital

Daniel Vachuna, Michal Roháček
READY, STEADY, 60 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kým iní hovoria STOP, my hovoríme GO. Mladých vyzveme, aby robili to, čo ich baví najviac: hrali hry. Priamo v kampaňovom headline kľúčujeme hlavný benefit odmeny 60 €. Mladým zároveň dáme možnosť unikátnej letnej brigády, kde si budú môcť zarobiť hraním.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
DobroPay |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre mladých je dôležitá finančná nezávislosť. V čase pandémie, keď majú minimum príležitostí zarobiť, možno ešte viac. SLSP prichádza s riešením a súčasne zoznamuje generáciu Z so svojimi službami aj mobilnou aplikáciou George. DobroPay spája mladých bez financií s ľuďmi, ktorí nemajú čas na každodenné povinnosti.
Zoznam príspevkov
Lucia Dešťová, Zuzana Frtúsová
GEORGEous |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí sa starajú o veľa. Zachraňujú veľryby, riešia problémy sveta, spájajú ľudí, hlásajú toleranciu...no nedokážu tolerovať samých seba a svoje nedokonalosti. V našej kampani im chceme pripomenúť, že aj keď sa to na sociálnych sieťach nemusí zdať, stoja za to, sú dosť dobrí a nikto nie je lepší (ani horší) ako oni. Sú jednoducho GEORGEous.
Zoznam príspevkov
Lucia Kekeňáková, Rudolf Sakač
Žehlič platieb |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Do aplikácie George integrujeme bonusovú funkcionalitu Žehlič platieb, ktorá spätne vyžehlí všetky platby v zlom čase na zlom mieste. Také, na ktoré by sa rodičia – disponenti na účtoch – mohli pozerať krivo. Za hriešnikov sa prihovorí niekto, na koho sa naozaj nedá hnevať – Ján Koleník a Mary Bartalos.
Nám v SLSP síce nemusíš skladať účty za žiadnu platbu, ale u svojich rodičov si to radšej nechaj vyžehliť profesionálmi!
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Peter Danada
#MladiMajuNaTo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre zatraktívnennie SLSP v očiach mladej cieľovky sme rozhodli vytvoriť historicky prvú NFT online akciu digitálnych diel mladých streetových umelcov/športovcov. Ľudia si môžu vydražiť audio alebo vizuálne stopy (fotografie, videá, zvuky) a podporiť tak mladých začínajúcich umelcov a športovcov na ceste za lepšou budúcnosťou.
Zoznam príspevkov
Naďa Lukáčiková, Hugo Paulíny
Účet pre mladých |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pripravili sme komplexnú kampaň v digitálnom prostredí so spoločenským presahom, ktorá sa stretáva s potrebami generácie Z vyjadriť sa, aktívne meniť svoje okolie a participovať v spoločenskom dianí.
Zoznam príspevkov
Zuzana Martiniaková, Adam Baška
Vrátime mladým rok života |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia nesú lockdown veľmi ťažko a podpísalo sa to na ich psychickom zdraví, podľa prieskumov majú často pocit, že im uniká mladosť. My im rok mladosti vrátime a vynahradíme im stratený čas skvelým letom v komplexnej kampani plnej benefitov a zábavnej komunikácie.
Zoznam príspevkov