Brief Film
PARTNER KATEGÓRIE DESIGN: KRAS
Klient:
KRAS – Klub reklamných agentúr Slovenska
Názov: Férový tender
KRAS je združenie top reklamných agentúr, ktoré spoločne vytvárajú a podporujú rôzne aktivity súvisiace s reklamným trhom v SR. Podieľajú sa na kreatívnych súťažiach ako je Zlatý klinec, EFFIE alebo Young Lions. Snažia sa nastaviť správne podmienky na rozvoj reklamy v SR.
Iniciatíva „Férový tender“ je téma, ktorá v agentúrnom svete rezonuje už dlhé roky. KRAS sa rozhodol nastaviť určité pravidlá, ktoré by mal mať každý tender na agentúru, ak chceme hovoriť o férovom tendri.
V kategórií Film by sme chceli vidieť 60 sekundové video, ktoré túto tému otvára a informuje o iniciatíve „Férového tendra“ cez organizáciu KRAS.
Pozicioning klienta/produktu
Týmto spôsobom chceme odprezentovať, „launchovaciu kampaň“ pre iniciatívu Férový tender, ktorú vytvorila etablovaná profesionálna organizácia - KRAS.
Chceme podporiť znalosť iniciatívy, ako vhodného nástroja, ktorý uľahčí tendrovacie konania na reklamné agentúry. Chceme tým spoločnostiam ukázať, že je tu profesionálny partner, ktorý im vie pomôcť pri vytváraní férového tendra. Stačí, ak sa budú držať 10timi základnými pravidlami „Férového tendra“.
Samotnú iniciatívu už využili niektoré štátne organizácie ako je napr. aj IDSBK - Integrovaný dopravný systém v bratislavskom kraji.
Brief
Vytvorte krátke 60 sekundové video, ktoré bude jednoduchým spôsobom ukazovať na výhody využitia iniciatívy „Férový tender“, ktorého garantom je KRAS.
Insight
Aby sme všetci venovali čas zmysluplným zadaniam, za ktoré dostaneme profesionálne výstupy.
Žiaľ, stále sa vytvárajú tendre, do ktorých je nezmyselne pozývaných množstvo agentúr. Stáva sa, že tendre sa v určitom bode zastavia a nepokračujú ďalej. Tiež, sú niektoré zadania veľmi zmätočné a agentúry ako aj samotný klient zbytočne strácajú čas na množstve nezodpovedaných otázok.
Aby sa predchádzalo týmto situáciám, je tu iniciatíva „Férový tender“, ktorá uľahčí celý výberový proces klientovi a aj agentúram.
Odozva
Téma Férový tender pod ktorý sa podpisuje KRAS by mal byť odzrkadlený vo výstupe. Súťažiaci sa môžu na tému pozrieť rôznym uhlom pohľadu. Či už ako problém neférovosti a jeho úsilia na odstránenie tohto predsudku alebo ako nový nástoj, ktorý všetkým zjednoduší marketingový „život“.
Cieľová skupina
Všetky spoločnosti, ktoré robia výberové konania na reklamnú agentúru vrátane štátnych tendrov a záleží im, aby tender bol čo najviac transparentný.
Výzva
Vytvoriť film, ktorý pomôže pozitívne zvýšiť aktivitu spoločností na vytváranie „ férových tendrov“ a podporí aj znalosť značky KRAS /táto časť je skôr doplnková/.
Výstupy - 60 sekundový film
BRANDING
Žiadny branding agentúry nie je povolený. Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete.
Pri návrhu videa je povolený branding Klubu reklamných agentúr Slovenska v súlade s jeho design manuálom
-----------------------------------------
VIZUÁLNY OBSAH
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/ . Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.
Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Ivan Milojevic
Authorised Reseller of Shutterstock
mobile: +420 774 581 655
e-mail: imilojevic@ shutterstock-reseller.com