Brief PRINT

PARTNER KATEGÓRIE PRINT: Heineken Slovensko 

 

Heineken_Logo

 

Téma

„ZA SLOVENSKÉ LEŽIAKY!“

 

Klient

Klientom je pivovarnícka spoločnosť Heineken Slovensko, a.s., ktorá je už viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu, a vo svojom portfóliu má najobľúbenejšiu a najväčšiu slovenskú pivnú značku, Zlatý Bažant.

V spoločnosti Heineken Slovensko veríme, že veľké chvíle spoločných zážitkov sú v živote tie najdôležitejšie. Naši konzumenti nás inšpirujú, aby sme varili to najlepšie pivo a aby sme túto vášeň vkladali do všetkých našich značiek, produktov a aktivít. Sme mimoriadne hrdí na našu rodinnú históriu a holandské dedičstvo.

Stojíme za svojimi hodnotami: vášeň pre kvalitu, radosť zo života, rešpekt k ľuďom a k planéte. Aktívne nabádame k zodpovednej konzumácii našich produktov. Máme záväzok voči spoločnosti a usilujeme sa neustále znižovať dosahy našej činnosti na našu planétu.

Srdcom našej spoločnosti sú ľudia, naši zamestnanci, naši konzumenti a naši zákazníci a partneri, s ktorými pracujeme na tom, aby sme rástli spoločne a naše úspechy dosahovali čestne a spravodlivo.

 

Brief

ZLATÝ BAŽANT je najväčšia slovenská pivná značka a s tým prichádza aj zodpovednosť. Zodpovednosť za budúcnosť slovenského pivovarníctva. Chceme, aby Slováci boli hrdí na to, že medzi slovenské výrobky, na ktoré môžeme byť hrdí, patrí aj slovenské pivo, nielen oštiepky, bryndza a treska.

 

Insight/Situácia

My Slováci vieme byť hrdý národ, najmä keď sa deje niečo, čo nám tento pocit hrdosti dodáva, napríklad úspechy v športe, prípadne, keď hovoríme cudzincom o tom, akú máme krásnu prírodu a hory. Avšak naša mentalita smeruje celkovo skôr k podceňovaniu sa a skromnosti, než k prirodzenej hrdosti.

Ukazuje sa to najmä pri potravinách – radi sa chválime tým, že radšej ideme na nákupy do zahraničia a veľmi radi kritizujeme naše výrobky. Silne tým trpí aj slovenské pivo, tak dôležitý nápoj pre Slovákov, ktoré klesá na úkor českých pív. Hoci Česi sami povedia, že na Slovensku máme skvelé pivá. Hoci ležiak od Zlatého Bažanta patrí v Českej republike medzi najrýchlejšie rastúce ležiaky na celom českom trhu. Hoci naši rodičia a starí rodičia preferovali Zlatý Bažant a považovali ho za prémiovú značku, ktorá bola populárna nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Dnes naše slovenské pivá pranierujeme a znevažujeme, len preto, že sú slovenské?

 

Odozva

Chceme podporiť hrdosť Slovákov na slovenské pivo. Prečo by sa mali rozhodnúť pre slovenský ležiak, namiesto českého piva.

 

Negatívne vymedzenie kampane:

Kampaň nesmie povzbudzovať k nadmernej spotrebe alkoholu a nesmie byť atraktívna pre konzumentov mladších než 18 rokov.

V prípade, že vo vizuále budú vystupovať ľudia, musia vyzerať na viac ako 25 rokov.

 

Cieľová skupina

Generácia Y, teda mileniáli.

 

Tone of Voice

Kampaň by mala priniesť úsmev, optimizmus, a motiváciu ku kúpe slovenských pív.

 

Výzva

Výzvou je vytvoriť printový vizuál.

 

Výstupy

- vizuál vo formáte A3 (PDF, CMYK, 300 dpi, 5mm spadavka)

 

Vizuálny obsah

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock http://www.shutterstock.com. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.

 

Branding

Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete. Vo výstupoch použite logo Zlatý Bažant ’73. Nefocusujte sa na balenie, využite plech, fľašu alebo čapované v akomkoľvek prostredí, kde by ste si ho vy najradšej vychutnali.

Podklady nájdete tu na linku: 
https://we.tl/t-fHdKqP3rqR

 

------------------------------------------------

VIZUÁLNY OBSAH

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/ . Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).


V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:

Ivan Milojevic

Authorised Reseller of Shutterstock

mobile: +420 774 581 655

e-mail: imilojevic@ shutterstock-reseller.com

 

logo Shutterstock