Prihlásené práce
1. Print
Vladimír Popovič, Marco Dvořák
Legendy pochádzajú zo Slovenska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zo Slovenska pochádzajú legendy z oblasti športu, kultúry aj umenia. V našej práci sme sa zamerali práve na vizuálnu paralelu z oblasti umenia a využili ikonickú paletu pop art umelca Andyho Warhola. Pretože 73ka aj Andy Warhol majú jedno spoločné - patria medzi legendy, ktoré pochádzajú zo Slovenska, a na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Našim výstupom je print, ktorý okrem optimistického pohľadu na svet vizuálne povznáša pivo Zlatý Bažant 73 na svetovú a ikonickú úroveň. Vieme si predstaviť funkčnosť takejto kampane aj mimo rozmer nášho printu, napr. vo forme limitovanej edície etikiet inšpirovaných práve touto nezameniteľnou farebnou paletou, prípadne sériou zberateľských posterov vytvorených dnes veľmi populárnou technikou tlače risografom.
Našim výstupom je print, ktorý okrem optimistického pohľadu na svet vizuálne povznáša pivo Zlatý Bažant 73 na svetovú a ikonickú úroveň. Vieme si predstaviť funkčnosť takejto kampane aj mimo rozmer nášho printu, napr. vo forme limitovanej edície etikiet inšpirovaných práve touto nezameniteľnou farebnou paletou, prípadne sériou zberateľských posterov vytvorených dnes veľmi populárnou technikou tlače risografom.
Zoznam príspevkov
Jakub Mikula, Romana Umrianová
Slovenský pôvod, svetová chuť. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slováci sú sebakritický národ. Zahraničné pre nás automaticky znamená to lepšie. Samozrejme, to len do momentu, kým nás nezačne uznávať niekdo z vonka. Vtedy prichádza skutočná hrdosť.
Koncept so 6-packom plechoviek je možné rošíriť na sériu vizuálov zobrazením ďalších druhov pív.
Koncept so 6-packom plechoviek je možné rošíriť na sériu vizuálov zobrazením ďalších druhov pív.
Zoznam príspevkov
Simona Krejčí, Kristián Ondriš
Oldomáš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slováci si často myslia, že nie je veľa vecí, na ktoré môžeme byť hrdí. Opak je však pravdou. Máme veľmi veľa dobrých vlastností (minimálne 72), za ktoré nám patrí odmena v podobe jedného oroseného. Zlatý Bažant ’73 má mnohé z týchto vlastností, a preto ho považujeme za sedemdesiaty tretí dôvod, prečo si zaslúžime oldomáš (počastovanie po dokončení práce).
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Jakub Svetlík
Všade dobré |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V práci sme využili jednu z najviac notoricky známych fráz v slovenskom jazyku “Všade dobre, doma najlepšie”. Tú sme šikovným pridaním jedného dĺžňa twistli na výrok s novým významom. Headline “Všade dobré, doma najlepšie” odkazuje na kvalitu zahraničných pív, ale zároveň hovorí, že naše slovenské pivo je vlastne najlepšie. Prostredníctvom headlinu, jačmenných polí a Tatier v pozadí chceme v divákovi vzbudiť pocit národnej hrdosti.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Svetlana Zacharová
Slovenská hrdosť je skromnosť. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slováci sú skromní národ, ale nie je to nevýhoda, skôr prednosť.
Zoznam príspevkov
Ivan Vojvoda, Michal Kopač
Všade dobré, doma najlepšie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prečo v regáloch obchodov často vídame české pivá? Z jednoduchého dôvodu. Tie slovenské sme si už totiž nakúpili domov. Náš printový vizuál má za cieľ poukázať na fakt, že pivá českých značiek sú síce dobré, no slovenský Zlatý Bažant je to najlepšie, čo na Slovensku máme. Takýmto spôsobom chceme cieľovej skupine ukázať, že aj na Slovensku vieme variť skvelé pivo, na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Zoznam príspevkov
Filip Olšovský, Daniel Spišiak
Jedno nás spája |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Jedno spája mileniálov, ktorí si príležitostne zájdu vychutnať jedno čapované na terasu so skúsenými znalcami piva – obe skupiny chodia iba na jedno.
V rozdelenej spoločnosti plnej protichodných názorov ide o vzácnu zhodu a dôkaz toho, že predsa len máme čosi spoločné. A nielen to. Všetkých nás spája ešte minimálne jedna vec. Hrdosť na naše hory – či už sme z Hurbanova alebo Popradu.
A je vlastne jedno, či vystúpime až na vrchol, alebo nevystúpime ani z auta. Zlatý Bažant ’73 je výstup, na ktorý môžeme byť hrdí všetci.
V rozdelenej spoločnosti plnej protichodných názorov ide o vzácnu zhodu a dôkaz toho, že predsa len máme čosi spoločné. A nielen to. Všetkých nás spája ešte minimálne jedna vec. Hrdosť na naše hory – či už sme z Hurbanova alebo Popradu.
A je vlastne jedno, či vystúpime až na vrchol, alebo nevystúpime ani z auta. Zlatý Bažant ’73 je výstup, na ktorý môžeme byť hrdí všetci.
Zoznam príspevkov
Karolína Uherčíková, Daniel Spišiak
Načo sa chváliť cudzím perím? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuál prostredníctvom jednoduchej symboliky v kombinácií so známym slovenským frazeologizmom poukazuje na jedinečnosť, tradíciu a hrdosť slovenského piva Zlatý Bažant.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Dominik Herceg
Najväčší milovníci piva |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V tom, ktoré pivo je najlepšie budeme veriť ľuďom, ktorí už majú množstvo pív za sebou a vedia porovnať rôzne značky a typy. Najčastejšie sú týto najväčší odborníci na pivo doslova najväčší, ale na svoje pivné telo nedajú dopustiť. Vtipne vykreslujeme takéhoto odborníka, ktorý je hrdý práve na Zlatý Bažant a odporúča ho každému.
Zoznam príspevkov
Matúš Kováč, Adam Mészáros
A pritom naše slovenské |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako vzniká skutočná hrdosť? Uznaním. Prečo sa tešíme z víťazstva v hokeji a lyžovaní? Pretože sa nám dostalo uznania od iných krajín. Všetci sa tešíme, keď vieme, že sa o Slovensku šíria pozitívne správy. Naše pivo má svetovú úroveň a tak chceme, aby ho Slováci aj vnímali. Chceme jednoduchou cestou zbúrať mýtus, že české, nemecké a akékoľvek iné pivo je lepšie. Vytvorili sme sériu, ktorá ilustruje pozitívny zážitok cudzincov s našim pivom a ich pochvalu, na ktorú im sebavedomo dopovedáme, že síce možno by to neboli povedali, ale pivo, ktoré ochutnali, je naše slovenské.
Zoznam príspevkov
Michal Roháček, Ivana Danišková
Ochutnajte 858 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant nepotrebuje reklamu. Je to naše najväčšie a najznámejšie pivo. Preto radšej preberie zodpovednosť za budúcnosť celého slovenského pivovarníctva a spraví výnimočný krok: vyzve ľudí k podpore všetkých slovenských značiek, pokojne aj konkurencie. Pripravili sme print kompletne bez klasického brandingu, dokonca aj plechovka na vizuále je prekrytá rukou. Vďaka farebnosti, fontu a podobnosti nápisu 858 (označenia slovenských výrobkov) s 73 je však priraditeľnosť k značke jasná a Zlatý Bažant môže z tohto svojho gesta čerpať kopec goodwillu.
Zoznam príspevkov
Lukas Mezey, Jakub Rarbovsky
Hrdí na to, čo mame doma! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Print - Hrdí na to, čo mame doma!, vtipne ukazuje na skutočnosť že sa nemáme vôbec za čo hanbiť a máme Slovensku aj svetu čo ukázať. Ide predsa o chuť a zážitok vo vnútri skvelej a vyzretej 73ky!
Zoznam príspevkov
Matej Sekerka, Dávid Žiaran
AJ SLOVENSKÝ LEŽIAK JE DOBRÝ NÁPAD |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vychádzame z insightu, že Generácia Y, pre ktorú je kampaň určená komunikuje medzi sebou v emoji’s, čo sú symboly/piktogramy.
Našu ideu teda staviame na vizuálnom jazyku symbolov - historicky najlepších slovenských nápadov (padák a dobro), ktoré kódujeme aj vo wordingu. V juxtapozícii k nim pridávame do jednej rady aj slovenské pivo, na ktoré môžu byť mladí Slováci rovnako hrdí, ako na najväčšie slovenské vynálezy využívané dodnes.
Ak by mala byť komunikácia dlhodobá, je možné slovenské piktogramy obmieňať podľa rôznych udalostí (napr. hokejová reprezentácia symbolizovaná hokejkami a pukom).
Snažili sme sa o čo najjednoduchší a najčistejší vizuál s jednoduchými, výraznými prvkami, ktoré navnímajú mladí ľudia rýchlo. Zároveň sa jemne vymedzujeme doterajšej komunikácii Zlatého Bažanta ‘73, volíme moderný jazyk s jemným presahom do “retra” čiže minulosti. Drevený podklad škatule a pečiatku sme si zvolili, ako leitmotív “exportu do sveta”, v ktorom sa najlepšie slovenské nápady, na ktoré môžeme byť pyšní, napokon aj ocitli.
Našu ideu teda staviame na vizuálnom jazyku symbolov - historicky najlepších slovenských nápadov (padák a dobro), ktoré kódujeme aj vo wordingu. V juxtapozícii k nim pridávame do jednej rady aj slovenské pivo, na ktoré môžu byť mladí Slováci rovnako hrdí, ako na najväčšie slovenské vynálezy využívané dodnes.
Ak by mala byť komunikácia dlhodobá, je možné slovenské piktogramy obmieňať podľa rôznych udalostí (napr. hokejová reprezentácia symbolizovaná hokejkami a pukom).
Snažili sme sa o čo najjednoduchší a najčistejší vizuál s jednoduchými, výraznými prvkami, ktoré navnímajú mladí ľudia rýchlo. Zároveň sa jemne vymedzujeme doterajšej komunikácii Zlatého Bažanta ‘73, volíme moderný jazyk s jemným presahom do “retra” čiže minulosti. Drevený podklad škatule a pečiatku sme si zvolili, ako leitmotív “exportu do sveta”, v ktorom sa najlepšie slovenské nápady, na ktoré môžeme byť pyšní, napokon aj ocitli.
Zoznam príspevkov
Eli Šimon, Monika Rybárová
Zarytý Slovák, zarytá Slovenka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hneď pri čítaní briefu sa nám začal formovať jasný obraz toho, ako sebe samému, ale aj okoliu vlastne ukazujeme, na čo sme hrdí, čo je to „naše”, čo nás vyjadruje a dáva nám zmysel. Vyšlo nám, že je potrebné sa vydať cestou spojenia značky s niečím tradične nadčasovým a zároveň stále trendy. Tetovaním.
Tetovanie nosíme so sebou, zaryté do kože starne s nami, a každý jeho detail odzrkadľuje nielen náš vkus, ale aj vlastnú kožu, ktorá je od jedného tela k druhému jedinečná. Logo Zlatého Bažanta sme preto „položili” na kožu Slovákov. Zlatý Bažant ’73 je totiž súčasťou života mileniálov historicky, ako dedičstvo po rodičoch a starých rodičoch, ale aj súčasným postavením a rôznorodou ponukou.
Hrdosť na niečo naše. Pýcha na to, čo máme radi a čo odzrkadľuje kus z našej minulosti i budúcnosti vrytý priamo v nás. Tetovanie v sebe nesie jasný message-ing, inšpiráciu, umelecký element, a je zároveň silným symbolom hrdosti. Ukázať Bažanta v čistom, aktuálnom a pritom nadčasovom momente a zarezonovať – to je príbeh série printov Zarytý Slovák/Slovenka à la DvezTri.
Tetovanie nosíme so sebou, zaryté do kože starne s nami, a každý jeho detail odzrkadľuje nielen náš vkus, ale aj vlastnú kožu, ktorá je od jedného tela k druhému jedinečná. Logo Zlatého Bažanta sme preto „položili” na kožu Slovákov. Zlatý Bažant ’73 je totiž súčasťou života mileniálov historicky, ako dedičstvo po rodičoch a starých rodičoch, ale aj súčasným postavením a rôznorodou ponukou.
Hrdosť na niečo naše. Pýcha na to, čo máme radi a čo odzrkadľuje kus z našej minulosti i budúcnosti vrytý priamo v nás. Tetovanie v sebe nesie jasný message-ing, inšpiráciu, umelecký element, a je zároveň silným symbolom hrdosti. Ukázať Bažanta v čistom, aktuálnom a pritom nadčasovom momente a zarezonovať – to je príbeh série printov Zarytý Slovák/Slovenka à la DvezTri.
Zoznam príspevkov
Viktória Babjaková, Eva Petrželová
Nvm to skrátiť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V sérii printov kladieme dôraz na skratky, ktoré sú príznačné pre generáciu mileniálov. Žijeme v rýchlej dobe, kedy máme tendenciu všetko skracovať, urýchľovať a všade hľadať “smart” riešenia, ktorými by sme si cestu uľahčili. Zlatý Bažant ’73 sa tejto dobe síce dokáže prispôsobiť, avšak hrdo si stojí za tým, že niektoré veci si zaslúžia čas a netreba ich proces jednoducho skracovať.
Zoznam príspevkov
Peter Smolko, Patrik Čajko
Máme byť na čo hrdí? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuál vyjadruje kontrast medzi tým, za čo sa slovenská verejnosť všeobecne hanbí a medzi tým, na čo by mala byť hrdá. A to otázkou, ktorej odpoveďou je to dobré, čo Slovensko ponúka, Zlatý Bažant. Decentná kontroverzia v pozadí je pútavá pre mileniálov a generáciu Y.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Ladislav Macko
Focus |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slováci sú právom hrdí na našu prírodu, kultúrne pamiatky či folklór. Ale viete si predstaviť túru, výlet na hrad či folklórny festival bez piva?
Ani my nie. Preto sme Slovákom a Slovenkám upriamili focus na to, na čo zabúdajú byť hrdí. Na Zlatý Bažant.
Ani my nie. Preto sme Slovákom a Slovenkám upriamili focus na to, na čo zabúdajú byť hrdí. Na Zlatý Bažant.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Adrián Mery
Ako spoznáte hrdého slováka? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci poznáme dvojtýždňových hrdých slovákov, ktorí vytiahnu slovenské vlajky až po postúpení zo skupiny. No naozajstný hrdý slovák, si vychutnáva naše úspechy celý rok a chodí za nimi pravidelne do podniku.
Zoznam príspevkov
Anton Dúbravec, Richard Sokol
Čarovné a hrdé Slovensko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pohľad na vrcholky slovenských hôr naozaj dokáže vzbudiť pocit hrdosti na našu krajinu. Sú tu však aj mnohé ďalšie veci, ktoré dokážeme svetu ponúknuť. A slovenské pivo, ktoré chutí niekoľkým generáciám, medzi ne dokonale zapadá.
Zoznam príspevkov
Katarína Sopková, Sabina Lukačová
pyšní na to naše |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight - Na to, čo je v našej krajine unikátne sme patrične pyšní.
Idea - Slováci sú najpyšnejší na našu prírodu a Tatry. Okrem toho však máme v krajine aj ďalší unikát - Zlatý Bažant. Preto tieto dva svety spájame a poukazujeme na to, že máme byť na čo hrdí.
Idea - Slováci sú najpyšnejší na našu prírodu a Tatry. Okrem toho však máme v krajine aj ďalší unikát - Zlatý Bažant. Preto tieto dva svety spájame a poukazujeme na to, že máme byť na čo hrdí.
Zoznam príspevkov
Mario Lapos, Patrik Pavlis
Páv medzi pivami |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant 73 je pivo varené s obrovskou hrdosťou a preto je to pre nás páv medzi pivami. Pýchu, ktorú vkladáme do každej várky prenášame do obrazu v podobe charakteristického chvosta.
Zoznam príspevkov
Patrícia Al-Hadi, Terézis Ščasnovičová
Pozrime sa na to inak |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Že vraj naše pivo za veľa nestojí, ani ktovieako dobre nechutí a vlastne, na čo sa vôbec snažíme, keď inde to robia lepšie. Nuž, možno je to tak. A možno presne naopak.
Zoznam príspevkov
Barbora Nevolníková, Adam Bača
Ležiak hodný kopírovania |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: My Slováci sme už raz takí. Všetko zahraničné je lepšie, ako to, čo máme doma. Aj ak nie je. Preto slovenské pivo podceňujeme, aj keď sa kvalitou viac než vyrovná pivu z exportu.
Napríklad taký Zlatý Bažant 73: je tak vymakaný, že jediné, čo mu chýba k dokonalosti, je jeho fejková verzia. Veď nie nadarmo sa vraví, že imitácia je najvyššou formou lichotenia. Preto je len otázkou času, kedy si v zahraničí všimnú kvalít nášho piva a vytvoria “same, but different” verziu. A možno práve to bude ten impulz, ktorý nám ukáže, že máme doma pivo, na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Napríklad taký Zlatý Bažant 73: je tak vymakaný, že jediné, čo mu chýba k dokonalosti, je jeho fejková verzia. Veď nie nadarmo sa vraví, že imitácia je najvyššou formou lichotenia. Preto je len otázkou času, kedy si v zahraničí všimnú kvalít nášho piva a vytvoria “same, but different” verziu. A možno práve to bude ten impulz, ktorý nám ukáže, že máme doma pivo, na ktoré môžeme byť právom hrdí.
Zoznam príspevkov
Lenka Juhásová, Michael Papcun
Zlatý Pohár |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na českom trhu úspešný ležiak Zlatý Bažant komunikujeme jednoducho ako našu výhru v oblasti piva. Z poháru piva robíme metaforický symbol - zlatý pohár. Využívame športový žargón, ako jazyk udalostí, ktoré v prípade úspechu najviac tmelia a podporujú naše kolektívne sebavedomie.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
Na naše prírodné bohatstvo! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pripíjame na slovenskú prírodu, na ktorú sú Slováci právom hrdí a z ktorej darov sa zrodilo pivo Zlatý bažant.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Barbara Kršková
IDEM SI SVOJE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mileniáli sú tak trochu individualisti, ale rovnako tak spoločensky zodpovední.
1. Sú odvážni. Neboja sa ísť vlastnou cestou, mať svoj názor a štýl.
2. Na rozdiel od generácie svojich rodičov si viac uvedomujú svoj dopad na planétu a snažia sa žiť udržateľnejšie. Preto si čoraz častejšie vyberajú slovenské produkty.
Tieto dve mileniálske stránky spájame v statemente „Idem si svoje“ (robím veci po svojom & idem si slovenské pivo).
Z printu sme urobili vzor pre tradičnú slovenskú krížikovú výšivku, na ktorej môžu mileniáli ukázať udržateľný prístup (upcycling) a zároveň hrdo nosiť svoj statement.
1. Sú odvážni. Neboja sa ísť vlastnou cestou, mať svoj názor a štýl.
2. Na rozdiel od generácie svojich rodičov si viac uvedomujú svoj dopad na planétu a snažia sa žiť udržateľnejšie. Preto si čoraz častejšie vyberajú slovenské produkty.
Tieto dve mileniálske stránky spájame v statemente „Idem si svoje“ (robím veci po svojom & idem si slovenské pivo).
Z printu sme urobili vzor pre tradičnú slovenskú krížikovú výšivku, na ktorej môžu mileniáli ukázať udržateľný prístup (upcycling) a zároveň hrdo nosiť svoj statement.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Vít Zavadil
To najlepšie sa oplatí zdieľať |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Najkrajšími miestami, zážitkami a vecami sa človek hrdo pochváli. Na Slovensku máme takých vecí veľa a Zlatý Bažant medzi ne rozhodne patrí. A to najlepšie sa oplatí zdieľať, nech každý vidí, čo doma máme.
Zoznam príspevkov
Gabriel Jakubkovič, Erik Oravec
Hrdosť, ktorá pretrváva |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: My, Slováci, sme hrdý národ, no len keď na to máme dôvod. Pri úspechoch športovcov vyťahujeme vlajky a počas sprevádzaní zahraničnej návštevy poznáme názvy všetkých kopcov v okolí. Aj keď to na prvý pohľad nevidno, každý z nás v sebe nosí malý kúsok hrdosti.
Práve túto myšlienku sme sa snažili pretaviť aj do vizuálu, kde dôvody na hrdosť síce nevidno hneď, no niekde vo svojom vnútri ich predsa len máme. A možno ich je až toľko, že by nám dokázali prinášať hrdosť, ktorá pretrváva.
Práve túto myšlienku sme sa snažili pretaviť aj do vizuálu, kde dôvody na hrdosť síce nevidno hneď, no niekde vo svojom vnútri ich predsa len máme. A možno ich je až toľko, že by nám dokázali prinášať hrdosť, ktorá pretrváva.
Zoznam príspevkov
Eva Vašíčková, Juraj Figura
Ostalo nám to v rodine |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Poctivá chmelená klasika z Hurbanova má na slovenských rodinných stoloch dlhoročnú tradíciu. Bola na všetkých rodinných oslavách, svadbách, nedeľných obedoch, túrach a nesmela chýbať ani na chatách či stanovačkách.
Vizuálom chceme vyvolať milú spomienku na časy, kedy tento ležiak vznikol a ktoré naša generácia nemôžeme pamätať. Pamätať si môžeme ale listovanie rodinnými fotografiami, ktoré nás vždy prenesú do čias, kedy boli naši rodičia v našom veku. No a dnes? Dnes si môžeme vychutnať chuť sedemdesiat trojky s nimi.
Niektoré veci sa jednoducho nemenia. Niektoré veci ostávajú v rodine.
Vizuálom chceme vyvolať milú spomienku na časy, kedy tento ležiak vznikol a ktoré naša generácia nemôžeme pamätať. Pamätať si môžeme ale listovanie rodinnými fotografiami, ktoré nás vždy prenesú do čias, kedy boli naši rodičia v našom veku. No a dnes? Dnes si môžeme vychutnať chuť sedemdesiat trojky s nimi.
Niektoré veci sa jednoducho nemenia. Niektoré veci ostávajú v rodine.
Zoznam príspevkov
Barbora Melíšková, Patrícia Kanisová
Nevera po slovensky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nekonečné možnosti vo svete mileniálov zapríčinili ich neveru voči slovenskému pivu. Ukážme im, že na kvalitnú chuť piva treba vyzrieť a symbolom vernosti si otvoriť celkom nový typ vzťahu so svetlým ležiakom Bažant '73.
Zoznam príspevkov
Klára Kaňuščáková, Jroslav Varchola
(NE)pravá hrdosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Možno Andyho rodičia boli z Mikovej, Audrina stará mama z Kovariec pri Topoľčanoch a dedko Bon Joviho z Košíc, ale WHO CARES?? Všetci chceme slávnych rodákov, ale asi sa zhodneme, že ich úspechy nemajú nič spoločné so Sloveskom. Buďme hrdí na to pravé slovenské, čím je Zlatý Bažant. Hrdé slovenské pivo.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Pivo z tieňa chutí vždy lepšie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenské pivo je zatienené tým českým. Musíme to však nutne brať ako nevýhodu? Veď pivo z tieňa predsa chutí lepšie.
Zoznam príspevkov
Lucia Polivkova, Silvia Turcerova
VAŠE ŽELANIE JE NAŠÍM LEŽIAKOM |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant plní želania o slovenskom pive a to hneď v dvoch rovinách. Zákazník vždy dostane poctivo varené pivo z lokálnych surovín a značka zároveň každoročne dokazuje skvelú úroveň slovenských ležiakov doma aj v zahraničí. Slovenské ležiaky už dávno nie sú mladšími bratmi českých ležiakov. Vizuálom chceme ukázať, že Zlatý Bažant si plne uvedomuje svoju zodpovednosť v slovenskom pivovarníctve a sľubuje, že bude aj naďalej hrdo plniť želania zákazníkov.
Zoznam príspevkov
Dajana Székelyová, Nikola Truong
Máme čo ponúknuť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Odjakživa vítame vzácne návštevy chlebom a soľou. Na Slovensku máme však aj iné veci, ktorými by sme sa mohli chváliť, vítať nimi cudzincov a pohostiť návštevy. Napríklad slovenské ležiaky.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Čistá kvalita zo Slovenska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight: Každý skutočný fanúšik piva vie, že keď sa dobrý ležiak pije z dobre vyčisteného pohára, zanecháva na ňom po každom odpití krúžok.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Idea: Tento insight teda využijeme, aby sme ukázali, že aj u nás sa robí naozaj dobré pivo a jednoduchou vizuálnou hračkou spojíme znak kvality so znakom typickým pre Slovensko.
Zoznam príspevkov
Tomáš Liszkai, Marek Horváth
Správny Slovák |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovákov spája jedno. Hrdosť na našich športovcov, ktorí získajú medailu. Tento insight sme pretavili do vizuálnej podoby a Slovákom sme odkázali, že na zlato už nemusia čakať.
Zoznam príspevkov
2. PR
Jakub Kováč, Soňa Čásárová
Správy z budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj napriek tomu, že väčšina Slovákov považuje klimatickú krízu za významný problém, majú reálne zelené riešenia malú podporu. Ľudia si konkrétne dôsledky klimatického problému jednoducho nevedia predstaviť. Vytvoríme preto sériu správ z budúcnosti, kde v spolupráci s renomovanými médiami prinesieme články z roku 2072 s realitou, ktorá môže nastať, ak nič neurobíme. Túto silnú emóciu využijeme na komunikáciu grantového programu Nadácie Slovenskej sporiteľne na podporu zelených riešení a inovácií.
Zoznam príspevkov
Patrik Stantien , Patrícia Tomčíková
Zelená štvrť pre lepšiu budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zorganizujeme roadshow promo v jednotlivých mestách, prostredníctvom ktorej ukážeme, ako by to mohlo vyzerať, keby tu bol aplikovaný grantový program pre Lepšiu budúcnosť.
Zoznam príspevkov
Kristína Puškelová BeeContent s.r.o. , Paulína Ščepková
BOL SOM TU: Pre budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý náš krok, každé naše rozhodnutie ovplyvňuje našu budúcnosť a zanecháva stopu v našej
prítomnosti. Ovplyvňuje naše budúce JA. Preto chceme kampaňou BOL SOM TU upozorniť na
minulosť, prítomnosť aj budúcnosť našich činov a aktivít v prírode. Chceme touto kampaňou upozorniť
na aktuálne najväčšie environmentálne problémy Slovenska, ktoré si dokáže všimnúť každý z nás vo
svojom okolí, a priblížiť tak lokálne problémy, ktoré sa nás bezprostredne týkajú. Zároveň chceme
motivovať odbornú verejnosť k tomu, aby využili možnosť tieto problémy postupne riešiť práve
projektami, na ktoré môžu získať dotáciu od Nadácie Slovenskej sporiteľne až do výšky 15 000 €. Naše
komunikačné aktivity zároveň majú odbornej verejnosti poskytnúť aj inšpiráciu na projekty a aktivity,
ktoré môžu realizovať vo svojom okolí a zároveň výsledky z projektov odprezentovať. Teda ukázať, že
BOL SOM TU znamená = dokázal som urobiť niečo pre zelenšiu budúcnosť a nezanechať za sebou
spúšť.
Kreatívny a komunikačný koncept: Vieme, že mnohé obce, starostovia, občianske združenia, školy,
ale aj jednotlivci chcú pomáhať, no možno nevedia kde začať. Práve preto chceme aj prostredníctvom
našej podpornej aktivity - webovej stránky a progresívnej aplikácie - ktorá bude slúžiť na nahlasovanie
aktuálnych environmentálnych problémov na Slovensku, ponúknuť priamo možnosti a aktivity, o ktoré
by sa odborná verejnosť mohla uchádzať. Zároveň by tieto podnety slúžili aj ako komunikačné témy pre
novinárov, či zobrazenie daných miest PRED a PO. V rámci komunikačných aktivít, by sme zároveň
vedeli výzvy rozdeliť na tie, ktoré sú určené odbornej verejnosti a na tie, o ktoré by sa mohla uchádzať
aj široká verejnosť v rámci dobrovoľníctva.
Myšlienkou tohto konceptu je využiť "gamification", pričom po dosiahnutí/splnených určitých výziev, by
daný jednotlivci, mohli byť aj odmenený. Bol by to "geochaging" na environmentálne problémy. V rámci
komunikácie na sociálnych sieťach budú mať influenceri aj verejnosť k dispozícií aj špeciálne stickersi.
Využité komunikačné platformy a nástroje: Media Relations, Webová stránka, Influencer marketing.
prítomnosti. Ovplyvňuje naše budúce JA. Preto chceme kampaňou BOL SOM TU upozorniť na
minulosť, prítomnosť aj budúcnosť našich činov a aktivít v prírode. Chceme touto kampaňou upozorniť
na aktuálne najväčšie environmentálne problémy Slovenska, ktoré si dokáže všimnúť každý z nás vo
svojom okolí, a priblížiť tak lokálne problémy, ktoré sa nás bezprostredne týkajú. Zároveň chceme
motivovať odbornú verejnosť k tomu, aby využili možnosť tieto problémy postupne riešiť práve
projektami, na ktoré môžu získať dotáciu od Nadácie Slovenskej sporiteľne až do výšky 15 000 €. Naše
komunikačné aktivity zároveň majú odbornej verejnosti poskytnúť aj inšpiráciu na projekty a aktivity,
ktoré môžu realizovať vo svojom okolí a zároveň výsledky z projektov odprezentovať. Teda ukázať, že
BOL SOM TU znamená = dokázal som urobiť niečo pre zelenšiu budúcnosť a nezanechať za sebou
spúšť.
Kreatívny a komunikačný koncept: Vieme, že mnohé obce, starostovia, občianske združenia, školy,
ale aj jednotlivci chcú pomáhať, no možno nevedia kde začať. Práve preto chceme aj prostredníctvom
našej podpornej aktivity - webovej stránky a progresívnej aplikácie - ktorá bude slúžiť na nahlasovanie
aktuálnych environmentálnych problémov na Slovensku, ponúknuť priamo možnosti a aktivity, o ktoré
by sa odborná verejnosť mohla uchádzať. Zároveň by tieto podnety slúžili aj ako komunikačné témy pre
novinárov, či zobrazenie daných miest PRED a PO. V rámci komunikačných aktivít, by sme zároveň
vedeli výzvy rozdeliť na tie, ktoré sú určené odbornej verejnosti a na tie, o ktoré by sa mohla uchádzať
aj široká verejnosť v rámci dobrovoľníctva.
Myšlienkou tohto konceptu je využiť "gamification", pričom po dosiahnutí/splnených určitých výziev, by
daný jednotlivci, mohli byť aj odmenený. Bol by to "geochaging" na environmentálne problémy. V rámci
komunikácie na sociálnych sieťach budú mať influenceri aj verejnosť k dispozícií aj špeciálne stickersi.
Využité komunikačné platformy a nástroje: Media Relations, Webová stránka, Influencer marketing.
Zoznam príspevkov
Klára Pavlišinová, Veronika Strončeková
Štafeta #zazelenú |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Východisko
Slovensko má priestor a prostriedky k vytvoreniu krajšej a zelenšej budúcnosti pre ľudí, ktorí sa na jej
budúcnosť tešia, čo vyplýva aj z nedávneho prieskumu Nadácie Slovenskej sporiteľne. Vzniká priestor
k ukázaniu obrovského potenciálu Slovenska k priblíženiu sa tejto myšlienke. Stačí ho len ukázať tým
správnym ľuďom a výzva k zapojeniu sa bude na dosah.
Idea
Štafeta #zazelenú
Štafetový beh je druh športu, kde je pre dosiahnutie víťazstva potrebné zapojenie iných členov tímu a
taktiež vzájomné podávanie štafetového kolíka.
Naša zelená štafeta apeluje k výzve podania zeleného projektu nadácii a zapojenia sa do programu
Grant pre budúcnosť -> čím viac zapojených projektov, tým vyššia šanca prispieť k prosperite
Slovenska a zelenej budúcnosti.
Zelená štafeta však podaním projektov nekončí, je potrebné pokračovať v nej – podať ju ďalšej
generácii a udržovať ju.
Cieľ, Komunikačná stratégia a exekúcia
Vytvorením myšlienky štafeta #zazelenú chceme zapojiť čo najviac organizácií, škôl a komunít do
veľkej spoločnej štafety, ktorú si budú navzájom podávať a šíriť tak myšlienku ďalej, a to
prostredníctvom udalosti štafetového behu v krajských mestách, oslovenia (mikro)influencerov
a odborníkov na danú tému environmentálnych problémov a riešení, využitia vlastných zdrojov
(webová stránka a aplikácia), online kampaní, podcastov a tlačových správ.
Aktívne využívať hashtag #zazelenú, apelovať k jej označovaniu na sociálnych sieťach a šíriť tým
myšlienku pri aktivitách:
- štafetového behu v zmysle „Aj ja som sa zúčastnil štafety #zazelenú..“ a „Aj ty sa zapoj do štafety
#zazelenú..“
- zapojenie škôl v zmysle „Škola XXX sa zapojila do štafety #zazelenú budúcnosť.“
- zapojenie organizácií v zmysle „Aj my sme podali štafetu #zazelenú krajinu.“
- po vymenovaní projektov financovaných grantom v myšlienke „Štafeta #zazelenú pokračuje“.
Udržme si najdlhšiu štafetu #zazelenu, ktorá má zmysel.
Slovensko má priestor a prostriedky k vytvoreniu krajšej a zelenšej budúcnosti pre ľudí, ktorí sa na jej
budúcnosť tešia, čo vyplýva aj z nedávneho prieskumu Nadácie Slovenskej sporiteľne. Vzniká priestor
k ukázaniu obrovského potenciálu Slovenska k priblíženiu sa tejto myšlienke. Stačí ho len ukázať tým
správnym ľuďom a výzva k zapojeniu sa bude na dosah.
Idea
Štafeta #zazelenú
Štafetový beh je druh športu, kde je pre dosiahnutie víťazstva potrebné zapojenie iných členov tímu a
taktiež vzájomné podávanie štafetového kolíka.
Naša zelená štafeta apeluje k výzve podania zeleného projektu nadácii a zapojenia sa do programu
Grant pre budúcnosť -> čím viac zapojených projektov, tým vyššia šanca prispieť k prosperite
Slovenska a zelenej budúcnosti.
Zelená štafeta však podaním projektov nekončí, je potrebné pokračovať v nej – podať ju ďalšej
generácii a udržovať ju.
Cieľ, Komunikačná stratégia a exekúcia
Vytvorením myšlienky štafeta #zazelenú chceme zapojiť čo najviac organizácií, škôl a komunít do
veľkej spoločnej štafety, ktorú si budú navzájom podávať a šíriť tak myšlienku ďalej, a to
prostredníctvom udalosti štafetového behu v krajských mestách, oslovenia (mikro)influencerov
a odborníkov na danú tému environmentálnych problémov a riešení, využitia vlastných zdrojov
(webová stránka a aplikácia), online kampaní, podcastov a tlačových správ.
Aktívne využívať hashtag #zazelenú, apelovať k jej označovaniu na sociálnych sieťach a šíriť tým
myšlienku pri aktivitách:
- štafetového behu v zmysle „Aj ja som sa zúčastnil štafety #zazelenú..“ a „Aj ty sa zapoj do štafety
#zazelenú..“
- zapojenie škôl v zmysle „Škola XXX sa zapojila do štafety #zazelenú budúcnosť.“
- zapojenie organizácií v zmysle „Aj my sme podali štafetu #zazelenú krajinu.“
- po vymenovaní projektov financovaných grantom v myšlienke „Štafeta #zazelenú pokračuje“.
Udržme si najdlhšiu štafetu #zazelenu, ktorá má zmysel.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
INDEX VZDUCHU |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetko ide hore. Zdražovanie teraz rieši úplne každý a preto túto tému využijeme, aby sme získali potrebnú mediálnu pozornosť. Vyhlásime, že po benzíne a plyne zdražie aj tá najdôležitejšia komodita. Vzduch. Pretože čím je naše prostredie znečistenejšie, tým väčším luxusom sa čistý vzduch stáva. A keď to chceme zastaviť, treba podporiť kvalitné eko projekty. Ako najväčšia banka na Slovensku vyvoláme ohlas v médiách tým, že čistý vzduch zaradíme do nášho investičného portfólia. Vytvoríme index vzduchu, ktorého hodnota bude rásť podľa miery znečistenia a klesať podľa počtu prihlásených projektov.
Zoznam príspevkov
Adam Baška, Katarína Šebová
Budúcnosť novej generácie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Budúcnosť je svetlá, je to niečo, z čoho sa tešíme, niečo nádejné a aj Slovenská sporiteľňa si ju privlastnila ako symbol krajších zajtrajškov. A pritom tí, ktorých sa najviac týka, sa jej najviac boja. Klimatická úzkosť je nový pojem, strach o planétu, ktorý postihuje predovšetkým novú generáciu a je medzi mladými extrémne rozšírený. My budeme práve preto naprieč PR kanálmi komunikovať, že sme sa rozhodli konať, pretože každý z nás by sa mal na svoju budúcnosť tešiť.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Jakub Svetlík
Predpoveď budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na Slovensku ešte stále existuje veľa ľudí, ktorí neriešia klimatickú krízu a jej dopad na našu budúcnosť. Pritom si však neuvedomujú, že stavu klímy podriaďujú svoje každodenné fungovanie - prispôsobovaním sa počasiu na nasledujúce dni. Preto Nadácia Slovenskej sporiteľne prináša Predpoveď budúcnosti, v ktorej nepriaznivá predpoveď počasia motivuje ľudí k tvorbe jasnejšej budúcnosti - prostredníctvom Grantu Pre budúcnosť. Ako motiváciu na prihlásenie sa do Grantu Pre budúcnosť využijeme najvážnejší prejav klimatickej krízy - globálne otepľovanie. Bežnú predpoveď počasia - v televízii, v novinách, na internete, v aplikáciách, rádiách a podcastoch doplníme o predpoveď ovplyvnenú globálnym otepľovaním. V druhej fáze kampane na rovnakých miestach odkomunikujeme projekty podporené Nadáciou Slovenskej sporiteľne, ktoré prispievajú k udržateľnejšej budúcnosti - a tým aj k zmierneniu globálneho otepľovania.
Zoznam príspevkov
Soňa Belyusová, Adela Holubčíková
Prírodná rezervácia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Podľa štatistík je v slovenských mestách len 0,6 - 2,7 % mestskej zelene. Je
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
natoľko vzácna, že si ju musíme chrániť. Aby sa zeleň neopotrebovala,
uzatvoríme mestské parky. K bránam osadíme turnikety, pretože vstup do nich
bude možný iba s rezerváciou kvôli obmedzenému počtu ľudí na deň.
V online priestore urobíme to, čo ešte nikto nespravil. Rezervačnú platformu
AIRBNB zaplavíme ponukou parkov z celého Slovenska. Naše PR potlačíme
zapojením známych influencerov, ktorí rozprúdia debatu o Prírodných
rezerváciách aj v tvojom meste. Obmedzíme ľudí v tom, čo berú ako
samozrejmosť. Preto veríme, že emócie Slovákov a dosah influencerov
zarezonuje nielen na sociálnych sieťach, ale taktiež na rôznych komunikačných
kanáloch s pútavými výrokmi:
„Prírodná rezervácia, ktorú je potrebné vopred rezervovať? Ano, je to svetový
unikát, ale to aj naše pomery mestskej zelene k obchodným centrám.”
Obyvatelia miest zistia, že parky sú vybookované na mesiace dopredu. Začnú si
domáhať právo na viac zelene v mestách. A tu prichádza na rad grant od Nadácie
SLSP. Venuje až 250 000 € nápadom na zelenšie mestá. Aby si mohol oddýchnuť
v prírode každý a najmä, kedy sa mu zachce. Je to také jednoduché. Nápad stačí
uverejniť na webe rezervujsibuducnost.sk a peniaze na realizáciu poskytne
Nadácia SLSP. Do hlasovania zapojíme aj samotnú verejnosť, aby si aj oni sami
vybrali, kde budú chcieť tráviť čas.
Zoznam príspevkov
3. Marketers
Zuzana Fraňová, Patrícia Bialončíková
Máte doma celý svet |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V našom príspevku, ktorý predstavuje brief pre kreatívnu agentúru, jasne definujeme požiadavky na vytvorenie imidžovej kampane. Jej cieľom je bližšie predstaviť širšej verejnosti program ENTER, ktorý je organizovaný pod hlavičkou zadávateľa tejto úlohy, Telekomu.
Pri kampani budeme vychádzať a nadväzovať na doterajšiu komunikáciu programu. Chceme naň nielen poukázať, ale aj v cieľovej skupine vyvolať pozitívnu emóciu a chuť zmeniť svet. Prinášame niekoľko návrhov na aktivity, ktoré, veríme, porota ocení výletom do Cannes :)
Pri kampani budeme vychádzať a nadväzovať na doterajšiu komunikáciu programu. Chceme naň nielen poukázať, ale aj v cieľovej skupine vyvolať pozitívnu emóciu a chuť zmeniť svet. Prinášame niekoľko návrhov na aktivity, ktoré, veríme, porota ocení výletom do Cannes :)
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Ivana Masarovičová
ENTERASA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Téma digitálnej gramotnosti je stále pre väčšinu ľudí príliš abstraktná a mnohí si ani nedokážu predstaviť, čo všetko sa pomocou jednoduchých Micro:bitov dá naprogramovať. Poďme im to ukázať netradičným spôsobom.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Telekom predstavuje ENTERASU - prvý rooftop s Micro:bit obsluhou.
Zoznam príspevkov
Nikoleta Nagyova, Ján Krnáč
ENTER : digital |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Žijeme v dobe, kedy sa všetko mení a digitalizuje. Nemôžeme zaváhať a na vlnu digitálneho vzdelávania mládeže musíme naskočiť čo najrýchlejšie. Telekom prináša projekt ENTER, vďaka ktorému to nikdy nebolo jednoduchšie. Ponorte sa spolu s nami do virtuálneho sveta a naučte sa novým zručnostiam hravo. Budúcnosť je :digital.
Zoznam príspevkov
Anton Dúbravec, Michaela Gerbocová
Abeceda budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Veríme, že rozhľadení rodičia, ktorí stíhajú svojim deťom, sú jednou z ciest, ako ich motivovať k budovaniu digitálnych zručností a viesť k lepšej uplatniteľnosti na pracovnom trhu budúcnosti. Preto sme pre nich vytvorili Abecedu budúcnosti, knihu, ktorá im pomôže pochopiť digitálnu dobu, v ktorej žijeme.
Zoznam príspevkov
Filip Kuchar, Paulína Vozárik Zlochová
Digitálna Družina |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po škole o škole - Digitálna Družina je voľnočasová aktivita pre deti všetkých vekových kategórií. Vďaka projektu ENTER a Digitálnej Družine môžete čas využiť zmysluplnejšie. Projekt ENTER prináša digitálnu budúcnosť dnes. Deťom v školských laviciach a aj Vám, do vášho mobilného micro:sveta, ktorý držíte v ruke aj teraz.
Zoznam príspevkov
Nikola Lajchová, Katarína Kadlecová
Digitálny festival budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: 3. Digitálny festival budúcnosti
Je nadstavbovým projektom imageovej kampane. Využíva potenciál obľúbeného festivalu Pohoda, ktorý stiera vekové a rodové rozdiely. Je efektívnou formou komunikácie z hľadiska zásahu cieľovej skupiny, viditeľného prepojenia na značku ako aj PR potenciálu a potenciálu šírenia cez sociálne siete. Offline eventom priblížime digitálny projekt prostredníctvom reálnej skúsenosti.
Je nadstavbovým projektom imageovej kampane. Využíva potenciál obľúbeného festivalu Pohoda, ktorý stiera vekové a rodové rozdiely. Je efektívnou formou komunikácie z hľadiska zásahu cieľovej skupiny, viditeľného prepojenia na značku ako aj PR potenciálu a potenciálu šírenia cez sociálne siete. Offline eventom priblížime digitálny projekt prostredníctvom reálnej skúsenosti.
Zoznam príspevkov
4. Film
Tomáš Uličný, Adam Bázlik
Jasne a férovo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cez zdanlivo absurdný, schválne gýčový a amatérsky pôsobiaci film poukazujeme na riziko nezmyselnosti výstupov agentúr, vyplývajúceho z nezmyselných / zle zadaných tendrových zadaní.
Zoznam príspevkov
Ivana Viteková, Lukáš Krist
Čunder |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tendre, ktoré sú zdĺhavé, majú veľa kôl a je na ne málo času, nie sú férové. Aj keď my kreatívci sme zvyknutí pracovať pod časovým tlakom, spravidla sa nakoniec každý stres na kvalite výstupov podpíše. Takže voľné večery, a predovšetkým víkendy, si všetci určite zaslúžime.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Petra Stanová
Tender na úrovni |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Neprofesionálne vyhlásený tender škodí hlavne samotnému zadávateľovi. Z pohľadu agentúr pôsobí zadávateľ nekompetentne a vzniká tak chaos najmä v oblasti komunikácie, čo smeruje k postupnému znižovaniu kvality výstupov. Iniciatíva férový tender pomáha zadávateľom tender správne uchopiť a neklesnúť tak na nižšiu úroveň.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Herceg
Paranormal Activity |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight:
Neférovo nastavené podmienky tendrov, nedostatočné briefy a priveľa pozvaných agentúr. To všetko sťažuje prácu ľuďom v reklame. Tí sú často nútení zostávať v práci do neskorých nočných hodín.
Idea:
Že práca na tendroch nie je normálna nočna aktivita ukazujeme pomocou spotu s popkultúrnym odkazom na známu filmovú sériu Paranormal Activity. Celých 60 sekúnd sa nesie v atmosfére napätia, ale skutočné strašidelný záber príde až na záver.
Neférovo nastavené podmienky tendrov, nedostatočné briefy a priveľa pozvaných agentúr. To všetko sťažuje prácu ľuďom v reklame. Tí sú často nútení zostávať v práci do neskorých nočných hodín.
Idea:
Že práca na tendroch nie je normálna nočna aktivita ukazujeme pomocou spotu s popkultúrnym odkazom na známu filmovú sériu Paranormal Activity. Celých 60 sekúnd sa nesie v atmosfére napätia, ale skutočné strašidelný záber príde až na záver.
Zoznam príspevkov
Michal Janči, Marcel Meluš
Komunikujme férovo! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Férová komunikácia je ako v osobných, tak aj pracovných vzťahoch základ. Ak poznáme vopred všetky podstatné skutočnosti a komunikujeme medzi sebou otvorene, vieme predísť vzájomnému nepochopeniu a zbytočnému mrhaniu svojím časom, potenciálom či energiou.
Zoznam príspevkov
Mário Puzder, Marián Dudič
Tender benger |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Projekt zobrazuje výhody využitia férového tendru, vďaka jeho výhodám môžu ľudia žiť zdravšie, spokojnejšie s menším stresom.
Zoznam príspevkov
Katarína Chudá, Martin Luther
Pripraviť sa, pozor, STOP! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre výhru v súťaži sú ľudia ochotní obetovať veľa času a úsilia. No niekedy ich zabrzdia vyššie sily a snaha, tvrdá práca a príprava nestačia.
Zoznam príspevkov
5. Media
Natália Borsányiová, Martin Piteľ
Vymeň online za offline |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaňou sa prihovárame cieľovke prirodzeným spôsobom na rôznych miestach. Športovcov zachytíme najmä tam, kde športujú a nešportovcov predovšetkým pri vode alebo na internátoch. A všetkých naraz na online platformách.
Zoznam príspevkov
Dominik Mlynarčík, Denisa Slobodová
#somINactive |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom našej kampane je motivovať mladých aby zahodili ostych a išli
cvičiť na nové športoviská, bez ohľadu na to v akej sú fyzickej
forme. Pretože zdravý životný štýl je IN. A čo majú mladý radšej ako výzvy?
Vytvorili sme Challenge zaobalenú do slovnej hračky -
Som IN-active, ktorá bude inkluzívna a dokáže ju splniť
každý. Aktivujeme tak nielen športovcov, ktorí vedia, že
byť v pohybe je “IN”, ale aj tých, ktorí sú “inactive” a
cvičiť sa len odhodlávajú.
Špeciálkou kampane je unikátne NFT, ktoré dostane každý, kto výzvu dokončí.
cvičiť na nové športoviská, bez ohľadu na to v akej sú fyzickej
forme. Pretože zdravý životný štýl je IN. A čo majú mladý radšej ako výzvy?
Vytvorili sme Challenge zaobalenú do slovnej hračky -
Som IN-active, ktorá bude inkluzívna a dokáže ju splniť
každý. Aktivujeme tak nielen športovcov, ktorí vedia, že
byť v pohybe je “IN”, ale aj tých, ktorí sú “inactive” a
cvičiť sa len odhodlávajú.
Špeciálkou kampane je unikátne NFT, ktoré dostane každý, kto výzvu dokončí.
Zoznam príspevkov
Alexandra Jánošíková, Peter Holán
NIE JE ČAS NA VÝHOVORKY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: "Tá dnešná mládež" je dnes vnímaná ako stratená generácia so zapichnutým nosom v mobile, bezprízorne sa pohybujúca po nákupných centrách. My si myslíme opak. Dnešnú mládež vnímame ako cieľavedomú generáciu, ktorú je však potrebné dostatočne motivovať a odchytiť v prirodzenom prostredí. Preto sme sa rozhodli ukázať vám, ako sa môže aj nákupné centrum stať bránou k láske k športu.
Navrhovanou mediálnou stratégiou chceme odbúrať najzásadnejšie bariéry cieľovej skupiny, ktoré vyplývajú z krátkeho prieskumu realizovaného 28.3.2022 pri príležitosti účasti v súťaži Young Lions, vytvoriť ideálne podmienky, ktorými predídeme všetkým výhovorkám a nenásilne motivovať k účasti na športoviskách.
Navrhovanou mediálnou stratégiou chceme odbúrať najzásadnejšie bariéry cieľovej skupiny, ktoré vyplývajú z krátkeho prieskumu realizovaného 28.3.2022 pri príležitosti účasti v súťaži Young Lions, vytvoriť ideálne podmienky, ktorými predídeme všetkým výhovorkám a nenásilne motivovať k účasti na športoviskách.
Zoznam príspevkov
Peter Funka, Peter Povyšil
Zastávky na cvičenie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hlavnou úlohou Zastáviek na cvičenie je búranie bariér, ktoré bránia väčšine ľudí cvičiť na mestských športoviskách. Či už je to fyzická (je to ďaleko, nemám na to čas) alebo mentálna nedostupnosť (hanbím sa, neviem ako na to) - Zastávky riešia oba tieto problémy. Branding električky, ktorá chodí popri nich a zapojenie ambasádorov pomôže odbúrať všetky tieto bloky a navnadí na strávenie času na týchto a ďalších športoviskách.
Zoznam príspevkov
Andrea Čanigová, Martina Brindzová
#CSOBGLOWUP |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ževraj mladí sa nehýbu? OMYL. Mladí sa hýbu veľa a radi a vďaka ČSOB majú na to v Bratislave o pár pekných miest viac.
Základným poznávacím znakom tejto generácie je to, že ide prevažne o školopovinných ľudí. Teda ich sezonalita je vo veľkom ovplyvnená fázami školského roka a práve obdobie konca prázdnin a začiatku školského roka je čas kedy venujú extra pozornosť svojmu zovňajšku a chcú sa páčiť.
Pre ČSOB teda využijeme toto momentum v kombináciu s obľúbenými Glowup výzvami. ČSOB ako odborník na glowup (keďže zrenovoval nevyužité priestory na moderné cvičiská) bude pozývať mladých na organizované cvičenia. Tieto vedené cvičenia na nových športoviskách, sa stanú miestom stretávania kamarátov, a budovania fyzického a duševného zdravia.
Základným poznávacím znakom tejto generácie je to, že ide prevažne o školopovinných ľudí. Teda ich sezonalita je vo veľkom ovplyvnená fázami školského roka a práve obdobie konca prázdnin a začiatku školského roka je čas kedy venujú extra pozornosť svojmu zovňajšku a chcú sa páčiť.
Pre ČSOB teda využijeme toto momentum v kombináciu s obľúbenými Glowup výzvami. ČSOB ako odborník na glowup (keďže zrenovoval nevyužité priestory na moderné cvičiská) bude pozývať mladých na organizované cvičenia. Tieto vedené cvičenia na nových športoviskách, sa stanú miestom stretávania kamarátov, a budovania fyzického a duševného zdravia.
Zoznam príspevkov
MIchaela Chovancová, Lenka Krištofová
Modré mosty |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako „rozhýbať“ online generáciu v rozličnom veku a s rôznorodými záujmami?
Ich športové rozhodnutia sú spontánne a dejú sa cez krátke instant messages.
KOMUNIKAČNÁ IDEA MODRÉ MOSTY:
ČSOB športovisko sa rozsvieti namodro a stane sa instant notifikáciou, na ktorú je cieľovka zvyknutá, keď ide športovať.
Ich športové rozhodnutia sú spontánne a dejú sa cez krátke instant messages.
KOMUNIKAČNÁ IDEA MODRÉ MOSTY:
ČSOB športovisko sa rozsvieti namodro a stane sa instant notifikáciou, na ktorú je cieľovka zvyknutá, keď ide športovať.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Sneakerhead Conditioner |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí milujú tenisky. Tí praví sneakerheads majú plný šatník fakt skvelých kúskov - akurát ich zatiaľ používajú len na bežné nosenie. My ich vyzveme, nech si obujú svoje Air Maxy a Lebrony a idú s nimi robiť to, na čo boli stvorené: športovať. A aby si ich pri športe nezničili, vytvoríme pre nich ochranný sprej, ktorý poslúži ako netradičné médium pre komunikáciu ČSOB športovísk. V dobrej kondícii tak budú tenisky a zároveň aj tí, čo ich nosia.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
Začať je ľahké |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pri cvičení je najťažšie začať. Avšak často stačí urobiť aj malý prvý krok, ktorý naštartuje poriadny tréning.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Našim cieľom je mladým ľudom v Bratislave uľahčiť prvý krok a ukázať, že začať je jednoduché. Dosiahneme to tak, že prepojíme momenty z bežného dňa na začiatok tréningu, ktorý navedieme zakončiť na jednej z nových ČSOB tréningových zón.
Zoznam príspevkov
Roman Parak, Tomáš Račák
ČSOB RESPAWN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: When promoting newly built sportsgrounds you would naturally target healthy lifestyle enthusiasts, but we did the exact opposite. We believe such people would discovery it anyway and decided to target young adults 16-24, who exercise rarely or not at all. What these people have in common? They play games in their free time instead of exercising, hence we created ČSOB Respawn challenge where we tried to connect gaming and exercising, so gamers find it appealing instead of appalling.
Zoznam príspevkov
Lucia Ághová, Kristína Cedulová
sPORToviska |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Motivácia mladej generácie do športových aktivít na novovzniknutých športoviskách prostredníctvom zapojenia sa do športovej výzvy #odmakajsiodmenu
Zoznam príspevkov
Tatiana Oravská, Bibiána Hajdanyová
#outdoorsCSOB |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň prezentuje nové športoviská cieľovej skupine, a tou sú mladí ľudia od 16 do 24 rokov z Bratislavy. Rovnako ich chce vyzvať k aktívnemu spôsobu života a chytľavou formou im povedať, aby využívali novootvorené športoviská.
Stavali sme na tom, že mladí ľudia majú radi prekvapenia, dynamiku, nové miesta a zbieranie zážitkov. V poslednom čase sa však viditeľnejšie presunuli do online priestoru. Oba tieto aspekty sme využili pri návrhu kampane - je na nich založená ako kreatívna idea, tak aj stratégia.
Kampaň je primárne vystavaná v online priestore aj s využitím lokálnych nástrojov ako je SMS marketing či reklamné plochy na vybraných miestach a fitness centrách v Bratislave. Je rozdelená na 2 časové obdobia - pred a po podujatí. Na začiatok mladých prilákame úvodnou sériou 3 promo videí, ktoré ich budú tajomne pozývať na 3 eventy konajúce sa v 1 deň na 3 športoviskách. Po podujatí ich budeme oslovovať na ČSOB platformách a cez fitness influencera.
Stavali sme na tom, že mladí ľudia majú radi prekvapenia, dynamiku, nové miesta a zbieranie zážitkov. V poslednom čase sa však viditeľnejšie presunuli do online priestoru. Oba tieto aspekty sme využili pri návrhu kampane - je na nich založená ako kreatívna idea, tak aj stratégia.
Kampaň je primárne vystavaná v online priestore aj s využitím lokálnych nástrojov ako je SMS marketing či reklamné plochy na vybraných miestach a fitness centrách v Bratislave. Je rozdelená na 2 časové obdobia - pred a po podujatí. Na začiatok mladých prilákame úvodnou sériou 3 promo videí, ktoré ich budú tajomne pozývať na 3 eventy konajúce sa v 1 deň na 3 športoviskách. Po podujatí ich budeme oslovovať na ČSOB platformách a cez fitness influencera.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
MADE FOR SPORT - tenisky, ktoré ťa vezmú na športovisko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako zatraktívniť novootvorené športoviská v očiach večne znudenej bratislavskej mládeže? V našej kampani zistia, že majú k športu oveľa bližšie, než sami čakali. Jordany na basket, Nike airmax na beh, Adidas ultraboost na fitness… mladým ukážeme, na čo skutočne slúžia ich ikonické kúsky a pošleme ich vyskúšať si ich skutočný účel na naše športoviská od Nadácie ČSOB. Využijeme k tomu moment, ktorý v nich vzbudzuje najväčší excitement - doručenie nových tenisiek.
Zoznam príspevkov
Sandra Žamborová, Petra Molnárová
Filtruj pohyb |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Chceme ukázať, že práve online priestor vie mladých naviesť k tomu, aby sa zaujímali o šport a svoje zdravie a následne tak prostredníctvom sociálnych sietí inšpirovali aj iných. Využijeme na to formu, ktorá je im blízka - filtre, challenge a sociálne siete. Cvičením mladí urobia niečo prospešné nielen pre seba, no môžu tým prispieť na dobrú vec.
Zoznam príspevkov
Patrícia Reichlová, Kristián Ondriš
Mladí sú lemry |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To, že je pohyb prospešný už mladí vedia a počúvajú to asi častejšie ako by chceli. Preto sme sa rozhodli ísť na to opačnou cestou a k aktivite ich vyprovokovať. Dáme mladým konečne možnosť starším dokázať, že nie sú lemry.
Zoznam príspevkov
Andrea Vargová, Sabina Šimková Šimková
Preži to POD MOSTOM |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: "Preži to pod mostom!" je komunikačný koncept, ktorý Bratislavčanov zbaví predsudkov voči zónam pod mestom a z nových workoutových ihrísk spraví the next hot thing. Využitím jednoduchých komunikačných kanálov dokážeme zasiahnuť nielen našu cieľovú skupinu, ale drvivú väčšinu zvedavých a športu-chtivých obyvateľov hlavného mesta.
Zoznam príspevkov
Dominika Paučová, Diana Lauková
Začni od seba a začni už dnes! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hlavnou časťou kampane je športová výzva pre stredoškolských a vysokoškolských študentov, ktorá sa zameriava aj na ochranu životného prostredia. Jediným z bodov je aj rozšírenie povedomia o novovybudovaných športoviskách v Bratislave, v čom nám pomôže prevažne online priestor a influeceri, ktorí sú našou cieľovou skupinou najviac vyhľadávaní.
Zoznam príspevkov
Laura Letašiová, Alžbeta Čierťaská
“Suit up” Find your new skin - L.A.B. Media |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prepojenie entertainment media a športových aktivít prostredníctvom digitálnej módy a AR.
“Suit up” Find your new skin by L.A.B. Media
“Suit up” Find your new skin by L.A.B. Media
Zoznam príspevkov
6. Design
Vladimír Krajčovič, Gabriela Križanová
We Take Care of U |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our idea is strongly connected with 3 words - protection & care & love. Those are three main things that are really important for every human being - especially for Ukrainian refugees.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
The design approach is inspired by clear Ukraine colors and a sense of optimism and caring as a central part of identity.
The logo is supported with strong key messages and dynamic visual communication.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Lukáš Jurák
Gesture of solidarity |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ukrajinci, ktorí prichádzajú na Slovensko potrebujú čo najprehľadnejšie informácie
o svojich možnostiach. Každá organizácia na pomoc vojnovým utečencom má však svoje vlastné logo, čím vzniká chaos. Spojením ukrajinského štátneho symbolu trojzubca a medzinárodného symbolu mieru sme vytvorili unikátne gesto, ktoré sa stane zástupným
symbolom pomoci Slovenska utečencom, ktorých postihla vojna na Ukrajine.
o svojich možnostiach. Každá organizácia na pomoc vojnovým utečencom má však svoje vlastné logo, čím vzniká chaos. Spojením ukrajinského štátneho symbolu trojzubca a medzinárodného symbolu mieru sme vytvorili unikátne gesto, ktoré sa stane zástupným
symbolom pomoci Slovenska utečencom, ktorých postihla vojna na Ukrajine.
Zoznam príspevkov
Mário Lapoš, Michal Nagy
Hranica, ktorá spája |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V koncepte rozvíjame myšlienku, že hranica nie je iba niečo čo vymedzuje, alebo oddeľuje, ale aj miesto, ktoré v čase vojny spája. Slovensko-ukrajinská hranica je preto symbol našej pomoci Ukrajine.
Zoznam príspevkov
Karolína Čuková, Patrícia Kanisová
Celá krajina pre Ukrajinu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Celé Slovensko sa snaží už viac ako mesiac pomôcť Ukrajincom v núdzi. Pomoc prichádza neustále a v rozličných podobách. Čo však zostáva rovnaké, je solidarita a ochota Slovákov a odhodlanie, vytrvalosť a nádej Ukrajincov. Návrh na symbol zastrešujúci všetky aktivity zamerané na pomoc je spojením toho, čo predstavujú oba národy.
Zoznam príspevkov
Katarína Mišáková, Hana Krupová
Ako doma |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovákom sa aktuálne darí dokazovať Ukrajincom svoju empatiu prostredníctvom organizovanej pomoci. Väčšinu z utečencov tvoria ženy a deti, na ktoré primárne komunikujeme touto značkou. Chceme aby im u nás bolo dobre a aby sa tu cítili ako doma.
Zoznam príspevkov
Viktória Babjaková, Marianna Babjaková
Spájame sa pre Ukrajinu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po vypuknutí vojny na Ukrajine sa na Slovensku, aj vo svete stala silná vec – drvivá väčšina spoločnosti sa spojila v pomoci ľuďom či už utekajúci do bezpečia alebo bojujúci o slobodu vlastnej krajiny. Preto sme metaforu spojenia, prepájania či zapájania sa zvolili ako hlavný motív pri tvorbe symbolu, ktorý bude jednotne označovať solidaritu a pomoc statočným Ukrajinkám a Ukrajincom.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Veronika Holásková
Sunfollowers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vojna so sebou prináša smútok a strach. Týchto negatívnych emócii už majú Ukrajinci utekajúci z krajiny dosť. My ich privítame žiarivými kvetmi a povzbudíme ich, aby mali hlavy vždy otočené k slnku.
Zoznam príspevkov
Veronika Hesková, Bruno Húska
Ahoj, Ukrajina |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvorili sme symbol, zjednocujúci všetky organizácie, ktoré pomáhajú Ukrajine. Chceme, aby značka k utekajúcim z Ukrajiny prehovárala jasne, zrozumiteľne, ich rodným jazykom. Mala by v nich vyvolať pocit, že sú naši priatelia a sú na Slovensku vítaní.
Zoznam príspevkov
Patrik Jurík, Nina Čepková
Slávik |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Sprievodca pre utečencov z ukrajiny.
Zoznam príspevkov
7. Digital
Denis Rak, Adam Holán
ICH ZAJTRAJŠOK JE NA TEBE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prečo by si mali ľudia, ktorí chcú darovať finančné prostriedky vybrať práve nás? Celý proces rozhodovania je zakorenený hlboko v našom mozgu a preto sa rozhodujeme a sympatizujeme so značkou alebo spoločnosťou najmä na základe postoja, ktorý je podobný nášmu. Zanalyzovali sme si našu ideálnu persónu a jej možné pochybnosti a prekážky sme premenili na príležitosti.
Zoznam príspevkov
Erik Podmanicky, Martin Klinko
Tvoj príspevok pomáha |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prispievajúci chcú vidieť konkrétny dôsledok/dosah ich pomoci. Preto je cieľom práce publiku priblížiť konkrétne osoby pôsobiace na rôznych pozíciách v rámci organizácie. Ukázať ich profesne aj ľudsky, aby sledujúci s nimi lepšie nadviazal vzťah. Takto im priblížime ich fungovanie a spolu s finančnou pomocou sa tak prispievajúci stáva partnerom myšlienky a chodu Mareena organizácie.
Zoznam príspevkov
Zuzana Martiniaková, Adam Baška
Nájdime spoločnú reč |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Drvivá väčšina cudzincov prichádzajúcich na Slovensko neovláda našu reč. A tak sa dorozumievajú ako len vedia - rukami-nohami a gestami. Toto dobre poznáme aj my, Slováci pri návšteve zahraničných krajín a práve toto dorozumievanie sa gestami nám pomôže nájsť spoločnú reč pri ťažkej spoločenskej téme.
V komunikácii si zoberieme práve gestá a náročné dorozumievanie sa akousi pantomímou, aby sme ukázali, aké to majú často cudzinci u nás ťažké. Pomôže nám pri tom wording Nájdime spoločnú reč, ktorý hovorí jednak o snahe integrovať utečencov a naučiť ich náš jazyk ako aj o výzve, aby sme sa pri polarizujúcej téme utečencov spojili a pomohli tým, ktorí potrebujú. Cez túto silnú emóciu vyzveme našu cieľovú skupinu k pomoci a pravidelnému darcovstvu.
V komunikácii si zoberieme práve gestá a náročné dorozumievanie sa akousi pantomímou, aby sme ukázali, aké to majú často cudzinci u nás ťažké. Pomôže nám pri tom wording Nájdime spoločnú reč, ktorý hovorí jednak o snahe integrovať utečencov a naučiť ich náš jazyk ako aj o výzve, aby sme sa pri polarizujúcej téme utečencov spojili a pomohli tým, ktorí potrebujú. Cez túto silnú emóciu vyzveme našu cieľovú skupinu k pomoci a pravidelnému darcovstvu.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Marek Uličný
DOBROFOND |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej zložitej dobe plnej negativity sú určité témy háklivejšie ako iné. Práve téma cudzincov na Slovensku je jednou z nich. Ak od Slovákov chceme, aby im finančne pomohli, musíme to spraviť bez prekážok, bez zložitých mechaník a najmä bez zbytočných negatívnych emócií. V našom prístupe sa na cudzincov nebudeme pozerať ako na ekonomickú záťaž, ale ako na investíciu. Klub Mareena v spolupráci s najobľúbenejšou bankovou appkou predstavujú Dobrofond, sporenie, ktoré obohacuje slovenskú spoločnosť.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.
Uľahčíme ľuďom prispievanie skrz populárne digitálne fin-tech riešenie - percentuálne sporenie z platieb. Kampaň doplníme aj o ďalšie kanály, na ktorých budujeme prepojenie a ukazujeme príbehy úspešných cudzincov na Slovensku. Pretože cudzinec = investícia do funkčnej spoločnosti.
Zoznam príspevkov
Natália Šebová, Jakub Mikula
Každým gʉestom sme si menej cudzí |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dlhodobé darcovstvo si vyžaduje dlhodobé riešenie. Strata kontaktu s darcami a slabá informovanosť o využití ich darov prináša aj ich stratu. Vďaka unikátnej micro-social network GɄEST LIST KLUBU M na platforme Discord prinášame darcom možnosť byť priamou súčasťou toho, čo organizácia robí. Pretože mikrokomunity sú budúcnosťou sociálnych sietí.
Zoznam príspevkov
Marek Bačík, Matej Benček
Takí ako my |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nápad je postavený na kontraste medzi tým, kým sú ľudia vo svojich domovinách a tým, že u nás sú len cudzinci. Pričom sú často takí ako my, sú nám blízki a blízkych radi obdarovávame.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Ladislav Macko
Blabla |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Utečenci musia prekonávať prekážky neustále. Žiaľ, ani po príchode do bezpečia cudzej krajiny sa horor nekončí.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Jakub Svetlík
Zoznám sa s Mareenou |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Postoj Sloveniek a Slovákov k neznámym cudzincom je väčšinou odmietavý. To však neplatí na zoznamkách, kde sú pre nich naopak nevšední a atraktívni. Preto predstavujeme kampaň Zoznám sa s Mareenou, ktorá hacknutím zoznamovacej appky pomáha nájsť lásku k pomoci druhým.
Zoznam príspevkov
Oľga Janíková, Katarína Dančová
STEP BY STEP |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Klub M má veľký potenciál vybudovať stabilnú komunitu pravidelných darcov, pretože práve komunita tohto klubu v ľuďoch vyvoláva pocit spolupatričnosti, že urobili dobrý skutok a zároveň môžu čerpať z výhod členstva.
Stačí keď sa nájdu dobročinní ľudia, ktorí sú si vedomí, že sa dajú peniaze míňať aj na lepšie účely a budú mať záujem šíriť dobro ďalej.
Stačí keď sa nájdu dobročinní ľudia, ktorí sú si vedomí, že sa dajú peniaze míňať aj na lepšie účely a budú mať záujem šíriť dobro ďalej.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Dobré zvyky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cudzinci, ktorí prišli na Slovensko, sa musia učiť kopec nových zvykov. Ale Slováci sa žiadne nové zvyky učiť nechcú. Aby sme ich motivovali k pravidelnému prispievaniu, napojíme sa na už existujúci digitálny zvyk: pravidelné mesačné platby za služby, z ktorých množstvo vôbec nevyužívajú. Tie zbytočné im pomôžeme zrušiť a vyzveme ich, aby ušetrené peniaze radšej venovali na dobrú vec.
Zoznam príspevkov
Hugo Paulíny , Tomáš Ščipák
Jazyková bariéra |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čo sa vás pýta či nie ste robot a používa to denne 60 000 000 ľudí?
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Gabriel Jakubkovič
Spájame svety pekným gestom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia majú dlhodobú motiváciu prispievať na veci, ktorým veria, ak sú ich priamou súčasťou. Cez benefit samotného Klubu M dávame prispievateľom jedinečnú možnosť sadnúť si za stôl s ľuďmi z iného sveta. Výmenou za ich pekné gesto.
Zoznam príspevkov
Petra Barčáková, Marek Krištof
CESTUJ NECESTUJ |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cestovanie bolo a vždy bude zdrojom mnohých obohacujúcich zážitkov. Mnohokrát však naše cestovateľské sny sú obmedzené vonkajšími vplyvmi, na ktoré nemáme úplne dosah. Krajiny, ktoré by sme radi navštívili a zažili ich autentickosť, nemôžeme navštíviť. Dôvodom mohla byť nielen globálna pandémia ale aj zložitá politická situácia, nedôvera v bezpečnosť krajiny alebo finančný budget pre exotickú dovolenku. Kreatívna idea CESTUJ-NECESTUJ odkomunikuje alternatívu k spoznávaniu cudzích krajín, a to prostredníctvom cudzincov, ktorý svoju kultúru priniesli so sebou k nám.
Zoznam príspevkov
Anton Dúbravec, Monika Želasková
Kartičku máme? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využívame paralelu s bežnými vernostnými klubmi, ktorých členmi sa stávame pravidelne. Ten náš je však iný, pretože okrem výhod dokáže pomáhať. Jeho symbolom sa stane členská karta a notoricky známe zvolanie "Kartičku máme?".
Zoznam príspevkov
Karolína Čuková, Patrícia Kanisová
Odtrhni si |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prispievať na dobrú vec je jednoduchšie, ako si veľa z nás myslí.
Stačí iba presmerovať niekoľko nepotrebných mesačných výdajov na to správne miesto.
Kampaň Odtrhni poukazuje na to, že vám príspevok na dobrú vec môže ušetriť aj zopár starostí navyše.
Stačí iba presmerovať niekoľko nepotrebných mesačných výdajov na to správne miesto.
Kampaň Odtrhni poukazuje na to, že vám príspevok na dobrú vec môže ušetriť aj zopár starostí navyše.
Zoznam príspevkov
Katarína Sopková, Sabina Lukačová
Slippers |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insightom je, že utečenci museli opustiť svoju krajinu, rodinu, svoj domov. Mnohí Slováci ich však odsudzujú a nechcú prijať aj napriek tomu, že nikdy nechodili v ich topánkach. Práve preto sme sa rozhodli ako nosnú formu komunikácie využiť topánky, ktoré nám najviac charakterizujú domov, o ktorý prišli.
Zoznam príspevkov
Michal Porubovič , Lukáš Jurák
Som tu naozaj DOMA? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia, ktorí migrujú do cudzích krajín sa ťažšie začleňujú do spoločnosti. Aj keď sa im podarí nájsť prácu alebo bývanie, ostáva im otázka „Som tu naozaj doma?“. Organizácia MAREENA im na túto otázku dokáže odpovedať tým, že im pomôže rýchlejšie začlenenie do spoločnosti. Nedokážu to však bez pravidelných podporovateľov.
Zoznam príspevkov
Michaela Reichová, Matej Oškerský
NIE JE TO 1DNO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nie je to 1dno, čo sa deje okolo nás... Nie je to 1dno, kam investuješ... Nie je to 1dno číslo... A takto by sme mohli pokračovať do nekonečna. Čo tak zamyslieť sa nad tým, čo nám, našej rodine a deťom priniesie dlhodobý výnos? Lebo naše rozhodnutia a každodenné činy nie sú 1dno.
Zoznam príspevkov
Alica Mravcová, Klaudia Šútorová
ZA DOBRÉ (NE)ČAKAJ DOBRÉ |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hoci je nedôverčivosť u Slovákov zakorenená hlboko vo vnútri, občianske združenie Mareena nestráca nádej a snaží sa to zmeniť. Prichádza s klubom M, vďaka ktorému budú pravidelní prispievatelia vidieť kam peniaze putujú a navyše na tom sami získajú. Preto sme pripravili online komunikačnú kampaň ZA DOBRÉ ČAKAJ DOBRÉ, ktorá je transformáciou slovenského príslovia ZA DOBRÉ NEČAKAJ DOBRÉ, pričom symbolicky naznačuje prerod Slovákov.
Zoznam príspevkov
Linda Oršulová, Lukáš Lukonič
Spoločnosť, aká tu ešte nebola |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mareena je občianske združenie, ktoré mení inklúziu cudzincov a tým aj celé Slovensko k lepšiemu. V konkurencii iných neziskoviek to má však ťažké. Ako sa odlíšiť a vyzbierať prostriedky na svoje fungovanie?
Infiltrujeme sa na crowfundingové platformy, kde za normálnych okolností zbierajú prostriedky začínajúce firmy a startupy a prídeme so zbierkou na Spoločnosť, aká tu ešte nebola. Spoločnosť, ktorá bude inkluzívnejšia, tolerantnejšia a priateľskejšia voči cudzincom.
Infiltrujeme sa na crowfundingové platformy, kde za normálnych okolností zbierajú prostriedky začínajúce firmy a startupy a prídeme so zbierkou na Spoločnosť, aká tu ešte nebola. Spoločnosť, ktorá bude inkluzívnejšia, tolerantnejšia a priateľskejšia voči cudzincom.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Rudolf Sakač
PREKRIČ DEZOLÁTA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Menšina dezolátov, ktorá okolo seba robí krik, vytvára slušnej väčšine na Slovensku v očiach (alebo ušiach) utečencov zlú vizitku. My dávame náladu v spoločnosti na pravú mieru a miesto veľkohubých rečí nechávame hovoriť činy. Prispievanie na pomoc gamifikujeme, a tak vyzývame cieľovku s jasným názorom a spájame ju do klubu.
Zoznam príspevkov
Patrik Jurík, Nina Čepková
Klub M - Predplatné, ktoré má zmysel |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: S láskavým humorom pripomenieme nezmyselné predplatné, na ktoré padá prach a predstavíme predplatné, ktoré má zmysel a pomáha.
Zoznam príspevkov
Filip Kuchar, Paulína Vozárik Zlochová
Dočkaj času |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Niekedy skratky neexistujú a veci potrebujú čas. Mareena v spolupráci s vybranými umelcami prinesie svojim prispievateľom unikátne umelecké dielo v limitovanom počte kusov, na ktoré si počkajú. Rovnako ako ľudia hľadajúci si nový domov v cudzej krajine.
Zoznam príspevkov
Filip Ščigulinský, Pavol Molnár
Ako doma |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre úspešný štart Klubu M sme pripravili kampaň s názvom “Ako doma” v digitálnom priestore, ktorej cieľom bude poukázať na daný spoločenský problém, získať a motivovať darcov k pravidelnej podpore.
Ideou kampane je ukázať, že cieľom pomoci nie je len pomoc s pokrytím základných životných potrieb cudzinov, ale aj ich prijatie do komunity a budovanie vzťahov.
Ideou kampane je ukázať, že cieľom pomoci nie je len pomoc s pokrytím základných životných potrieb cudzinov, ale aj ich prijatie do komunity a budovanie vzťahov.
Zoznam príspevkov
Barbora Jozefíková, Martin Sprušanský
Svet bez imigrantov |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vynálezy, objavy a inovácie imigrantov prvej, druhej i tretej generácie prenikli takmer do všetkých aspektov našej kultúry. Ľudia iných národností, náboženstva emigrovali zo zahraničia, utekali pred vojnovými konfliktmi, alebo za lepším životom, priniesli množstvo nových nápadov, produktov, patentov a umenia počas celej našej histórie. A pokračujú v tom aj dnes. Mnohé z týchto myšlienok pomohli formovať svetový a slovenský život, ako ho poznáme. A preto si bez nich nevieme predstaviť svet...
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Svetlana Zacharová
Tu som... |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využitie interaktívnej mapy s cieľom ukázať transparentnosť darcovskej podpory organizácie Mareena.
Zoznam príspevkov
Tomáš Cako, Peter Holán
Najdôležitejší subscription na svete |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Binge-watchol si Narcos na Netflixe cez kamošov účet?
Cestou do práce počúvaš svoj obľúbený podcast vďaka tomu, že tvoj brat platí celej rodine family účet na Spotify? Je čas vystúpiť z tieňa neplatiča a začať platiť najdôležitejší subscription na svete. Taký dôležitý, že kamoši a rodina ti odpustia, že im neprispievaš na Netflix, Spotify a ostatné subscriptions.
Cestou do práce počúvaš svoj obľúbený podcast vďaka tomu, že tvoj brat platí celej rodine family účet na Spotify? Je čas vystúpiť z tieňa neplatiča a začať platiť najdôležitejší subscription na svete. Taký dôležitý, že kamoši a rodina ti odpustia, že im neprispievaš na Netflix, Spotify a ostatné subscriptions.
Zoznam príspevkov
Laura Letašiová, Alžbeta Čierťaská
Poď do M-ka by L.A.B. Media |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Predstavujeme vám kreatívny koncept s cieľom podporiť pravidelné darcovstvo jednotlivcov v rámci neziskovej organizácie Mareena a propagáciu Klubu-M.
Viac ako 50% Gen Z a Millennials v posledných dvoch rokoch už podporujú dobročinné aktivity.
Spôsob, akým odlíšiť svoju komunikáciu je vtipné podanie aj s využitím augmented reality.
Viac ako 50% Gen Z a Millennials v posledných dvoch rokoch už podporujú dobročinné aktivity.
Spôsob, akým odlíšiť svoju komunikáciu je vtipné podanie aj s využitím augmented reality.
Zoznam príspevkov
Róbert Potoma, Marianna Sedrovičová
Človeče nehnevaj sa! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hlavnou ideou kampane je pracovať s námetom detskej hry "Človeče nehnevaj sa". Túto hru budeme používať metaforicky počas celej kampane.