Brief MEDIA
PARTNER KATEGÓRIE MEDIA: TELEKOM
Pozrite si video od Karin Macikovej, Media Expertky z Telekomu.
NÁZOV A STRUČNÝ POPIS ZADANIA
Telekom Night Run
Telekom Night Run bude mať v roku 2023 15. výročie, a preto Telekom pripravuje špeciálny rozšírený ročník. Night Run chceme priniesť aj do iných regiónov a zároveň rozšíriť beh o ďalšiu špeciálnu kategóriu v rámci novej komunikačnej platformy Rešpekt.
KLIENT
Spoločnosť Slovak Telekom, ktorá vystupuje pod značkou Telekom, patrí medzi technologických lídrov na trhu. Ponúka komplexné telekomunikačné služby v mobilnej i pevnej sieti. Patria sem najmä hlasové a dátové služby ako aj digitálna televízia Magio.
Značka Telekom je silný symbol spájania ľudí. Sprístupňuje participáciu a spolupatričnosť naprieč generáciami, a tak buduje svet digitálneho optimizmu. Sila sietí a expertíza v digitálnom spájaní v podaní značky Telekom prináša úžitok všetkým a dáva nám silu spoločne čeliť akejkoľvek spoločenskej výzve.
ČO IDEME KOMUNIKOVAŤ?
Telekom Night Run je už tradičným jesenným behom v Bratislave. Na jeho 15. výročie chceme pre bežcov pripraviť niečo špeciálne a zároveň poskytnúť zážitok z Telekom Night Runu aj ľuďom mimo BA. Celá aktivita a komunikácia pozostáva z:
1. Séria 3 nočných behov a nad nimi vytvorená kategória Grand Prix (pre tých, ktorí sa zúčastnia všetkých 3 behov)
Dátumy behov:
- Štrbské Pleso 20.5.2023
- Donovaly 29.7. 2023
- Bratislava 9.9.2023
2. Bežecké tréningy pred jednotlivými behmi zadarmo (Košice, Poprad, Banská Bystrica, Žilina, Bratislava).
3. Vytvorenie novej kategórie, ktorá by mala byť tematicky v súlade s našim novým pozicioningom Rešpekt a mala by mať potenciál prilákať na akciu ľudí, ktorí by sa inak behu určite nezúčastnili
4. Zveľaďovanie obľúbených bežeckých miest - pre 2023 v BA, s možnosťou rozšírenia do iných miest a lokalít (v 2022 sme napr. osvetlili petržalskú časť Dunaja medzi mostom Lafranconi a mostom SNP zapustenými LED svetlami v chodníku)
SÚČASNÁ SITUÁCIA
Diferenciácia:
- chceme sa na trhu odlíšiť ako značka, ktorá sa stará o spoločnosť a zákazníka aj nad rámec telco služieb, rešpektuje jeho potreby
- chceme vynikať kvalitou a kreativitou spracovania a nastavenia kampane
POSOLSTVO KAMPANE
Rešpekt všetkým, ktorý sa aspoň zapoja.
CIELE
- Awareness - budovanie povedomia o Telekome ako o zodpovej a modernej firme
- Engagement - aktivácia ľudí, prihlásenie sa na beh
CIEĽOVÁ SKUPINA
- Primárna CS: Bežci po celej SR, muži , ženy, začiatočníci i skoro profesionáli, handicapovaní, inklúzia sluchovo postihnutých, vozíčkari iba v BA kvôli terénu.
- Sekundárna CS: široká verejnosť
TONE OF VOICE
v súlade s pozicioningom Rešpekt
TIMING
Timing kampane: od 15.3. - 9.9.2023 (fázovanie kampane podľa odporúčania)
ZADANIE = VYTVORIŤ INOVATÍVNU MEDIÁLNU STRATÉGIU
- Navrhnúť novú kategóriu v rámci komunikačnej platformy REŠPEKT, ktorá pomôže na behy prilákať massmarket cieľovú skupinu (nebežcov)
- Navrhnúť inovatívnu mediálnu stratégiu na odpromovanie 15. ročníka Telekom Night Runu so zameraním na rozšírenie behov do iných lokalít a novú kategóriu
- Pripraviť návrh na zveľadenie bežeckých miest, ktorý bude následne slúžiť ako naše vlastné dlhodobé mediálne riešenie na komunikáciu Telekomu ako partnera behu a zdravého životného štýlu
MEDIÁLNY ROZPOČET
- Úloha 2 (mediálna stratégia): média do 30 000 €
- Úloha 3 (zveľadenie bežeckých miest): do 5 000 €
KPIs
Aby sa kampaň považovala za úspešnú mala by splniť tieto parametre hodnotenia:
- Vnímanie Telekomu ako zodpovednej firmy: +3-5% bodov (aktuálny stav 40%)
- Počet prihlásených účastníkov za všetky 3 behy: 6 000 (2022 počet prihlásených bežcov v BA bolo 2 500)
FORMA VÝSTUPU
- prezentácia stratégie a idey v PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného)
- krátke zhrnutie – východiská návrhu, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey
- návrh merania parametrov úspešnosti kampane
BRANDING A PODKLADY
Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete.
K dispozícii máte logá na stiahnutie tu.
-------------------------------------------------
VIZUÁLNY OBSAH
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/ . Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.
Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).
POMÔCKY:
- Ako sa prihlásiť a ako pracovať s katalógmi v databáze
- 7 tipov ako si môžete uľahčiť vyhľadávanie na shutterstock.com
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Adéla Jakoubková
Authorised Reseller of Shutterstock
mobile: +420 605 229 224
email: ajakoubkova@shutterstock-reseller.com