Shortlist

1. Print

Jakub Svetlík, Peter Danada
OK B00MER |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Gen-Z je označovaná za prvú naozajstnú digitálnu generáciu, ktorá si potrpí skôr na autentickosť než na “vyleštenú” reklamu.

Táto estetika je úzko prepojená s kultúrou memečiek, čo nás inšpirovalo k netradičnému digitálnemu prístupu v klasickej printovej reklame. Namiesto dokonale vyretušovaných reklamných vizuálov sme využili trashy vizuálnu formu Memes, ktorá formou aj obsahom bezprostredne oslovuje práve cieľovú skupinu Gen-Z.

Predlohou nám bol svetoznámy koncept Memes "OK BOOMER", ktoré reprezentujú vlastné vnímanie sveta a vymedzujú sa voči štýlu života predošlých generácií. Memečko sa však v tomto prípade twistuje práve na autentický nealko štýl života gen-z, pozdvihuje ich životný štýl a následne vyzýva k návšteve iniciatívy rozumne.sk
Zoznam príspevkov
Janka Harakaľová, Monika Rybárová
MLADÍ NEMAJÚ HANBU |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí sú terčom kritiky takmer za všetko, čo sa čo i len trochu vymyká normálu. Od starších počúvame, že by sme sa mali hanbiť - za naše názory, zovňajšok, či hodnoty. Za jednu vec sa však hanbiť nemusíme, a tou je fakt, že sme prvou generáciou, ktorá vedome obmedzuje alkohol.

Využili sme typickú frázu "nemáš hanby?" a dali sme jej pozitívny význam. Vizuálne sme pracovali s prostredím sociálnych sietí, ktoré je mladým dôverne známe a na ktorom denne čelia vlne kritiky.
Zoznam príspevkov
Lukas Lukonic, Lenka Hercegová
Generácia, ktorá ide vzorom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: O generácii Z sa už povedalo kadečo. Faktom ale je, že je to generácia, pre ktorú je od malička prirodzené žiť udržateľne, pomáhať tým, ktorí si nepomôžu sami a starať sa o svoje zdravie obmedzením konzumácie alkoholu. To sú hodnoty, ktoré majú so značkou Heineken spoločné. Je to jednoducho generácia, ktorá ide vzorom.
Marcel Kuľha , Soňa Čásárová
Tvoj život, tvoja voľba |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Gen Z sa riadi mottom Ži a nechaj žiť. Nemajú radi, keď sa im niekto stará do života a snaží sa ich zaškatuľkovať do noriem a tradícií spoločnosti. Pitie alkoholu pri záťahu s kamošmi je jedným z tvrdých slovenských zvykov. A ten, čo nepije a nedá si ani jedno, ani len na zdravie oslávenca, je proste divný. No a? Tak buďte divní, ak to znamená byť sám sebou.
Zoznam príspevkov
Marek Horecký, Natália Klieštiková
Jediná stopa, ktorú zanecháš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Alkohol zanechává po sebe veľa stôp - niektoré postupom času vyblednú, iné už nemožno vymazať, aj keby sme si to veľmi želali. Nevhodné správanie, za ktoré sa na druhý deň hanbíme, násilie, alkohol za volantom, nepríjemná opica, keď dáme alkoholom svojmu telu opäť raz zabrať, snaha spomenúť si na predošlý večer alebo túžba radšej naň úplne zabudnúť. Akú stopu po sebe zanecháš ty? Rozhodnutie uprednostniť nealko po sebe zanechá jedinú stopu, najviac neškodnú zo všetkých - otlačok na stole po orosenom pohári či plechovke.
Zoznam príspevkov
Nina Tessediková, Pavol Klima
PIŤ INÝ |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Gen Z si rázne stoja za svojimi názormi a hodnotami, aj keď častokrát idú proti prúdu. Sú radi, keď môžu vytŕčať z davu a nevadí im prezentovať svoj pohľad na svet ich okoliu. Sú hrdí na to, BYŤ INÍ. Preto ich v našom vizuále povzdbudzujeme, aby sebavedomo prejavili svoj názor aj pri výbere piva.
Zoznam príspevkov
Peter Smolko, Bianka Herichová
S NEALKOM EXPÍM SEBAVEDOMIE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Je dôležité pracovať na svojom sebavedomí a posúvať sa na next level. Dokážeme to aj vtedy, keď sa postavíme situáciám, pri ktorých musíme vystúpiť z komfortnej zóny, aby sme čelili stigme spojenej s pitím nealkoholických nápojov. Rozhodli sme sa túto myšlienku podporiť prostredníctvom videohry Minecraft. Vymenili sme textúru čarovnej fľaše, ktorú hráči používajú na expenie svojej úrovne v hre, za textúru nealkoholického piva Zlatý Bažant 00. Náš upravený balík textúr si môžu ľudia stiahnuť pomocou QR kódu. Takto môžete expiť svoje sebavedomie, a to nielen v reálnom živote, ale aj v hre.
Zoznam príspevkov

2. PR

Jakub Kováč, Soňa Čásárová
AKO SOM SCAMOVAL SLOVÁKOV #STORYTIME |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ahojte, moje meno je Juraj a som podvodník. Teda býval som ním predtým, ako ma chytili. Prijal som svoj trest a teraz som sa rozhodol rozprávať o tom, ako som scamoval Slovákov na internete, aké triky sme používali a hlavne, ako odhaliť scam. Sledujte ma na TikToku a zdieľajte toto video, aby podvodníci nemali šancu. #storytime
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Jakub Svetlík
LEGIT CHECK NA NEZAPLATENIE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí milujú overpriced streetwear, ale nemožu si ho dovoliť.
A tak sa často snažia zadovážiť si ho kúpou z podozrivých stránok, kde sa môžu stať obeťami podvodu.

Na kontrolu originality produktov využívajú tzv. Legit Check. Keďže sa deje hlavne na fórach, nie je hodnoverný. Navyše nerieši webstránku predajcu, ktorá môže byť oveľa väčšou hrozbou.

Slovenská sporiteľna introducing:
LEGIT CHECK NA NEZAPLATENIE
AI-powered tool, ktorý checkne mladým nie len pravosť oblečenia, ale aj dôverihodnosť stránok predajcov.
Zoznam príspevkov
Marek Suchitra, Lucia Peterková
Nebuď noob, chráň si loot. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V predvianočnom období Slovenská sporiteľňa a League of Legends prinesie nového digitálneho strážcu. Postavu, ktorá sa stane symbolom ochrany citlivých údajov vo svete plnom podvodov. S unikátnymi predmetmi ako Elixír ostražitosti či Antihackerská vesta naučí mladých, ako chrániť svoj loot a zároveň ich zasvätí do tajov bezpečného online bankovníctva. Kampaň otestuje gamerov v schopnosti rozpoznávať podvody a dostane Slovensko na hernú mapu sveta.
Zoznam príspevkov
Nikoleta Némethová, Veronika Rybárová
Fake na prvý pohľad |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Online podvodom sa stále darí vďaka momentom nepozornosti, počas ktorých nestihneme identifikovať, že ide o falošný profil, adresu, web či identitu. Pre mladých ľudí so stále menšou attention span to platí násobne viac, čo dokazujú aj prieskumy.

Preto si zvolíme kanál, ktorý je našej cieľovke prirodzený, a pripomenieme jej, že fake sa často dá rozoznať už na prvý pohľad.
Zoznam príspevkov
Romana Kádeková , Adela Düröšiová
FUTURE OF XMAS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia majú neobmedzený prístup k informáciám o tom, ako sa chrániť na internete. Napriek tomu sú často obeťami kyberpodvodu. Avšak mnohé štúdie dokazujú, že takéto teoretické učenie je menej efektívne ako učenie osobnou skúsenosťou. Preto sprostredkujeme mladým ľuďom osobnú skúsenosť s kybeútokmi v bezpečnom priestore online gamingu. Takto sa hravou formou naučia rozoznávať a vyhýbať sa online hrozbám. Tak čo, kto si zahrá novú online hru od SLSP?
Zoznam príspevkov

4. Film

Filip Hinca, Adam Kubala
Toby's Wanderings |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Toby's wanderlust may even be bigger than the man himself. He enjoys the little things when travelling. Without a care about historical architecture or busy tourist attractions, he roams through the beautiful streets of Bratislava. Try to keep up.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Richard Sokol
The Little Things |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Je to ako keď sledujete obľúbený film a zrazu si všimnete detail, ktorý ste dovtedy prehliadali. Tak objavujú svoje mesto lokálni obyvatelia – cez intímne detaily, skryté pred zrakmi ostatných. Náš film pozýva turistov nahliadnuť do intímneho vzťahu jedného obyvateľa s jeho mestom. A tiež ich pozýva prísť nájsť si svoje vlastné detaily, cez ktoré skutočne zažijú Bratislavu.
Zoznam príspevkov
Martin Sirotný, Jakub Svetlík
Like an old local |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Bratislava má kompaktnú veľkosť. Čo umožňuje novým návštevníkom veľmi rýchlo spoznať všetky zákutia mesta. Tento insight dramatizujeme v spote pomocou AR filtra, kde ukazujeme nových návštevníkov mesta ako starých, skúsených locals, ktorí vyzerajú, že v Bratislave žijú odjakživa.
Zoznam príspevkov
Michal Mišanko, Mikuláš Bado
Bratislava is calling you |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: The people of Bratislava are constantly sparking with unique things to do every day. There is so much more to experience here beyond the popular tourist attractions, and with the right friends, there are no breaks—just non-stop action and adventure. My phone keeps ringing all day with exciting opportunities. Now, Bratislava is calling you. What is your answer?
Zoznam príspevkov

5. Media

Denisa Turányiová, Patrícia Siváková
Recyklofón 3310 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej dobe si každý uvedomuje potrebu chrániť prírodu a byť spoločensky zodpovedný, avšak niečo im v tom bráni.. Lenivosť? Nedostatok času alebo motivácie? My im prinášame Recyklofón v podobe ikonicnej "3310-iny" ktorý bude našim "zberným dvorom" - nie len na predajniach, ale aj v školách. Každý sa môže zapojiť do jedinečnej recyklovateľnej a udržateľnej lotérie. Pretože aj príroda si zaslúži #rešpekt.
Zoznam príspevkov
Mária Tisoňová, Sabina Lukáčová
Mobilné vrecko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prieskum od Kantaru jednoznačne ukazuje, že až polovica ľudí má svoje staré smartfóny doma. Často je to práve lenivosť, ktorá nám bráni k zaneseniu mobilu na pobočky či iné odberné miesta. Mobilné vrecko rieši tento problém veľmi jednoduchým spôsobom a navyše podporuje Telekom v pozícii zodpovednej značky v environmentálnom aj spoločenskom rozsahu.
Zoznam príspevkov
Michal Porubovič, Martin Hluchý
Zásuvka, ktorá ti prehovorí do duše. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia majú tendenciu odkladať staré telefóny, ktoré ostanú zabudnuté a nevyužité. Táto kampaň im pripomenie, kam tie telefóny uložili, a ukáže, čoho sú ešte naozaj schopné.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
SCREENVERTISING |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako ukázať #Rešpekt životnému prostrediu bez toho, aby sme ho zaťažili ďalšou reklamou?
Značky sa predbiehajú v komunikácii zelených tém, no robia to spôsobom, ktorý planéte v konečnom dôsledku ubližuje. My si na odkomunikovanie odovzdania starých telefónov vezmeme najčastejšie sa vyskytujúce objekty v našej komunikácii - telefóny a ich (doposiaľ) ničnehovoriace tapety. Tie v kampani premeníme na zmysluplný nosič a správu o odovzdaní telefónov vďaka tomu dostaneme do väčšiny našich komunikačných výstupov...a to úplne zadarmo.
Zoznam príspevkov
Patrícia Čertek, Michal Mišanko
Mobilná pobočka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využívame slovenský fenomén tradičného spôsobu podomového výkupu a meníme ho na nové médium - Mobilnú pobočku, ktorá zjednodušuje výkup starých telefónov.
Zoznam príspevkov
Richard Sokol, Andrea Jurgošová
#Rešpekt s Láskou |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý sa tešíme na vlastný unboxing svojho nového telefónu. Krabicu odbalíme, mobil vyberieme a svoju novú krabicu odložíme do skrinky spolu so starým telefónom. V rámci platformy #Rešpekt prichádza TELEKOM s recyklovateľnou lepiacou páskou, ktorá motivuje ľudí
zabaliť starý telefón do krabice od nového telefónu. Navyše sa lepiaca páska stáva aj priestorom pre odkaz novému majiteľovi.
Zoznam príspevkov
Soňa Čásárová, Zuzana Jendrisková
Príroda volá o pomoc |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Našej cieľovke pripomenieme, že na dne svojich šuflíkov majú staré telefóny, na ktoré už dávno zabudli. No ich zvonenia si budú pamätať navždy. Zo zvukov prírody vytvoríme audiospoty s ikonickými zvoneniami starých mobilov, ktoré sa budú ozývať zo šuflíkov, ktoré otvára celé Slovensko.
Zoznam príspevkov

6. Design

Andrea Vargová, Patrícia Kanisova
SOLEN pre školy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizualitu SOLEN pre SPP sme zhotovili najmä na vzdelávaciu a motivujúcu komunikáciu smerovanú k školám a verejnosti. Hravá vizualita zaujme tak ako mladú, aj dospelú generáciu.
Aby sme vedeli lepšie komunikovať s cieľovou skupinou vytvorili sme nášho maskota, ktorého sme nazvali SOLEN. Vďaka nemu vieme ľahko interagovať s cieľovkou a ukázať im spôsoby ako byť ekologickejší a efektívnejšie využívať energiu. SOLEN je morfovateľný - od obyčajného tvaru cez rámčeky na fotky až po graf či symbol. Veríme, že pozitívna a variabilná komunikácia vie nielen zaujať, ale aj primäť ľudí k ekologickejšiemu zmýšľaniu. SOLEN zahreje na srdci a aj poteší estetické cítenie.
Zoznam príspevkov
Gabriel Jakubkovič, Terézia Ščasnovičová
Svetlá budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Svetlo vzbudzuje pocit nádeje a energie. Pre školy, ktoré sa rozhodli integrovať fotovoltiku, symbolizuje svetlo nielen zdroj energie, ale aj potenciál pre nové začiatky a vzdelávanie budúcich generácií. A preto aj slovenské školy môžu mať vďaka SPP Svetlú budúcnosť.
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Osvetlíme |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Téma fotovoltiky, ale aj obnoviteľných zdrojov energie celkovo, môže na mnoho ľudí stále pôsobiť ako zahalená tajomstvom alebo opradená mýtmi či nepravdami. My sa tento stav pokúsime zmeniť a pomocou navrhnutej vizuálnej identity vniesť do tejto problematiky trochu svetla, ktoré je pre správne fungovanie fotovoltických panelov tak potrebné.
Zoznam príspevkov
Jakub Kováč, Zlata Golecová
Fotovoltíkovia prichádzajú |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Sú to postavičky škriatkov z vesmíru, ktorí majú radi prírodu a našu Zem a preto nám pomáhajú získavať energiu zo slnka. Pomocou tohto hravého symbolu odprezentujeme fotovoltiku na školách širokej cieľovej skupine a dosiahneme vysoké odlíšenie od konkurencie aj ostatných podobných projektov.
Zoznam príspevkov
Jakub Svetlík, Peter Danada
Svetlé stránky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako v identite vizuálne prepojiť tak naoko odlišné témy akými sú obnoviteľné zdroje energie a svet školstva? V návrhu sme využili vizuálnu podobnosť dvoch symbolov, ktoré sme následne spojili dokopy. Symbol edukácie - otvorená kniha, a symbol obnoviteľného zdroja príznačným pre fotovoltiku - slnečné lúče. Inšpiráciou pre doplnenie farebnej palety sa nám stala samotná príroda, ktorou je energia z fotovoltiky poháňaná. Preto sme korporátnu žltú a čiernu doplnili o odtiene oblohy v jej rôznych štádiách.
Zoznam príspevkov
Katarína Sopková, Patrícia Al-Hadi
Fotovoltika na jednotku |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Fotovoltika je o premene svetla na elektriku. Čo to však je svetlo? Z učebnicových definícii či školských projektov vieme, že svetlo je elektromagnetické žiarenie, ktoré je vďaka svojej vlnovej dĺžke viditeľné okom. Zobrali sme si teda schematickú vizualizáciu vlnovej dĺžky a zakomponovali sme ju do jednotlivých písmen typografického loga a celej identity.

Vzniká tak hravá vizuálna identita, ktorá už svojou podstatou edukuje študentov, je jednoduchá, moderná a univerzálne atraktívna pre všetky cieľové skupiny.

Navyše, navrhujeme aj naming celého projektu “Fotovoltika na jednotku”. Jednotka sa v tomto prípade stáva symbolom pre najlepšiu kvalitu a leaderstvo, no odkazuje aj na školské známky.
Zoznam príspevkov

7. Digital

Klaudia Bučková, Monika Bieliková
TEACHFLUENCER |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Povolanie učiteľ je v očiach našej spoločnosti nedocenené. Mladí ľudia viac vzhliadajú k influencerom, ktorých zdieľaný obsah pre našu spoločnosť veľakrát nemá významnú
hodnotu. Prinavrátime význam slovu influencer. V spolupráci s pozitívnymi influencermi, ktorí tvoria edukatívny obsah, či "oživenými" osobnosťami z minulosti, vytvoríme silné hnutie TEACHFLUENCER.
Zoznam príspevkov
Lenka Švančárková, Soňa Kočková
AI simulátor pohovoru |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pretože študenti po absolvovaní školy často nevedia, čo ďalej a necítia sa dosť pripravení vstúpiť do pracovného života, dáme im možnosť vyskúšať si pohovor skôr, ako ho zažijú v reálnom svete, pomocou unikátneho AI simulátora pohovoru.
Zoznam príspevkov
Mária Tisoňová, Patrícia Al-Hadi
TeachN. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vysokoškolský titul na Slovensku nezaručuje lepšiu budúcnosť - má ho veľa ľudí aj z menej kvalitných škôl, čím stráca svoju hodnotu.

Teach Next v spolupráci s Profesiou preto predstaví prvý virtuálny titul, ktorý zabezpečí lepšiu budúcnosť pre absolventov programu Teach Next.

Na Profesii implementujeme možnosť zakliknúť si titul TeachN priamo pri tvorbe životopisu. Profesia následne životopis s titulom prednostne rozpošle najatraktívnejším zamestnávateľom, s ktorými Teach už spolupracuje (Google, Eset,...)

Absolventi tak získajú obrovský náskok oproti iným uchádzačom. O novom titule rozšírime povedomie aj prostredníctvom webov a sociálnych sieti Teachu a Profesie. Cieľovú skupinu targetujeme aj cez relevantné média pre mladých a silné PR. Využívame vysokoškolské weby, noviny, rádiá a newslettre, čím zabezpečujeme, že sa povedomie dostane k relevantnej cieľovej skupine.
Zoznam príspevkov
Michaela Martonová, Andrea Vargová
Kde sa vidíš o 5 rokov? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Potrebovali sme prelomiť neatraktívny imidž práce v školstve a zaujať cieľovku absolventov. Využili sme na to zástupnú tému, ktorá je pre nich relevantná. Ich budúcnosť. Mladí ľudia tesne po škole často o svojej budúcnosti nemajú jasnú predstavu. Z každej strany sa stretávajú s ťažkou otázkou „Kde sa vidíš o 5 rokov?“

My pre nich máme odpoveď. Pridanú hodnotu Teach Next totiž najlepšie ukážeme, keď sa zameriame na dlhodobý efekt programu a a skilly, ktoré v ňom absolvent časom môže získať.

Kreatívnym riešením našej kampane sa stalo budúce ja našich absolventov. Digitálny dvojník z budúcnosti, ktorého dokážeme s využitím generatívnej AI naklonovať a nechať hovoriť o skúsenostiach, ktoré vďaka Teach Next získal.

Tool na “výrobu svojho budúceho ja” predstavíme na interaktívnom kampaňovom webe. Náš chatbot cez rozhovor s absolventom zozbiera dôležité vstupné dáta (informácie o vzdelaní a záujmoch, fotku, hlas) a následne mu vygeneruje video s jeho hovoriacim dvojníkom z budúcnosti. Takýto obsah je samozrejme veľmi ľahko zdieľateľný, kampaň sa tak môže organicky šíriť ďalej a zvyšovať potenciál získaných leadov.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Jakub Svetlík
ČO JA VIEM, to vyučujem |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia, ktorí sa radi vzdelávajú, rovnako radi svoje vedomosti aj testujú. Na základnej vo vedomostných olympiádach, na výške v pub kvízoch alebo vedomostných shows.
IDEA:
Predstavujeme "ČO JA VIEM, to vyučujem": malý zásah do apky vedomostnej šou, ktorý dokáže urobiť veľký boom v kariére.
ČO JA VIEM je tv šou, v ktorej proti sebe súťažia známe osobnosti a vysokoškoláci. Šou je digitálne gamifikovaná formou apky, vďaka ktorej si mladí môžu realtime z domova zmerať sily s ľuďmi v štúdiu. My ich súťaživosť využijeme vo svoj prospech a formou nečakanej správy v tejto apke ich pozveme na pohovor pre budúcich lídrov Teach Next.
Zoznam príspevkov
Richard Sokol, Lukáš Lukonič
RESUME YOUR EDUCATION |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Naša cieľovka rieši svoju budúcu prácu už popri škole či hneď po ukončení štúdia. Robia tak pomocou internetových pracovných portálov. Tie obsahujú okrem iného jednu veľmi obľúbenú vychytávku. Generátory životopisov, ktoré po zadaní nevyhnutných informácii vygenerujú profesionálne vyzerajúce resume.

Spojíme sa teda s tromi najväčšími slovenskými pracovnými portálmi. Hackneme ich tooly na tvorbu životopisov a neprehliadnuteľným spôsobom povieme uchádzačom o prácu, že môžu pokračovať v sebavzdelávaní a zároveň zarábať.
Zoznam príspevkov
Romana Kádeková , Adela Düröšiová
Investícia do budúcnosti |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia čoraz častejšie začínajú investovať do finančných produktov, aby si zaistili lepšiu budúcnosť. Teach Next je program, ktorý im tú budúcnosť ponúka. A nielen im, ale aj ich krajine. A to robí aj Slovenská sporiteľňa. Preto prepojíme dva svety. Svet finančníctva a vzdelávania. Takto môžu mladí jednoducho investovať do tej najlepšej budúcnosti. Tej svojej aj tej slovenskej.
Zoznam príspevkov
Terézia Ščasnovičová, Lucia Kekeňák
Najťažšia práca sveta |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mandarínska čínština? Fínština? Tradičná arabčina? Ani jedno! Najťažším jazykom na svete je dorozumieť sa s ľuďmi okolo nás. Aby sme ukázali jedinečný prínos programu Teach Next pre rozvoj soft skills a budúci kariérny rast účastníkov, sme preto využili platformu, ktorá je s jazykmi prirodzene spojená.
Zoznam príspevkov
Zuzana Michalíková, Jakub Šťavina
CRZP: Práca, ktorá pomôže |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Napísanie diplomovky je poslednou bodkou Vlada v štúdiu. Aká je však najnavštevovanejšia stránka počas písania diplomovky? Centrálny register záverečných prác. A preto v nej kreatívne a centrálne zaregistrujeme jeho pozornosť na našu absolventskú prácu.
Zoznam príspevkov