Brief DIGITAL

PARTNER KATEGÓRIE DIGITAL: AMA

NÁZOV A STRUČNÝ POPIS ZADANIA

Liga pre seniorov pripravila awareness kampaň, ktorá má budovať povedomie o potrebe aktívnejšieho života seniorov. Vašou úlohou je vymyslieť digitálnu aktiváciu, ktorá by prepájala rôzne generácie a existujúce výčitky by nahradilo vzájomné obohatenie. Čakáme od Vás špecifikáciu cieľových skupín, ku ktorým nájdete zaujímavé insighty rozpracované do konceptu a celkovej digitálnej stratégie.

INFORMÁCIE O NÁS (KTO SME A ČO ROBÍME?)

Liga pre seniorov je nezisková organizácia zameraná na zlepšenie kvality života seniorov a zvyšovanie povedomia o ich problémoch v spoločnosti. Základným poslaním je zlepšovať kvalitu života našej najstaršej generácie.

Viac informácii nájdete na stránke ligapreseniorov.sk, komunikačne nás navnímate cez dve kampane:
“Hovorme spolu” https://www.youtube.com/watch?v=lPBSlEn1598
“Aktívnejší život” https://www.youtube.com/watch?v=9qdEceKxAn4 

NAŠA SÚČASNÁ SITUÁCIA

Momentálne launchujeme práve našu druhú kampaň - “Aktívnejší život”. Okrem hero videa sa spoliehame na PR podporu, najmä prostredníctvom influencerov. Postupne budú pripravovať a medializovať ako aktívne trávia voľný čas so seniormi oni.

Máme teda silno pokrytú hlavne awareness časť kampane.

VÝZVA

Hlavnou výzvou a snom každého marketéra zároveň, je dostať kampaň medzi ľudí. Presvedčiť ich, aby aj oni zobrali rodičov, susedov, prípadne ľudí z domova sociálnych služieb von a ukázali im, že život sa dá stále žiť a nie len prežívať.

Inými slovami dostať sa so “see” do “do” :)

STRATÉGIA

Je dosť veľký rozdiel medzi tým, či sa mám venovať svojím rodičom alebo ľuďom, s ktorými ma nič nespája. Asi nehľadajte univerzálne riešenie pre všetky tieto situácie a radšej si zvoľte jednu, v ktorej vidíte najväčší potenciál na aktiváciu. Pripravte si potom ale argumentáciu, prečo ste sa rozhodli tak ako ste sa rozhodli.

INSIGHT

Potrebujeme aktivovať obe cieľové skupiny - mladých, ktorí pripravia program aj seniorov, ktorí ho neodmietnu. To, čo ich momentálne spája, by sa dalo skryť pod slovo výčitky.

Seniori často vyčítajú nezáujem o seba cez frázy z kampaňového videa - “už tu dlho nebudem”, “mne sa to už blíži”. Je to ako so sebanaplňujúcim sa proroctvom - izolácia, ktorú pociťujú a prejavujú sa premieta aj do ich fyzického stavu ako sú kardiovaskulárne ochorenia, demencia, …

Mladšia generácia zas prioritizuje v živote všetko ostatné a následne si vyčíta, či sa rozhodla správne.

 

O ČOM JE PROJEKT / ZADANIE?

Nadviažte na aktuálnu kampaň a nájdite spôsob ako do nej zapojiť čo najviac ľudí (kreatívnym spôsobom). Namiesto výčitiek a generačných rozdielov by sme mali hľadať win-win situáciu, kde jedna aj druhá strana odíde obohatená.

POSOLSTVO KAMPANE / KEY MESSAGE

Obohaťte vzájomne svoj život.

CIELE

Sme neziskovka, tak myslite na budget friendly riešenie. Bolo by super, keby bola aktivita udržateľná aj po skončení samotnej kampane. Nájdime occasion s veľkým potenciálom na aktiváciu.

CIEĽOVÁ SKUPINA

Na toto nám odpoviete Vy, Vaším riešením.

CHARAKTER ZNAČKY / TONE OF VOICE

Lepšie raz vidieť, ako tisíckrát počuť, takže:
“Hovorme spolu” https://www.youtube.com/watch?v=lPBSlEn1598
“Aktívnejší život” https://www.youtube.com/watch?v=9qdEceKxAn4 

TIMING

ASAP :) Kampaň je už vonku. Ak by Vás však napadla sezóna v roku, ktorá by mohla napomôcť aktivácii (napr. Vianoce?), určite sa radi prispôsobíme.

ÚLOHA = VYTVORIŤ INOVATÍVNU DIGITÁLNU STRATÉGIU

Cieľové skupiny / Insight(s) / Koncept / Stratégia / Riešenie

ROZPOČET

max. 20.000 EUR vrátane produkcie a médií

HODNOTENIE KAMPANE (KPIs, ktoré majú byť splnené, aby bola kampaň úspešná)

  • Počet účastníkov aktivácie
  • Počet tých, ktorí sa prostredníctvom emailu registrujú na ďalšie aktivity
  • Zvýšiť engagement na našich sociálnych sieťach

FORMA VÝSTUPU

  • prezentácia stratégie a idey v PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného),
  • krátke zhrnutie – východiská návrhu, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey a návrhu merania parametrov úspešnosti kampane - BOARD (JPEG)

BRANDING A VIZUALITA

Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo agentúry, v ktorej pracujete. Vychádzajte z vizuality Ligy pre seniorov.

 

-------------------------------------------------

VIZUÁLNY OBSAH

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:
Tereza Sachomská
Authorised Reseller of Shutterstock
mobile: +420 605 229 224
email: tsachomska@shutterstock-reseller.com