Shortlist
Young Lions 2025
1. Print
Minimal |
Stručná charakteristika: Vytvorili sme minimalistický vizuál, v ktorom je presne vypočítaný podiel potravinového odpadu z prevádzok Tesca voči veľkosti modrej plochy - celkovému objemu potravín, ktoré Tesco ročne nakúpi.
Zoznam príspevkov
All you can't eat |
Stručná charakteristika: Touto kampaňou chceme poukázať na to, že Tesco nie je reštaurácia typu “zjedz, koľko vládzeš“, kde si každý môže nabrať, koľko si zaumieni. Dôležité je uvedomiť si, že potraviny majú svoju hodnotu a nemali by sme k nim pristupovať ako k samozrejmosti. Premysleným nakupovaním môžeme efektívne predchádzať plytvaniu potravinami a pristupovať k nakupovaniu svedomitejšie.
Zoznam príspevkov
Minútka do potravinového odpadu |
Stručná charakteristika: Séria printových vizuálov využíva symbol tradičného kuchynského pomocníka, aby upozornila na závažný problém plytvania potravinami. V nadväznosti na to potom komunikuje aktivity, ktorými Tesco prispieva k znižovaniu potravinového odpadu a vyzýva verejnosť, aby sa do boja proti tomuto problému pridala.
Zoznam príspevkov
Vec statusu |
Stručná charakteristika: Kým my riešime, akú technologickú vychytávku si najbližšie kúpime, sú tu ľudia, pre ktorých je luxus mať pravidelné jedlo. V našom vizuále na tento paradox upozorňujeme a vyzývame k zníženiu plytvania potravinami.
Zoznam príspevkov
Poďme spolu príkladom. |
Stručná charakteristika: Banány, paradajky a chlieb sú príklady z mála potravín, ktoré vedia zostarnúť bez toho, že by sa pokazili. Väčšine táto nová podoba už nevyhovuje, lebo už neslúži pre účel, s ktorým si dané potraviny kúpili. Tak ich teda vyhodia, aj keď majú stále potenciál a hodnotu. Rátame s tým, že skoro polovica potravín končí v koši a chceme proti tomu bojovať.
Chceme naučiť ľudí byť viac mindful, vedieť sa zamyslieť pri vyhadzovaní a premyslieť si, čo si navaria. Je úplne bežné pre ľudskú myseľ mať niektoré procesy automatizované, preto vizuál odkazuje na jednoduchú alternatívu vyhodenia staršej potraviny. Print odkazuje nielen na problematiku plytvania, ale aj znázorňuje špecifické ľahko zapamätateľné recepty, ktoré vie pripraviť naozaj každý.
Konkrétnym znázornením toho, ako sa vie potravina použiť kotvíme do myslí nie len tému, ale aj “riešenie”. Pri tvorení copy textov sme zvolili jazyk v tvare “my”, aby sme predišli psychologickej reaktancii a zachovali u spotrebiteľov slobodu voľby. Zároveň však motivačne vyzývame k lepším rozhodnutiam spolu s Tesco, čo aj potvrdzuje aktívnu snahu a činnosť znižovať potravinový odpad.
Chceme naučiť ľudí byť viac mindful, vedieť sa zamyslieť pri vyhadzovaní a premyslieť si, čo si navaria. Je úplne bežné pre ľudskú myseľ mať niektoré procesy automatizované, preto vizuál odkazuje na jednoduchú alternatívu vyhodenia staršej potraviny. Print odkazuje nielen na problematiku plytvania, ale aj znázorňuje špecifické ľahko zapamätateľné recepty, ktoré vie pripraviť naozaj každý.
Konkrétnym znázornením toho, ako sa vie potravina použiť kotvíme do myslí nie len tému, ale aj “riešenie”. Pri tvorení copy textov sme zvolili jazyk v tvare “my”, aby sme predišli psychologickej reaktancii a zachovali u spotrebiteľov slobodu voľby. Zároveň však motivačne vyzývame k lepším rozhodnutiam spolu s Tesco, čo aj potvrdzuje aktívnu snahu a činnosť znižovať potravinový odpad.
Zoznam príspevkov
Evelina |
Stručná charakteristika: Až 92 % nepredaných potravín daruje Tesco ľuďom v núdzi. Ale ako zobraziť konkrétnych ľudí, ktorí jedlo dostávajú, bez toho, aby vizuál pôsobil smutne? Všimli sme si, že veľa obľúbených odrôd ovocia v obchodoch už dávno nesie ľudské mená – Williams, Xenia či Evelina, známa odroda slovenských jabĺk dostupná v každom supermarkete. Využili sme preto ikonické nálepky na ovocí. Namiesto názvu odrody sme na nich umiestnili mená skutočných ľudí, ktorým Tesco potraviny daruje. Jednoducho tak ukazujeme, že každá potravina má jasný cieľ – nejde do koša, ale k ľuďom.
Zoznam príspevkov
Miera zodpovednosti |
Stručná charakteristika: Hlavnou príčinou vzniku odpadu je, že nakupujeme viac potravín, ako dokážeme spotrebovať. Náš vizuál prostredníctvom ikonickej Tesco tašky vizuálne zobrazuje, koľko potravín je naozaj potrebné nakúpiť na 1 večeru, 3 dni alebo týždeň. Tento nápad podporuje častejší zodpovedný nákup v menších množstvách a pomáha predchádzať plytvaniu.
Zoznam príspevkov
… U NÁS NEKÚPIŠ |
Stručná charakteristika: Všetko je o čerstvosti pohľadu. Najlepšie potraviny môžu byť niekedy tie najstaršie. Ako napríklad, keď si chceš upiecť banánový chlieb. Urobiť kečup. Domácu strúhanku. Alebo džem.
Vtedy potrebuješ tie najstaršie potraviny, ktoré, bohužiaľ, v Tescu nekúpiš. Prečo?!?
Vtedy potrebuješ tie najstaršie potraviny, ktoré, bohužiaľ, v Tescu nekúpiš. Prečo?!?
Zoznam príspevkov
2. PR
Transakčný dar |
Stručná charakteristika: INSIGHT:
Na Slovensku nie je väčšia PR téma než TRANSAKČNÁ DAŇ, ktorá je však vnímaná extrémne negatívne. My to využijeme a predstavíme novú transakciu - tentoraz však naopak pozitívnu.
IDEA:
Transakčný dar.
Transakcia, ktorá ľudí nenaštve, ale poteší.
EXEKÚCIA:
Využívame masívny negatívny buzz okolo transakčnej dane na uvedenie pozitívnej inovácie “Chcem pomôcť”, ktorú predstavíme ako Transakčný dar.
Téma už sama o sebe vyvolá veľký PR ošiaľ,
ktorý ešte podporíme silným media mixom.
Na Slovensku nie je väčšia PR téma než TRANSAKČNÁ DAŇ, ktorá je však vnímaná extrémne negatívne. My to využijeme a predstavíme novú transakciu - tentoraz však naopak pozitívnu.
IDEA:
Transakčný dar.
Transakcia, ktorá ľudí nenaštve, ale poteší.
EXEKÚCIA:
Využívame masívny negatívny buzz okolo transakčnej dane na uvedenie pozitívnej inovácie “Chcem pomôcť”, ktorú predstavíme ako Transakčný dar.
Téma už sama o sebe vyvolá veľký PR ošiaľ,
ktorý ešte podporíme silným media mixom.
Zoznam príspevkov
DARCOVIA BUDÚCNOSTI |
Stručná charakteristika: Významní ľudia bývajú často obdivovaní a uznávaní. Stávajú sa súčasťou histórie, zvečnení v podobe sôch na námestiach alebo v názvoch ulíc. Človek, ktorý sa rozhodne pomôcť sa rovnako stáva významným a zaslúži obdiv. Kampaň Darcovia Budúcnosti vzdáva hold práve tým, ktorí sa rozhodli pomôcť tou najjednoduchšou možnou cestou - jedným klikom.
Zoznam príspevkov
Partner do budúcna |
Stručná charakteristika: Vieš, čo ťa môže spraviť ešte atraktívnejším? Nie sú to svaly ani drahá večera. Nový pohľad na hodnoty odhalí, či myslíš len na seba, alebo máš v srdiečku miesto aj pre neziskovky. Dostaneš red flag alebo by si mohol byť partner do budúcna?
Zoznam príspevkov
4. Film
Legit check na deepfake |
Stručná charakteristika: Mladá generácia je priam alergická na fake akéhokoľvek druhu. Fake-ové tenisky, oblečenie, úsmevy či priateľstvá rozozná na kilometre. Z tejto superschopnosti pramení presvedčenie hraničiace s aroganciou, že ich už nič nemôže zaskočiť. Vo videu preto cieľovku vyzývame na upgrade svojho vnútorného legit checku, pretože na nového nepriateľa už staré triky nezaberajú.
Zoznam príspevkov
Kto je za dverami? |
Stručná charakteristika: Realita, pravda a fakty neboli nikdy tak plastické ako dnes. Topíme sa v informáciách a plávať dokážu len tí najobozretnejší. Ľudia, ktorých dôverne poznáte vás môžu oklamať jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Ale sú to skutočne oni?
Zoznam príspevkov
Alan |
Stručná charakteristika: Kedysi sa tváre známych ľudí upravovali len v televíznej maskérni. Dnes sú často zneužívané na šírenie klamstiev. V našom filme sme teda túto paralelu využili. Elegantným spôsobom prepojili message s televíziou JOJ a pomocou toho najpovolanejšieho edukovali o možnostiach ako deepfake odhaliť.
Zoznam príspevkov
NEVER LET THEM KNOW YOUR NEXT MOVE |
Stručná charakteristika: Mladí ľudia (generácia Z a Alpha) na internete preferujú v sledovanom obsahu absurdnosť bez významu a dynamickosť pred generickosťou. Často konzumujú a scrollujú bez hlbšieho zamyslenia. Skrátka ich prehnané a vyhrotené informácie priťahujú viac ako skutočné fakty. Toto sme odkomunikovali ich rečou a premietli do nášho návrhu spotu, kde sme ochranu pred deepfake doplnili o fenomén: Never let them know your next move (Nikdy im nedaj vedieť o tvojom ďalšom kroku).
Zoznam príspevkov
5. Media
Najviac rešpektovaný job leta |
Stručná charakteristika: Pre Gen Z nie je leto len o festivaloch, dovolenkách a dobrodružstvách, ale aj o letných brigádach. Niektoré joby ti dajú výplatu. Tento ti dá rešpekt. Záchrana života je job, ktorý má skutočný význam. Nemusíš mať špeciálne zručnosti ani pohovor, len rozhodnutie pomôcť. Stačí 1 návšteva v darcovskom centre a odmenou bude skutočný rešpekt.
Zoznam príspevkov
#RešpektHealerom |
Stručná charakteristika: Ako zvýšiť počet darcov krvi u cieľovej skupiny gen Z?
Až 86% generácie Z za rok 2024 hralo hru alebo pozeralo jej streamovanie, a preto sa v kampani ponoríme do gamingového prostredia. Každý gamer navyše vie, že health bar je dôležitou súčasťou hier. Čo si však mladí neuvedomujú je, že ho v realite vedia nabiť darovaním krvi. Ak chcete nabiť životy a stať sa healerom aj mimo hier, darujte krv.
Až 86% generácie Z za rok 2024 hralo hru alebo pozeralo jej streamovanie, a preto sa v kampani ponoríme do gamingového prostredia. Každý gamer navyše vie, že health bar je dôležitou súčasťou hier. Čo si však mladí neuvedomujú je, že ho v realite vedia nabiť darovaním krvi. Ak chcete nabiť životy a stať sa healerom aj mimo hier, darujte krv.
Zoznam príspevkov
Vstupenka medzi darcov |
Stručná charakteristika: Aby boli mladí v očiach rovesníkov cool, nosia drahé oblečenie, majú najnovšie smartfóny, plnia Instagram fancy zážitkami. Aj konať dobro je cool, ale keď človek vlastní Janského plaketu, nikto sa o tom nedozvie. Ako ich teda motivovať k prvému darovaniu krvi?
Dáme im možnosť pochváliť sa ním tam, kde sú ich rovesníci. Na letnom festivale. Ako? Zmeníme umiestnenie festivalovej pásky na ruke darcov zo zápästia na biceps. Týmto jednoduchým posunom ikonickej festivalovej vstupenky na miesto, kde sa dáva pri odbere krvi tzv. “škrtidlo” spravíme ich darcovstvo neprehliadnuteľným.
Dáme im možnosť pochváliť sa ním tam, kde sú ich rovesníci. Na letnom festivale. Ako? Zmeníme umiestnenie festivalovej pásky na ruke darcov zo zápästia na biceps. Týmto jednoduchým posunom ikonickej festivalovej vstupenky na miesto, kde sa dáva pri odbere krvi tzv. “škrtidlo” spravíme ich darcovstvo neprehliadnuteľným.
Zoznam príspevkov
FROM POWER STATION TO DONATION |
Stručná charakteristika: Ako upozorniť mladých na klesajúce zásoby krvi tak, aby to naozaj vnímali? Spojíme to s niečím, čo riešia každý deň – klesajúcim stavom batérie mobilu. Využijeme prirodzené momenty nabíjania a prepojíme ich s tým, čo si bežne neuvedomujú, no môže zachrániť životy.
Zoznam príspevkov
DUBAI CHOCOLATE ZERO |
Stručná charakteristika: Gen Z chce jesť vyvážene. Teda, až kým nepríde na virálne trendy. Ten najvirálnejší je “Dubajská čokoláda”, ktorú chcú všetci.
Kalorický príjem tejto čokolády je až 600 kalórií. Kalorický výdaj darovania krvi je rovnaký. Kalórie prijaté z dubajskej čokolády sa tak vďaka darovaniu krvi vynulujú.
Preto Telekom s NTS predstaví Dubai Chocolate Zero. Kampaň, ktorá mení virálnu čokoládu na unikátne médium, ktoré púta pozornosť mladých a vyzýva na darovanie krvi.
Dubai Chocolate je sama o sebe veľmi virálna. My ju spravíme ešte virálnejšou predstavením jej ZERO verzie. Následne na všetkých relevantných touchpointoch vyzveme k darovaniu krvi - od influencerskej aktivácie, PR správy až po priamy kontakt na predajniach.
Kalorický príjem tejto čokolády je až 600 kalórií. Kalorický výdaj darovania krvi je rovnaký. Kalórie prijaté z dubajskej čokolády sa tak vďaka darovaniu krvi vynulujú.
Preto Telekom s NTS predstaví Dubai Chocolate Zero. Kampaň, ktorá mení virálnu čokoládu na unikátne médium, ktoré púta pozornosť mladých a vyzýva na darovanie krvi.
Dubai Chocolate je sama o sebe veľmi virálna. My ju spravíme ešte virálnejšou predstavením jej ZERO verzie. Následne na všetkých relevantných touchpointoch vyzveme k darovaniu krvi - od influencerskej aktivácie, PR správy až po priamy kontakt na predajniach.
Zoznam príspevkov
Najdôležitejší flow |
Stručná charakteristika: Najčastejšie uvádzaným dôvodom, prečo Gen Z nejde darovať krv je, že sa im táto výzva vôbec nedostane do uší. Dostane sa tam však hudba. Až 87.9 % si bez nej nevie predstaviť svoj život a samozrejme, hudba patrí aj ku všetkým typicky letným aktivitám.
V textoch slovenských interpretov - vrátane tých najpočúvanejších - sme pri zbežnej analýze našli slovo “krv” až 90-krát a niektorí ju dokonca majú aj v samotnom názve tracku.
Práve ich oslovíme, aby počas vybraného letného víkendu skryli celú svoju diskografiu okrem toho jedného tracku, ktorý je venovaný krvi. Tým poukážeme na fakt, že krv teraz potrebuje najviac pozornosti. Cez profily interpretov v streamovacích appkách prejavíme #rešpekt tomu najdôležitejšiemu flowu, ktorý prúdi v našich žilách a darcovskú výzvu spustíme cez opinion leadrov generácie.
V textoch slovenských interpretov - vrátane tých najpočúvanejších - sme pri zbežnej analýze našli slovo “krv” až 90-krát a niektorí ju dokonca majú aj v samotnom názve tracku.
Práve ich oslovíme, aby počas vybraného letného víkendu skryli celú svoju diskografiu okrem toho jedného tracku, ktorý je venovaný krvi. Tým poukážeme na fakt, že krv teraz potrebuje najviac pozornosti. Cez profily interpretov v streamovacích appkách prejavíme #rešpekt tomu najdôležitejšiemu flowu, ktorý prúdi v našich žilách a darcovskú výzvu spustíme cez opinion leadrov generácie.
Zoznam príspevkov
Bloodyguard |
Stručná charakteristika: Letné aktivity sú také príjemné, že ihly a krv by s nimi len ťažko súperili. Teda, pokým ich nepokazia tie nepríjemné, otravné veci, ktoré všetkým pijú krv. Komáre. Preto Telekom s NTS prinášajú Bloodyguard - Repelent, ktorý chráni tvoju krv pred komármi a vyzýva ťa darovať ju ľuďom.
Repelent proti komárom, prirodzene spojený s letom a s ochranou krvi, zabalíme do genZ obalu. Stane sa z neho prekvapivé médium, ktoré odkomunikuje mladým ľuďom náš problém, kým bude riešiť ten ich. #rešpekt darcom
Repelent proti komárom, prirodzene spojený s letom a s ochranou krvi, zabalíme do genZ obalu. Stane sa z neho prekvapivé médium, ktoré odkomunikuje mladým ľuďom náš problém, kým bude riešiť ten ich. #rešpekt darcom
Zoznam príspevkov
nemaj na lehátku |
Stručná charakteristika: Dešpekt spoločnosti mladých je reálny. Bojujú s generačnými predsudkami... Podľa starých majú všetko na lehátku. Najradšej by len ležali na plážach, kupkách, Sundeckoch a bezstarostne si užívali život.
PRETO:
Nemaj na lehátku a poď darovať krv. My ti za to darujeme #rešpektpass na fesťákoch.
PRETO:
Nemaj na lehátku a poď darovať krv. My ti za to darujeme #rešpektpass na fesťákoch.
Zoznam príspevkov
6. Design
Karta vyrobená z čohokoľvek, čo si zmyslíš |
Stručná charakteristika: Väčšina bánk komunikuje ekologické a bezpečnostné výhody digitálnych kariet rovnakým spôsobom. Navyše aj samotné karty majú často podobný – prvoplánovo eko – dizajn. Preto 365.bank prichádza s predstavením ďalšej výhody digitálnej karty: môže byť vyrobená úplne z čohokoľvek, čo nám príde na myseľ.
Zoznam príspevkov
Dark Mode Card |
Stručná charakteristika: Čo skutočne definuje ekologický dizajn, fyzických a digitálnych bankových kariet? Čo je to vlastne ekologicky funkčný dizajn?
Dark Mode Card stavia na monochromatickom prevedení, kde dominuje čierna farba, a tým
maximalizuje úsporu energie. Aby sme podčiarkli náš záväzok k funkčnému a udržateľnému dizajnu, vedome sme upustili od tradičnej korporátnej vizuálnej identity. Na rozdiel od konkurencie nejde len o ekologickú vizualitu, ale o premyslené riešenie, ktoré spája estetiku, technológiu a udržateľnosť bez kompromisov v používateľskej skúsenosti.
Dark Mode Card stavia na monochromatickom prevedení, kde dominuje čierna farba, a tým
maximalizuje úsporu energie. Aby sme podčiarkli náš záväzok k funkčnému a udržateľnému dizajnu, vedome sme upustili od tradičnej korporátnej vizuálnej identity. Na rozdiel od konkurencie nejde len o ekologickú vizualitu, ale o premyslené riešenie, ktoré spája estetiku, technológiu a udržateľnosť bez kompromisov v používateľskej skúsenosti.
Zoznam príspevkov
Karta, ktorá zmizne |
Stručná charakteristika: Návrh dizajnu digitálnej karty 365 prináša inovatívny koncept vizuálnej premeny. Kľúčovou myšlienkou je "karta, ktorá zmizne", čo symbolizuje záväzok k udržateľnosti a znižovaniu digitálnej stopy. Tento efekt sa dosahuje prostredníctvom interaktívneho dizajnu, kde po určitom počte platieb grafické prvky postupne miznú, až kým karta nedosiahne úplne biely, minimalistický vzhľad.
Základom vizuálneho stvárnenia je technika ditheringu, metóda eko dizajnu, ktorá s obmedzenou paletou farieb vytvára charakteristický dizajn a symbolizuje efektívne využívanie digitálnych zdrojov s cieľom pozitívne vplývať na životné prostredie. Postupné miznutie grafických prvkov tak nielenže vizuálne demonštruje snahu o znižovanie energetickej náročnosti zobrazenia karty na zariadeniach používateľov, ale zároveň zapája zákazníka do príbehu udržateľnosti.
Základom vizuálneho stvárnenia je technika ditheringu, metóda eko dizajnu, ktorá s obmedzenou paletou farieb vytvára charakteristický dizajn a symbolizuje efektívne využívanie digitálnych zdrojov s cieľom pozitívne vplývať na životné prostredie. Postupné miznutie grafických prvkov tak nielenže vizuálne demonštruje snahu o znižovanie energetickej náročnosti zobrazenia karty na zariadeniach používateľov, ale zároveň zapája zákazníka do príbehu udržateľnosti.
Zoznam príspevkov
Karta, ktorá nešetrí teba, ale planétu |
Stručná charakteristika: Môžeš mať tú najekologickejšiu platobnú kartu na svete, ale ak ňou budeš platiť za samé neekologické veci, celá snaha je zbytočná. Preto sme vytvorili digitálnu kartu s dynamickým dizajnom, ktorý motivuje pri každej platbe mobilom alebo hodinkami zamýšľať sa nad tým, za čo platíš.
Zoznam príspevkov
ByeBiteCard |
Stručná charakteristika: Insight: Každý kilobajt navyše znamená vyššiu dátovú záťaž a spotrebu energie. Znížením veľkosti karty dokazujeme, že aj malé digitálne úpravy môžu mať pozitívny ekologický dopad.
Idea: Zmenšením veľkosti digitálnej platobnej karty znižujeme spotrebu energie pri jej prenose a zobrazovaní, čím prispievame k udržateľnosti. A to s ohľadom na pôvodný dizajn.
Idea: Zmenšením veľkosti digitálnej platobnej karty znižujeme spotrebu energie pri jej prenose a zobrazovaní, čím prispievame k udržateľnosti. A to s ohľadom na pôvodný dizajn.
Zoznam príspevkov
7. Digital
500 rokov skúseností za 2 hodiny |
Stručná charakteristika: Keď spojíme ľudí so spoločnými záujmami, vytvoríme skutočné, dlhodobé prepojenia. Nebudeme hovoriť o „mladých“ a „starých“ – budeme hovoriť o ľuďoch, ktorých spája vášeň pre šport, módu, umenie, históriu či akúkoľvek inú oblasť. Cieľom tejto kampane je prepájať ľudí podľa ich záujmov, nie podľa veku. Takto môžeme vybudovať trvalé vzťahy a komunitu, ktorá prirodzene funguje a obohacuje všetkých zapojených.
Mladí ľudia často potrebujú radu, no váhajú si o ňu požiadať. Seniori majú skúsenosti, ale chýba im priestor, kde by ich mohli zdieľať. Tento projekt spája obe skupiny tak, aby to dávalo zmysel obom stranám. Vytvárame nový model medzigeneračnej výmeny – založený na hodnotách, skúsenostiach a spoločných témach, nie na veku.
Mladí ľudia často potrebujú radu, no váhajú si o ňu požiadať. Seniori majú skúsenosti, ale chýba im priestor, kde by ich mohli zdieľať. Tento projekt spája obe skupiny tak, aby to dávalo zmysel obom stranám. Vytvárame nový model medzigeneračnej výmeny – založený na hodnotách, skúsenostiach a spoločných témach, nie na veku.
Zoznam príspevkov
BINGO! Liga |
Stručná charakteristika: Generácia Z sa vyhýba tradičným parties, no stále chce tráviť čas v kolektíve. A kto ešte chce tráviť viac času s ľuďmi? Seniori! Preto im prinášame jedinečnú možnosť, ako byť spolu a zažiť nové spoločné momenty. Prinášame prvú medzigeneračnú BINGO! Ligu nielen pre seniorov, ktorá spája dva odlišné, ale pritom tak podobné svety.
Zoznam príspevkov
Zážitok za babku |
Stručná charakteristika: Osamelí seniori sa niekedy aj celé dni či týždne nedostanú medzi ľudí. Mladšie generácie, bažiace po zážitkoch, sa zas nedostanú na koncert Pitbulla alebo zápas Slovanu - beznádejne vypredané eventy. Ako teda obe skupiny dostať tam, kam túžia?
Liga pre seniorov a Ticketportal predstavujú Zážitok za babku - unikátny upgrade online predaja vstupeniek, ktorý ľuďom sprístupní lístky na vypredané eventy. Stačí, keď so sebou vezmú osamelého seniora, ktorý potrebuje vytiahnuť von.
Mladým ľuďom tak dáme šancu zažiť beznádejne vypredaný event za babku (ktorú zoberú so sebou). A osamelému seniorovi zas možnosť vybehnúť von. Win-win.
Liga pre seniorov a Ticketportal predstavujú Zážitok za babku - unikátny upgrade online predaja vstupeniek, ktorý ľuďom sprístupní lístky na vypredané eventy. Stačí, keď so sebou vezmú osamelého seniora, ktorý potrebuje vytiahnuť von.
Mladým ľuďom tak dáme šancu zažiť beznádejne vypredaný event za babku (ktorú zoberú so sebou). A osamelému seniorovi zas možnosť vybehnúť von. Win-win.
Zoznam príspevkov
Carebnb |
Stručná charakteristika: Insight 1: Starí osamelí ľudia často bývajú vo veľkých, niekoľko generačných domoch. Izby po deťoch či vnúčatách celé mesiace zívajú prázdnotou.
Insight 2: Zároveň sú tieto ich nehnuteľnosti nezriedka na vidieku. Na krásnych miestach, vyhľadávaných Slovákmi túžiacimi po oddychu.
Idea: Spojíme príjemné s užitočným a prázdne izby v týchto domoch ponúkneme ľuďom ako krátkodobé ubytovanie zadarmo. Jedinou ich platbou bude čas, ktorý so seniorom strávia.
Digitálna stratégia: Aby sme dostali ľudí na web, necháme si kampaň v úvode vyskúšať influencerom. Tí z pobytu u seniorov urobia množstvo contentu na svoje sociálne siete a zasiahnú stotisíce followerov. Takýto obsah bude navyše ľahko zdieľateľný aj pre digitálne médiá. Na spoluprácu oslovíme Refresher a Startitup. Následne, po spustení webu pre verejnosť, naň budeme odkazovať štandardnými CTW formátmi na sociálnych sieťach.
Insight 2: Zároveň sú tieto ich nehnuteľnosti nezriedka na vidieku. Na krásnych miestach, vyhľadávaných Slovákmi túžiacimi po oddychu.
Idea: Spojíme príjemné s užitočným a prázdne izby v týchto domoch ponúkneme ľuďom ako krátkodobé ubytovanie zadarmo. Jedinou ich platbou bude čas, ktorý so seniorom strávia.
Digitálna stratégia: Aby sme dostali ľudí na web, necháme si kampaň v úvode vyskúšať influencerom. Tí z pobytu u seniorov urobia množstvo contentu na svoje sociálne siete a zasiahnú stotisíce followerov. Takýto obsah bude navyše ľahko zdieľateľný aj pre digitálne médiá. Na spoluprácu oslovíme Refresher a Startitup. Následne, po spustení webu pre verejnosť, naň budeme odkazovať štandardnými CTW formátmi na sociálnych sieťach.
Zoznam príspevkov
Senior Špecialisti |
Stručná charakteristika: Osamelosť je pandémiou dnešnej doby ako u seniorov, tak aj u mladých. Výskumy však potvrdzujú, že silné sociálne väzby znižujú pocit izolácie a podporujú emocionálnu pohodu u oboch generácií. Vytvoríme priestor, kde sa generácie prepájajú cez spoločné hobbies. Mladí získajú nevygoogliteľné rady od skúsených odborníkov a seniori tú najcenešiu komoditu - spoločne strávený čas.
Zoznam príspevkov
Zhodnime sa so seniormi |
Stručná charakteristika: Osamelosť nepociťujú len seniori, ale aj mladšia generácia.
Výhoda mladých je však to, že sú technologicky zdatnejší a môžu aktívne vyhľadávať spoločnosť cez sociálne siete alebo iné apky.
Seniori v domovoch sociálnych služieb takúto možnosť nemajú a preto im pomôžeme vytvoriť profily na zoznamovacej apke Bumble. Jej výhodou je, že okrem vážnej známosti na nej môžu hľadať aj priateľov a pozvať mladých k spoločnému tráveniu voľného času.
Pozornosť cieľovej skupiny je na zoznamkách vyššia, než pri iných médiách a fotografie seniorov ju preto medzi mladými tvárami vyrušia. Populárnu apku tak netradične využijeme ako digitálny kanál na propagáciu zmysluplnej veci a pripomenieme, že okrem seniorov v domovoch
je dôležité myslieť aj na svojich vlastných starých rodičov, kým sú medzi nami.
Výhoda mladých je však to, že sú technologicky zdatnejší a môžu aktívne vyhľadávať spoločnosť cez sociálne siete alebo iné apky.
Seniori v domovoch sociálnych služieb takúto možnosť nemajú a preto im pomôžeme vytvoriť profily na zoznamovacej apke Bumble. Jej výhodou je, že okrem vážnej známosti na nej môžu hľadať aj priateľov a pozvať mladých k spoločnému tráveniu voľného času.
Pozornosť cieľovej skupiny je na zoznamkách vyššia, než pri iných médiách a fotografie seniorov ju preto medzi mladými tvárami vyrušia. Populárnu apku tak netradične využijeme ako digitálny kanál na propagáciu zmysluplnej veci a pripomenieme, že okrem seniorov v domovoch
je dôležité myslieť aj na svojich vlastných starých rodičov, kým sú medzi nami.
Zoznam príspevkov
VIAC SLOW |
Stručná charakteristika: Rýchly život a neustály tlak na výkon spôsobujú, že Gen Z pociťujú čoraz viac duševných ťažkostí. Táto hektická doba prispela k rozšíreniu “slow living” filozofie medzi mladými ľuďmi. Jej cieľom je žiť vedomejšie, vďačnejšie a pomalšie. A práve tu nastáva prienik so seniormi. Tí majú totiž slow living absolútne v malíčku. Preto vytvoríme nový program Ligy pre seniorov - VIAC SLOW, v rámci ktorého budú seniori prostredníctvom osobných stretnutí a rozhovoru učiť mladých ľudí ako žiť viac v prítomnosti, vážiť si dôležité veci a prosto spomaliť.