Príklady prihlásených prác

SÚŤAŽNÉ KATEGÓRIE A PRÍKLADY PRIHLÁSENÝCH PRÁC

Aj pre uľahčenie orientácie v jednotlivých súťažných kategóriách sme dali dokopy výber víťazných súťažných prác, ktoré slúžia ako referenčné príklady.

KATEGÓRIA A – VISUAL

  • A1 – Offline vizuál pre komerčné a nekomerčné produkty a služby
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • A2 – Online vizuál pre komerčné a nekomerčné produkty a služby
    („Statický vizuál, ktorý nebol publikovaný v tlači, ale spĺňa kritériá printu či posteru. Bol súčasťou online kampane, napr.: banner, social media post, story, či vizuál na kampaňovom webe. Hodnotí sa takisto ako print a poster – idea, prevedenie, art direction a copy, ale s dôrazom na využitie v online prostredí.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE

KATEGÓRIA B – OUT OF HOME

KATEGÓRIA C – CRAFT

KATEGÓRIA D – DESIGN 

KATEGÓRIA E – AUDIO

KATEGÓRIA F – FILM

KATEGÓRIA G – DIGITAL

  • G1 –  Social Media
    (Do tejto kategórie patria práce, ktoré boli vytvorené primárne pre prostredie sociálnych sietí a pracujú s nimi unikátnym, kreatívnym, či inovatívnym spôsobom v rôznych formách exekúcie, napr. video, livestream, metaverse…) 
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • G2  – Mobile & Apps 
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • G3 – Influencer marketing
    (Porota v tejto kategórií špeciálne zohľadňuje vhodný výber, kreatívne použitie, či inovatívny prístup pri práci s influencerom. Ako daná idea funguje práve pri použití daného konkrétneho influencera/ov.) 
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • G4 – Other digital solutions (gaming, screensavery, widgety, kalendáre, špeciálne bannery, AR, VR, AI… etc.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE

KATEGÓRIA H – MEDIA

  • H1 – Klasické médiá – TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia
    (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • H2 – New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • H3 – Sponzoring
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • H4 – Branded content
    (Pôvodný obsah vytvorený na mieru značke, ktorý má za cieľ zabaviť alebo edukovať a sprostredkovať pri tom hodnoty značky. Môže byť napríklad film, seriál, videoklip, hudba, knihy & magazíny, články, rôzne formy digitálneho obsahu ako natívna reklama a ďalšie.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE

KATEGÓRIA I – PROMO & ACTIVATION

  • I1 – B2B event, externé podujatia
    (Live marketing, eventy a podujatia prihlásené v tejto kategórii sú riadené udalosti určené pre externú cieľovú skupinu „biznis“ – dodávatelia, obchodní partneri, klienti a pod. Primárnym cieľom je podpora, upevnenie prípadne prehĺbenie obchodných vzťahov zadávateľa s cieľom dosiahnutia definovaných obchodných cieľov – vyhodnotenie a podpora existujúcej spolupráce, ocenenia obchodných partnerov, predstavenia nových produktov a pod.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • I2 – B2C event, externé podujatia
    (Live marketing, eventy a podujatia prihlásené v tejto kategórii sú riadené udalosti určené pre priame oslovenie cieľovej skupiny koncových zákazníkov – užívateľov produktov a služieb zadávateľom. Primárnym cieľom môže byť edukácia cieľovej skupiny, podpora predaja, produktová aktivácia, uvádzanie produktov na trh, voľnočasová aktivácia, predstavenie nových služieb či produktov s cieľom dosiahnutia definovaných obchodných cieľov – zvýšenie predajnosti, návštevnosti a pod.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • I3 – B2I event, interné podujatia
    (Live marketing, eventy a podujatia ako riadené udalosti určené „dovnútra“ zadávateľa – pre zamestnancov, manažment, akcionárov a pod.)
  • I4 – Promotion
    (Akcie na podporu predaja a lojality zákazníkov, in-store aktivity, špeciálne ponuky, ochutnávky, súťaže a pod.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • I5 – Direct marketing (Aktivity cielené priamo na spotrebiteľa)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • I6 – Response & Real time activities (Offline a online aktivity zamerané na okamžitú reakciu zákazníka)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE


KATEGÓRIA J – PUBLIC RELATIONS

  • J1 –   Corporate Communications
    (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu, vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • J2 –    Business to Business PR a Business to Consumer PR
    (PR projekty pri komunikácii firmy s obchodnými partnermi. Podpora značky, launch nových produktov a služieb, podpora existujúcich produktov, zákazníckych služieb, PR projekty na podporu produktových značiek a služieb určených pre konečného spotrebiteľa. Ide napríklad o uvedenie nového produktu či služby na trh, podpora existujúcich produktov, relaunch a integrovaný marketing)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • J3 –    Community Relations a Internal Communication
    (Projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a ostatnými stakeholdermi. Ide napríklad o projekty z oblasti Corporate Social Responsibility, sponzorstva, firemnej filantropie, podpora záujmových združení. Projekty komunikácie korporácií s internými cieľovými skupinami – zamestnancami či akcionármi. Patria sem firemné médiá – tlačové i elektronické, projekty na zlepšovania firemnej kultúry, motivačné programy využívajúce nástroje internej komunikácie, employee relations atď.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • J4 - Community building/management
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE

KATEGÓRIA K – CAMPAIGN

  • K1 – Integrovaná kampaň
    (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • K2 – Digitálna kampaň
    (Kampaň, ktorá prebiehala primárne v digitálnom prostredí, alebo jej hlavná časť bola ukotvená v online.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • K3 - NGO kampaň
    (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej komunikačný zámer nie je komerčný a zadávateľom nie je komerčný subjekt.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • K4 - Small budget kampaň
    (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej produkčný budget nepresiahol 10 tisíc eur. Berie sa do úvahy trhová hodnota produkčných nákladov. Zároveň musí ísť o prácu s komerčným zameraním a zadanú výlučne komerčným subjektom.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE

KATEGÓRIA L – ESG 

  • L1 - Enviromental
    (Práce, ktoré riešia pozitívny vplyv na životné prostredie. Ide predovšetkým o témy ako využitie obnoviteľných zdrojov energie, znižovanie emisií, ochrana biodiverzity a ekosystémov, znižovanie odpadu a recyklácia, cirkulárna ekonomika, udržateľná mobilita a doprava a pod. )
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • L2 - Social
    (Práce, ktoré riešia zlepšovanie kvality života a sociálnej spravodlivosti. Ide predovšetkým o témy ako rovnoprávnosť, inklúzia a diverzita, medziľudské vzťahy a podpora komunitného rozvoja, téma ľudských práv, ale aj témy týkajúce sa vzdelávania, kultúry, zdravotníctva, pracovných podmienok apod.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE
  • L3 - Governance
    (Práce, ktoré riešia a reflektujú pozitívny vplyv v rámci riadenia spoločností a etiky podnikania. Ide predovšetkým o témy ako transparentnosť a etika podnikania, inklúzia a diverzita v kontexte riadenia firiem, prevencia korupcie, zodpovedné investovanie podporujúce udržateľné projekty, ale aj téma digitálnej transformácie a kyberbezpečnosti, prípadne integrácia uvedených tém do stratégie riadenia firiem apod.)
    >>> PRÍKLAD PRIHLÁSENEJ PRÁCE